huomenta ..kuntoilulaitos

auki taasen...tänään olis tarjouksessa ..hermotonta hierontaa ja hallitonta allashiihtoa...sekä ulkoaltaasa jos on jäätynyt...ohjattua luistelua teemalla...pehmeät pers lihakset...
ai niin ..paikalla ei ole viellä nimeä..elikä ehdotuksia tänään...itseoikeutettuna ylilöylyn heittäjänä valitsen ehdotuksista...valittu palkitaan ylimääräisellä keittiö vuorolla mysterin baarissa viikon työrupeamalla...
olen oikein mielissäni kun henkilökuntaa löyty näin nopealla perustamis aikataululla...:)..ja mikä pääasia ..asiakaskuntaa tuli nopeasti ilman mainostamistakin..:))

76

2821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa2006

...allasosaston viereisessä luentosalissa järjestetään esitelmä aiheesta: Keuhkojen merkitys rakkauselämään. Luennoitsijana toimii t.tomppa.

Tilaisuuteen voi tulla pullistelemaan, sekä miehet että naiset. Asusteena shortsit ja t-paita. Keuhkoaminen on sallittua...

• kun huomioit myös tuon puolen...rakkaus on puoli ruokaa..niin muuten on avattu myös tuo köksä puoli...tänää tarjouksessa ..sylillinen hellyyttä suukoilla ja jälkkäriksi rohkaisevaa romantikaa..noin jos joku kysyy sulta mitä syödään...kun meillä ei sitä ilmoitustaulu vastaavaa ole viellä rekrytoitu...

• tomppa2006
        hai kirjoitti:

kun huomioit myös tuon puolen...rakkaus on puoli ruokaa..niin muuten on avattu myös tuo köksä puoli...tänää tarjouksessa ..sylillinen hellyyttä suukoilla ja jälkkäriksi rohkaisevaa romantikaa..noin jos joku kysyy sulta mitä syödään...kun meillä ei sitä ilmoitustaulu vastaavaa ole viellä rekrytoitu...

...mää laitan jutun kiertämään sapuskapuolesta ja yritän samalla katella muodollisesti pätevää keittiöhenkilökuntaa...

• Gaiza
        hai kirjoitti:

kun huomioit myös tuon puolen...rakkaus on puoli ruokaa..niin muuten on avattu myös tuo köksä puoli...tänää tarjouksessa ..sylillinen hellyyttä suukoilla ja jälkkäriksi rohkaisevaa romantikaa..noin jos joku kysyy sulta mitä syödään...kun meillä ei sitä ilmoitustaulu vastaavaa ole viellä rekrytoitu...

Mul on kauhee nälkä! Otan kaieken vastaan mitä annetaan, sylilliset sun muut jälkkäritkin. Sitten tarttiskin varmaan päästä avantoon, onks reikä kairattu?
        Mä sanoisin kuntokeskuksen nimeksi urkki eli urheiluhullujen kisakeskus, mutta samaan henkenvetoon kerron, etten pysty kykeneen mihinkä tiskivuoroihin, vai mitä seurauksia ne oli....

• Gaiza kirjoitti:

Mul on kauhee nälkä! Otan kaieken vastaan mitä annetaan, sylilliset sun muut jälkkäritkin. Sitten tarttiskin varmaan päästä avantoon, onks reikä kairattu?
        Mä sanoisin kuntokeskuksen nimeksi urkki eli urheiluhullujen kisakeskus, mutta samaan henkenvetoon kerron, etten pysty kykeneen mihinkä tiskivuoroihin, vai mitä seurauksia ne oli....

mut voi sen vaihtaa " kävele käsillä " kurssiin...jonka vetää yllätys yllätys..mohna...hänellä kun on isällinen ote ja vakaa käsi..hää vetää muuten exo...siis erikois kurssin.." saako keski-ikäistä piiskata "....

• neitoperhoxl
        tomppa2006 kirjoitti:

...mää laitan jutun kiertämään sapuskapuolesta ja yritän samalla katella muodollisesti pätevää keittiöhenkilökuntaa...

tässä keittelen justiisa pakkaseen miittiä varten ,että paljonko pitää lisää keittää että kuntokeskuksellekin riittää. 7,5L on justiisa tulossa. ps.laitoskokki hakee paikkaa ruokahuollossa;))

• neitoperhoxl
        tomppa2006 kirjoitti:

saa ilmattautuu suoraan,jotta laadin asian mukaisen menyyn.;)))

• neitoperhoxl
        Gaiza kirjoitti:

täällä yksin iltavuorossa huhkin;((Kaikki ovat jossain suolahuoneessa ryyppäämässä,suolatkin sopasta veivät,hyvä kun herneet jättivät;))

• Mysteriet

Kaffet on keitetty (_)3 - tulkaas ottamaan =)

Ja sananen eilisestä...

Otin ja palkkasin baariapulaiseksi Neitoperhon - näin voin itse keskittyä paremmin emännän muihin tehtäviin, mm. tiedottamiseen, koskapa varsinainen tiedottajamme lie tapettu nälkään nykyisessä toimessaan :/

Avajaispäivää tuli vietettyä pitemmän kaavan mukaan allasbaarissa *hih*, jossain vaiheessa talon henkilökuntaan liitynyt ADAM osottautuikin AMSTERDAMIKSI, mutta aamulla tarkemmin katsoessani nimi oli enää AM... mikä lienee hemmon työsarka??

Nimiehdotuksia minulla oli yöllä ja hyviä olikin mutta aamun kalpeassa valossa ne jotenkin liukenivat jonnekin... jätän siis tantereen vapaaksi siltä osin!

Huomenii vaan kaikille

• tomppa2006

...kun minä vasta jahkailen, niin sää jo hoidat koko rekrytointihomman. Kaiken takana on nainen...

Huomenta Mys!

• Mysteriet
        tomppa2006 kirjoitti:

...kun minä vasta jahkailen, niin sää jo hoidat koko rekrytointihomman. Kaiken takana on nainen...

Huomenta Mys!

Ota tosta kaffet (_)] - juu avajaisissa eilen kyseli töitä tämä Neitoperho... liekö vaan enää muistaakaan että hänet palkattiin, ei ole työpaikalla ainakaan näkynyt...?? no, tulee varmaan iltavuoroon =)

Sinä kuulemma luennoit tuossa audi-hallissa kohta, tulenkin kuuntelemaan kunhan sapuskantekekemiseltäni kerkiin...

Huomenta T !

• tomppa2006
        Mysteriet kirjoitti:

Ota tosta kaffet (_)] - juu avajaisissa eilen kyseli töitä tämä Neitoperho... liekö vaan enää muistaakaan että hänet palkattiin, ei ole työpaikalla ainakaan näkynyt...?? no, tulee varmaan iltavuoroon =)

Sinä kuulemma luennoit tuossa audi-hallissa kohta, tulenkin kuuntelemaan kunhan sapuskantekekemiseltäni kerkiin...

Huomenta T !

...maha vähän kuralla, taitaa jännittää tuo esitelmä? Ikävää jos kuuntelijat huomaavat toisen olevan ihan hermona...

• Mysteriet
        tomppa2006 kirjoitti:

...maha vähän kuralla, taitaa jännittää tuo esitelmä? Ikävää jos kuuntelijat huomaavat toisen olevan ihan hermona...

Valmistin tämän ihan Sinua varten (_)3 - siinä on kamomillaa ja samarinia - kyllä se hyvin menee *taputtaa olalle ja halaa pikkuisen*

Suottas hermoilet

• sitä juuri tarvitsen...olin neuvottelussa päättäjien kanssa.." viheltelee "..ja sain ..arvaas mitä...no olkoon viellä salaisuus kerron sit henkilökunnan kokouksessa...tai pikkujouluissa...

• Mysteriet
        hai kirjoitti:

sitä juuri tarvitsen...olin neuvottelussa päättäjien kanssa.." viheltelee "..ja sain ..arvaas mitä...no olkoon viellä salaisuus kerron sit henkilökunnan kokouksessa...tai pikkujouluissa...

Anna ko mä arvaan... Sää sait avoimen tilin säästöpankkiin - mun hallussani lienee prokurat??

Sitten Sää sait kassillisen tonttulakkeja ja muovikuusen... ja mitäs viä -haa- soittopelin baariin???

• Mysteriet kirjoitti:

Anna ko mä arvaan... Sää sait avoimen tilin säästöpankkiin - mun hallussani lienee prokurat??

Sitten Sää sait kassillisen tonttulakkeja ja muovikuusen... ja mitäs viä -haa- soittopelin baariin???

mistä arvasit...juu ja parit vesijuoksu vyöt sain..tosin samaa kokoa kaikki...

• Mysteriet
        hai kirjoitti:

mistä arvasit...juu ja parit vesijuoksu vyöt sain..tosin samaa kokoa kaikki...

Råtta ainakin osaa antaa arvoa moiselle huomaavaisuudelle... =)

*lähtee keittämään lisää kahvia*
        Mikäköhaän kaikkia oikein janottaa tänään???

Ootko muuten Tomppaa nähny - annoin sille kupillisen teetä... sen jälkeen ei miestä ole näkynyt...??
        Ei muuten mutta kun se luento... tuuraatko Sää jos sen vatta on vielä kipee?

• Mysteriet kirjoitti:

Ootko muuten Tomppaa nähny - annoin sille kupillisen teetä... sen jälkeen ei miestä ole näkynyt...??

mies täytyy löytyä..en tiedä hänen aiheestaan sit mitään...annas whissyy....

• neitoperhoxl

omatoimisesti jo sopan keitin, mausteet puuttuu vielä. Ehdotuksia peliin jotta maistuu kaikille...

• neitoperhoxl
        tomppa2006 kirjoitti:

sori vaan eka päivä ja rokulissa. metsästin sulle hehkuviinii ja lämmittelin sitä,lähtee jännitys ja on hyvää äänihuulille ja hormoonit pörrää kuulema kanssa.

• neitoperhoxl
        Mysteriet kirjoitti:

luonnoitsija ,hitto laitoinko liian tuhtia hehkuviiniä.Apua,mitä mä nyt teen *ettii jääpaloja Tompan housuihin* ettei jää luento pitämättä mun takia.

• neitoperhoxl

pitää tehä,kaikki suolahuoneessa notkuu wiskiesä kanssa ja minä vaaan soppaa keittelen.Onneksi Taikarotta soitti ja on jouluihin jo kuusi kynttilöineen tulossa.Rankkaa on yksin baaria pyörittää,,,,onneksi se suola on merisuolaa ,,,,ei nosta paineita.Jatka perho yö vuoroo...............

• ex-alexsandra

Huomenta henkilökunta:)

...se on toimitusjohtaja-hai ollut Cheekyn kanssa pannuhuoneessa koko eilisen avajaispäivän Jameson-pullon kera. Illalla olis tultu Mystiksen kaa hiukan kyselemään tämänpäivän toimintakuvioita, vaan eipä ollut enää vastaajia.

Tuonne omaan huoneeseen ...hmm..ryömiessäni kuljin "sviitin" oven ohi ja satuin kuulemaan kauheeta nikottelua ja sihinää sieltä... ettäs kuinkas se tj moiset äänet selittää.

*keräilee lippejä altaasta haaviinsa*

• IamSoCheeky

Hik.....ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz...zzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZ.....hik.......zzzzzzzzzzz

• sandman

Huoment

se vissiin cheeky ollu vaan mystis ko se laulaa ain muutaman sitikan jälkeen sit freud marx engel&jung
        biisi vaikken koskaan mene sänkyyn ruman miehen kanss, monen vierelt oon heränny ;))

• ex-alexsandra
        IamSoCheeky kirjoitti:

Hik.....ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz...zzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZ.....hik.......zzzzzzzzzzz

YLÖS SIELTÄ JA SASSIIN, LOUNASTAKIN PITÄIS KOHTA JO SAADA, VAI HALUATKO TJ.n PUHUTTELUUN HETI... :)))

*varaa Beroccaa kaksi purkillista lounaspöytään*

• ex-alexsandra
        sandman kirjoitti:

Huoment

se vissiin cheeky ollu vaan mystis ko se laulaa ain muutaman sitikan jälkeen sit freud marx engel&jung
        biisi vaikken koskaan mene sänkyyn ruman miehen kanss, monen vierelt oon heränny ;))

Ei helekuta, mä kyllä näin sen viimex Adamin kaa kylmäaltaassa ja silloin kun kuljin viimex altaan ohi, niin Mystis oli ihan uppeluksissa syvällä, mitähän lie tutkinut siellä veden alla :))

*hiukan pettynyt henkilökunnan riettauteen*

• to,ppa piti iltaluentoa siellä..oli kuulemma kysymys jostain henken nostatus jutusta..siksi kait se ähellys...

• sandman
        ex-alexsandra kirjoitti:

Ei helekuta, mä kyllä näin sen viimex Adamin kaa kylmäaltaassa ja silloin kun kuljin viimex altaan ohi, niin Mystis oli ihan uppeluksissa syvällä, mitähän lie tutkinut siellä veden alla :))

*hiukan pettynyt henkilökunnan riettauteen*

et melkein niinko "tunnelis", no ei se sit varmaan mystis ollu kuitenkaan, vaik oisin voinu vannoo et sen froikkari biisin jälkeen joku naispuoline immeine laulo, MÄÄ ja tapparan mieäs ;)

• ex-alexsandra
        hai kirjoitti:

to,ppa piti iltaluentoa siellä..oli kuulemma kysymys jostain henken nostatus jutusta..siksi kait se ähellys...

...sellanen yöllinen kenraaliharjoitus. Mutta kyllä oli kuiteskin aika kovat hengitysharjoitukset, kun verhotkin heilui mun naapurikämpässä...hmm...ei se kyllä muuten olis mua haitannut, mutku meinas tulla vilu siinä läpivedossa :)

*menee nyt aamu-uinnille ja viettämään ansaittua vapaapäivää, moro*

• Mysteriet
        sandman kirjoitti:

et melkein niinko "tunnelis", no ei se sit varmaan mystis ollu kuitenkaan, vaik oisin voinu vannoo et sen froikkari biisin jälkeen joku naispuoline immeine laulo, MÄÄ ja tapparan mieäs ;)

Juu - se olin minä, mutta et kuullut sitä sieltä - ihan toisessa suunnassa lauloin kun kokeilin luentosalin äänentoistoa - pitää sanoa että akustiikassa on pieniä puutteita *nauraa*

Se froikkareitten biisi muuten... mää veivasin aamuyöllä taas vanhaa lemppariani; "hitto joo mä en pelle oo jos mies en olla saa..." - siin kohtaa Amsterdamista tuli taas Adam :/

• IamSoCheeky
        ex-alexsandra kirjoitti:

YLÖS SIELTÄ JA SASSIIN, LOUNASTAKIN PITÄIS KOHTA JO SAADA, VAI HALUATKO TJ.n PUHUTTELUUN HETI... :)))

*varaa Beroccaa kaksi purkillista lounaspöytään*

Mä olen nukkunut pommiin!!!!
        Herrajumala jos se tj on vielä siellä infrapunasaunassa...se on kuivanu kyllä korpuks...

• sandman
        Mysteriet kirjoitti:

Juu - se olin minä, mutta et kuullut sitä sieltä - ihan toisessa suunnassa lauloin kun kokeilin luentosalin äänentoistoa - pitää sanoa että akustiikassa on pieniä puutteita *nauraa*

Se froikkareitten biisi muuten... mää veivasin aamuyöllä taas vanhaa lemppariani; "hitto joo mä en pelle oo jos mies en olla saa..." - siin kohtaa Amsterdamista tuli taas Adam :/

ootte siirtokorvaukset juanu ja oot kyll unta nähnynnä jos luulit Rick Forresterin kaksoisveljen Adamin tääll käyneen vai viittaatko aatamiin vaatetuksen perusteella ;)

• adalmiina-1

Siis mun pää! Kuka antoi luvan mulle juoda jamesonia ja mitä se äklön makuinen juoma oli??? Ei mulle saa antaa whiskyä,ainakaan noin paljon.Nyt mulla on siis niin huono olo..onko jollain jotain keinoo saada rapula aisoihin? HAI! Sää et oo viä edes selvinny,Cheekystä puhumattakaan. Tuolla se viä kuorsaa.Sitäpaitti,mun helmet on hävinny....

*ettii ja kumartuu,AUTS,pää halkiaa..*

• sandman

se ada niin et viina on raitisten juoma vai mite ;)

Nou hätä, korjaussarja esiin vaan, lähtee ainaki pääkipu.

• adalmiina-1
        sandman kirjoitti:

se ada niin et viina on raitisten juoma vai mite ;)

Nou hätä, korjaussarja esiin vaan, lähtee ainaki pääkipu.

kun ei ole harjoitellut tarpeeksi..Onko sulla sitä sarjaa? Mitäs sitä minulta nyt pihtaat:) anna nyyy....

• sandman
        adalmiina-1 kirjoitti:

kun ei ole harjoitellut tarpeeksi..Onko sulla sitä sarjaa? Mitäs sitä minulta nyt pihtaat:) anna nyyy....

vai, no ainaha kaksin o parempi korjailla juu, mitäs sull sais oll, mull ei oo noit viskilöit mut käviskö tekiila sunraise kauniis ympäristös.(mitä sano mehikaano rammall alkos, no ka'rampa te kiila)

hyväst selvä päivä ;)

• adalmiina-1
        sandman kirjoitti:

vai, no ainaha kaksin o parempi korjailla juu, mitäs sull sais oll, mull ei oo noit viskilöit mut käviskö tekiila sunraise kauniis ympäristös.(mitä sano mehikaano rammall alkos, no ka'rampa te kiila)

hyväst selvä päivä ;)

juttu: en ollenkaan tiedä,missä olen tai kuinka tänne jouduin? Kuka mahdan olla?? Ja kukas sinä olet? Onko joku leikkinyt leikkajaa ja napannut pätkän pois mun filmistä? Auttaako tähän hieronta tahi sauna...

• sandman
        adalmiina-1 kirjoitti:

juttu: en ollenkaan tiedä,missä olen tai kuinka tänne jouduin? Kuka mahdan olla?? Ja kukas sinä olet? Onko joku leikkinyt leikkajaa ja napannut pätkän pois mun filmistä? Auttaako tähän hieronta tahi sauna...

sinut on tunnistettu talon turvakameroissa eli filmit pyörii, turvamiehet sanos et parempaa ko BB:ssä mitä sitte mahtovat tarkottaakkaan.

Josko laitettas ne filmit myös you tuubiin ni kyl sut sielt joku tunnistaa.

Mitä enks mä muistannu esittäytyä, tittelit pois, olen pelimiäs ;)

Hieronta ja sauna auttaa aina (ku vaan muistas mihin)

• adalmiina-1
        sandman kirjoitti:

sinut on tunnistettu talon turvakameroissa eli filmit pyörii, turvamiehet sanos et parempaa ko BB:ssä mitä sitte mahtovat tarkottaakkaan.

Josko laitettas ne filmit myös you tuubiin ni kyl sut sielt joku tunnistaa.

Mitä enks mä muistannu esittäytyä, tittelit pois, olen pelimiäs ;)

Hieronta ja sauna auttaa aina (ku vaan muistas mihin)

Ja tiätty mä olen ollu sun kans koko aja.. vai? Sen tekila mä jotenki muista..mut sit tapahtus jotta. Mä en kyl taid kestä tätä kuntokeskuksen asiakkan olemist. Mun täyty kyssy tolt Bossilt,jos hän otais mun töihi. Vaik karaoke vetämä. Tääl o tosi hyvi laulaji. Mää olen kuullu ite. Vissi...jos en nähny unt...

• sandman
        adalmiina-1 kirjoitti:

Ja tiätty mä olen ollu sun kans koko aja.. vai? Sen tekila mä jotenki muista..mut sit tapahtus jotta. Mä en kyl taid kestä tätä kuntokeskuksen asiakkan olemist. Mun täyty kyssy tolt Bossilt,jos hän otais mun töihi. Vaik karaoke vetämä. Tääl o tosi hyvi laulaji. Mää olen kuullu ite. Vissi...jos en nähny unt...

et sää kippasit sen hain kans ja karaokee lauloitten. Siin vaihees ko mä aamul ilmestysin, sull oll pääkipu ja kauniit muistot enää jälell.

Saiskos näytteen niist kyvyist, siis ääninäytteen, et onko pätevyyt. Toi piällysmiäs taitaa tosin arvostaa muodollista pätevyyttä enämpi.
        Näin uskoisin et peruskoulun ylemmän asteen alempi laulu oppimäärä riittää jos diploomi hankittuna samaanaikaan myös kaveriporukan kanss viikonloppu kuorolaulannass (piristeill ja/tai ilman).

• adalmiina-1
        sandman kirjoitti:

et sää kippasit sen hain kans ja karaokee lauloitten. Siin vaihees ko mä aamul ilmestysin, sull oll pääkipu ja kauniit muistot enää jälell.

Saiskos näytteen niist kyvyist, siis ääninäytteen, et onko pätevyyt. Toi piällysmiäs taitaa tosin arvostaa muodollista pätevyyttä enämpi.
        Näin uskoisin et peruskoulun ylemmän asteen alempi laulu oppimäärä riittää jos diploomi hankittuna samaanaikaan myös kaveriporukan kanss viikonloppu kuorolaulannass (piristeill ja/tai ilman).

sää sit mua suasittelet,mää voin sulle kertoo,noin luattamuksella,et mää olen väliin laulanu kuuteen aamul *viheltelee* Ja noi muatopualijutut on hallinassakans. Ja voin mää sun korvaan laulaa jotain kaunista ja hempeetä,silleen hiljaa:)

"Joka ilta kun lamput sammuu ja saapuu oikea yö,niin Sandman-komistus kulkee ja ovehen hiljaa lyö..."

:))

• sandman
        adalmiina-1 kirjoitti:

sää sit mua suasittelet,mää voin sulle kertoo,noin luattamuksella,et mää olen väliin laulanu kuuteen aamul *viheltelee* Ja noi muatopualijutut on hallinassakans. Ja voin mää sun korvaan laulaa jotain kaunista ja hempeetä,silleen hiljaa:)

"Joka ilta kun lamput sammuu ja saapuu oikea yö,niin Sandman-komistus kulkee ja ovehen hiljaa lyö..."

:))

ihanaa, mite hienot sanat, oikein tässä liikuttuu
        tai oikeastaan noi hermonit eiku steroinit eiku no no kyll sä tiet mikä se o ku miehen suonistoss hyrrää ;)

Mehä voitas siirtyy pikkuhiljaa lauluist huulien yhteensovittamis ja haikara hommiin ny varsinkin ko olet saanu uure duuni. Mä sain oppi-isält vyvät vinkit, mite tää voiki oll niin helppoo ja nautinnollist(en tosin tiä viel et mix), kato vaik ;))

Älä kerro Hail, tulee mustasukkasex viel.

http://www.youtube.com/watch?v=TPl9lbOkIiA

• adalmiina-1
        sandman kirjoitti:

ihanaa, mite hienot sanat, oikein tässä liikuttuu
        tai oikeastaan noi hermonit eiku steroinit eiku no no kyll sä tiet mikä se o ku miehen suonistoss hyrrää ;)

Mehä voitas siirtyy pikkuhiljaa lauluist huulien yhteensovittamis ja haikara hommiin ny varsinkin ko olet saanu uure duuni. Mä sain oppi-isält vyvät vinkit, mite tää voiki oll niin helppoo ja nautinnollist(en tosin tiä viel et mix), kato vaik ;))

Älä kerro Hail, tulee mustasukkasex viel.

http://www.youtube.com/watch?v=TPl9lbOkIiA

Siis toihan on oikeesti kivaa:)) Meinaakko että meiän olis ny aika ottaa toi askel? Miksköhän mua punastuttaa...

*hyräilee*

• sandman
        adalmiina-1 kirjoitti:

Siis toihan on oikeesti kivaa:)) Meinaakko että meiän olis ny aika ottaa toi askel? Miksköhän mua punastuttaa...

*hyräilee*

Ei mitään askelia (kuullostaa jotenki niinko kahleet ois napsahtannu ;)

HYRÄILLÄÄN, miau

• mustamuija

...jos vielä tilauskirjaa on kukaan tänään ehtinyt katsastaa....niin varaisin pikahieronnan ruokatunniksi.... Tänään jos koska on pinna niiiiiiiin tiukalla, että tarttis vähän relata!

Työhakemusta en tohdi laittaa, on nämä nykyistenkin töiden hoito jo niin retuperällä....palkan toki jaksan vielä nostaa, mutta se nyt sen verran kevyt...

• juuri nyt on tilaa ruokatunnilla..pikahieronta rouvalle kirjattu...muuten kiinostaako sua luento illalla..ilmainen tällä kertaa aihe olisi.." tee se hellästi "...varataanko...niin ja jatko kursikin tiedossa.." jos nyt sit "...käsittelee kaupan kassa jonossa tapahtuvaa kommunikointia..

• Mysteriet

Kai toi evätassu ehtii - hierojalla on vatta kipee :/

Sää varmaan tiedätkin mitä siihen pikahierontaan kuuluu..?
        Sulle annetaan tämmönen relaxanttipilleri (/) ja sitten istutetaan pesukoneen päälle ja laitetaan linkousohjelma käyntiin - niin tuolla eilen luki... =) kuulemma on tehokas menetelmä kaikin puolin(?)

• mustamuija
        Mysteriet kirjoitti:

Sulle annetaan tämmönen relaxanttipilleri (/) ja sitten istutetaan pesukoneen päälle ja laitetaan linkousohjelma käyntiin - niin tuolla eilen luki... =) kuulemma on tehokas menetelmä kaikin puolin(?)

...onkin kaapissa yks pesua vaativa pusero... sehän menee varmaan sitten samaan hintaan...
        Paljonkos siinä lingossa on tehoja???
        Ja jos sais vaikka varmuudeksi tuplana (/):n, niin pahalta tämä jumi kyllä tuntuu....

• mustamuija
        Mysteriet kirjoitti:

...onkin kaapissa yks pesua vaativa pusero... sehän menee varmaan sitten samaan hintaan...
        Paljonkos siinä lingossa on tehoja???
        Ja jos sais vaikka varmuudeksi tuplana (/):n, niin pahalta tämä jumi kyllä tuntuu....

• mustamuija
        hai kirjoitti:

juuri nyt on tilaa ruokatunnilla..pikahieronta rouvalle kirjattu...muuten kiinostaako sua luento illalla..ilmainen tällä kertaa aihe olisi.." tee se hellästi "...varataanko...niin ja jatko kursikin tiedossa.." jos nyt sit "...käsittelee kaupan kassa jonossa tapahtuvaa kommunikointia..

...jo vain sopii luennot.... aina olen opinhaluinen.... ja jos vielä ihan ilmaiseksi jotain saa :)
        Kassajonoissa kommunikointia olis ehkä syytäkin harjoitella...nykyään se on asteella "tiukkaa tuijotusta tarvittaessa" ja kassalla sitten "kiitos"..... mutta toisaalta on tuollakin jotenkin pärjännyt...

• meriv
        Mysteriet kirjoitti:

pesukone..!!

Täälläkö tämä elämäni suurin rakkaus onkin??!!

*ikävöinyt*

Ne kaikki orgiat joita tämän kanssa koinkaan.
        Kaikki ne hetket, jotka vietin tämän päällä kasvot punoittaen.

*huokaus*

Se ei koskaan pettänyt, ei lopettanut kesken, ei valittanut särkevää päätä, hyppi riemuissaan ovelle vastaan, jaksoi loppuun saakka.

Se oli suorastaan raivokkaan tehokas.

*HUOKAUS*

*makaa kyyneleet vuolaasti valuen pesukoneensa päällä*

Menkäähän hetkeksi pois niin me aletaan pesemään pyykkiä..*viheltelee*

• neitoperhoxl
        hai kirjoitti:

juuri nyt on tilaa ruokatunnilla..pikahieronta rouvalle kirjattu...muuten kiinostaako sua luento illalla..ilmainen tällä kertaa aihe olisi.." tee se hellästi "...varataanko...niin ja jatko kursikin tiedossa.." jos nyt sit "...käsittelee kaupan kassa jonossa tapahtuvaa kommunikointia..

multa tivataan jäsenkortii joka kaupassa.Saisinko minäkin semmosen kun ei ole viime vuodelta,eivät kassallaa usko että oon töissä.Sori se eka myöhästyminen,ei tule toistumaan.

• meriv

Sairaslomalla olevan tiedottajan ominaisuudessa kumoan perättömän huhun nälkäkuolemastani *hymyilee*

En kuitenkaan voinut tänne saapuessani olla huomaamatta perähuoneessa sähkökaapin edessä olevia kanistereita joiden kylkeen on mustalla tussilla kirjoitettu "vain yksityiskäyttöön"

NE ON VÄLITTÖMÄSTI SIIRRETTÄVÄ!!!

Peräänkuulutan myös johtoryhmän vastuuta henkilökunnan ammattitaidon tarkistamiseksi.

Tai edes tarkistamaan ketkä ylipäätään kuuluvat henkilökuntaan.

Viittaan tällä nyt jonoon miehiä, jotka tuntuvat odottavat vuoroaan päästä hieromaan huoneessa 2 makaavaa vaaleaverikköä..

Peräti tyrmistyneenä seurasin myös naisjoukkoa, joka tuntui nauttivan suunnattomasti näköalasta miesten saunaan.

LASISEINÄISET SAUNAT????

Allastilojen siivoaminen näyttäisi myös olevan retuperällä, mikäli roskiksi katsotaan altaassa uiskentelevat tyhjät oluttölkit.

Voisiko joku asiasta paremmin tietävä myös syventää tietämystäni ammattinimikkeestä "peränpitäjä"?

Ainakin sellaiseksi itseään tituleeraa mieshenkilö, joka katsoo asiakseen puristella istumalihaksiani..prkl.

Henkilökunnasta puuttuu käsittääkseni perässähiihtäjä?

Mielestäni sellainen on kuitenkin erittäin tärkeä henkilö kuntolaitoksessa.

Älkääkä uskokokkaan, että en muka tietäisi mitä täällä tapahtuu vaikken koko aikaa paikalla olekkaan.

Katselen kyllä koko ajan peräänne..

ps. joillakin on aikas hyvät perät..*viheltelee*

• sandman

näitä perättömiä ilmiantoja ;)

Taitaa kamera valvoa peräkamariin asti.

Hengittiks se blondi kovin raskaast, oiskoha sill syrämmes joku vika, nuoli tai jottain.

Allas on likane ko magiinen yrittää saada liisterillä pitoa vesisuksiin.

Onk niis sun istuntolihaksis (eli peräpuolen kyhmyrät)kramppei, jäykkyyt ja peräksiantamattomuutta ko niit pitää puristell ;)

• mä jo vähän pelkäsin että jäit sinne autotalliin..mut onneksi erehdyin..sinua totisesti kaivataan täällä..näät nyt miten retuperällä kaikki on...et kyllä sinne saunaa laita verhoja..ei sieltä sisältä nää ulos...siis saunasta..ja ne miehet on menossa mohnan kurssille " saako keski-ikäistä piiska " kursille...istumalihaksia puristeleva on vain oppipoika joka antaa työnäytettä...hieronnasta..
        ai niin ..tervetuloa..:)

• meriv
        sandman kirjoitti:

näitä perättömiä ilmiantoja ;)

Taitaa kamera valvoa peräkamariin asti.

Hengittiks se blondi kovin raskaast, oiskoha sill syrämmes joku vika, nuoli tai jottain.

Allas on likane ko magiinen yrittää saada liisterillä pitoa vesisuksiin.

Onk niis sun istuntolihaksis (eli peräpuolen kyhmyrät)kramppei, jäykkyyt ja peräksiantamattomuutta ko niit pitää puristell ;)

PIDÄ puristella, mutta tuntupa tuo silti vaan puristelevan.

Kramppi on sillä puristelijalla sormissa..

Liisteriä parempi pito saadaan hunajalla ja samalla se rikastuttaa allasveden vitamiinipitoisuutta, joka on erittäin hyvä myyntivaltti ajatellen luomupainotteisesti suuntautunutta asiakaskuntaa.

En ole aivan varma hengittääkö kyseinen blondi enää laisinkaan.

*koettelee*

Jäykkyyttä on tällä peränpitäjällä..eikä sekään peräpuolella.

• meriv
        hai kirjoitti:

mä jo vähän pelkäsin että jäit sinne autotalliin..mut onneksi erehdyin..sinua totisesti kaivataan täällä..näät nyt miten retuperällä kaikki on...et kyllä sinne saunaa laita verhoja..ei sieltä sisältä nää ulos...siis saunasta..ja ne miehet on menossa mohnan kurssille " saako keski-ikäistä piiska " kursille...istumalihaksia puristeleva on vain oppipoika joka antaa työnäytettä...hieronnasta..
        ai niin ..tervetuloa..:)

tämän oppipojan opin-näytekuulusteluun *viheltelee*

Mottona kyseisellä kurssilla lienee " peipi anna mulle piiskaa"

Älä sinä pelkää. Minä en jää minnekkään autotalliin. Paitsi kohta, kun pitää alkaa maalaamaan punamullalla talon ulkoverhoilulautoja.

Miten ihmeessä mullalla voi maalata?

Yksi niitä omituisuuksia sekin.

Riittäisköhän teiltä minulle lainaksi hirvenkarkotin, kun se prkl luontoihme meinaa rouskuttaa omenapuuni metriä lyhyemmiksi.

Pakastimenkuvat rungoissa ei säikytä sitä laisinkaan.

Olen aika hupaisan näköinen huitoessani ja huutaessani pihalla, että "mene helkuttiin siitä riekkumasta" koko ajan kuitenkin pälyillen vapaata pakoreittiä, mikäli tämä valtaisan kokoinen viherpiipertäjä päättäisi esim. vaikka hermostua.

Eikö se tahvo ymmärrä, että se leikkii hengellään? Varsinkin näin hirvestyskauden aikana.

Aika naurettavaa uhoamista, koskapa se rutja kuitenkin on minua joltisenkin paljon suurempi.

*huoh*

Noh..nyt kuitenkin, kun olette laittaneet pystyyn kuntolaitoksen niin minulla on jo senverran huono kunto, että te ette sitä huonommaksi oikein saa, joten ilmottaudun hoitoon.

*kikattaa*

Olen siis hoito..

• meriv kirjoitti:

tämän oppipojan opin-näytekuulusteluun *viheltelee*

Mottona kyseisellä kurssilla lienee " peipi anna mulle piiskaa"

Älä sinä pelkää. Minä en jää minnekkään autotalliin. Paitsi kohta, kun pitää alkaa maalaamaan punamullalla talon ulkoverhoilulautoja.

Miten ihmeessä mullalla voi maalata?

Yksi niitä omituisuuksia sekin.

Riittäisköhän teiltä minulle lainaksi hirvenkarkotin, kun se prkl luontoihme meinaa rouskuttaa omenapuuni metriä lyhyemmiksi.

Pakastimenkuvat rungoissa ei säikytä sitä laisinkaan.

Olen aika hupaisan näköinen huitoessani ja huutaessani pihalla, että "mene helkuttiin siitä riekkumasta" koko ajan kuitenkin pälyillen vapaata pakoreittiä, mikäli tämä valtaisan kokoinen viherpiipertäjä päättäisi esim. vaikka hermostua.

Eikö se tahvo ymmärrä, että se leikkii hengellään? Varsinkin näin hirvestyskauden aikana.

Aika naurettavaa uhoamista, koskapa se rutja kuitenkin on minua joltisenkin paljon suurempi.

*huoh*

Noh..nyt kuitenkin, kun olette laittaneet pystyyn kuntolaitoksen niin minulla on jo senverran huono kunto, että te ette sitä huonommaksi oikein saa, joten ilmottaudun hoitoon.

*kikattaa*

Olen siis hoito..

töihin sut laitetaan..älä yritä...
        sen verran pidit edellisessä virmassa vapaapäiviä..kuittaa ne...
        mitä taas hirveen tulee...osta hirvikoira saat haukkuma kaverin...
        hairuttaus...:)

• meriv
        hai kirjoitti:

töihin sut laitetaan..älä yritä...
        sen verran pidit edellisessä virmassa vapaapäiviä..kuittaa ne...
        mitä taas hirveen tulee...osta hirvikoira saat haukkuma kaverin...
        hairuttaus...:)

on 2 koiraa. Tosin rohkenen epäillä niiden kykyä olla hirven hirveitä hirvittäjiä.

*jupisee*

Arvasin kyllä jo etuovella ja kaoottisen tiedottamisen tilanteen oivallettuani, etten pääse hoitoon kuin hoitamalla itse.

No hyvä on. Minä hoidan tiedottamisen varmalla ja luotettavalla tyylilläni..eli summittaisesti ja ketään kunnioittamatta tai kenellekkään pyllistämättä.

Kun nyt tuli kerran otettua tämä pesti taas niin lienet vastuussa niistä kanistereista?

Nyt menen hakemaan teetä ja hiomaan kynsiäni, joita ei tosin paljoa ole, suomiakseni teitä kirjaimilla.

• mustamuija

... on kai mentävä taas vaalennukseen, vaikka ei tuota juurikasvua nyt juurikaan vielä edes huomaa... Jos siis blondit saa livehoitoa, ja mulle tuota linkoa tarjottiin :(

• IamSoCheeky

*raahaa "yksityiskäyttö"-pyttyjä sviittiin*
        Mitä hittoo varten ne panimonpojat ne tuohon jätti, minähän nimenomaan ohjeistin, että "Kevättuuli ja Syksynruska"sviittiin...
        Hyvä ettei joku jo kerinnyt näistä periä tutkimaan...
        Johtoryhmä??? Onko meillä sellanenkin,en mä ole nähny ko yhen Hain...ja sekään ei tykkää klooriveestä...
        Ammattitaitoa löytyy vasta sitten kun joku alkaa maksamaan palkaa!! HOX!! Onks meillä palkanlaskijaa...ei tänne huvikseen oo tultu Jamesonia juomaan???
        On meillä perässä hiihtäjäkin...se meni Maggiksen kans ulos, hiihtämään...
        Peränpitäjä taas on arvokas ammattinimike...nimittäin.. jos on hieman rupsahtanut työnantaja...perässä on totisesti pitelemistä...se saattaa painaa 50 kilookin...helposti!
        Perättömiä...miten niin perättömiä?
        Aulatiloihin kaipaisin hieman kevennystä, tuon vaaleanpunaisen vätin kans pari viherkasvia olis hieno juttu ja ulkoportaat sais rakentaa, tai luiskan.
        tuo rullatuolimies on huutanut naama punaisena jo kasktuntia tuolla soraikossa...onko meillä talomiestä olenkaan?? Vai onko sen talonmiehen nimi Jameson ja löytyy pannuhuoneesta??
        Mustamuija vois mennä naamanpesulle..ei anna hyvää kuvaa kun henkilökunta kuljeskelee naama mustana käytävillä...pese kädetkin samantien...

• meriv
        mustamuija kirjoitti:

... on kai mentävä taas vaalennukseen, vaikka ei tuota juurikasvua nyt juurikaan vielä edes huomaa... Jos siis blondit saa livehoitoa, ja mulle tuota linkoa tarjottiin :(

tänne kaivattaisiin kyllä kampaamoa.

Sehän aivan todistetusti nostaa naisten, jos myöskin miesten, henkistä valmiuskykyä..tai laskee.

Kampaamossa käyminenhän muuttaa henkilön seksikkääksi, vietteleväksi, viralliseksi, salaperäiseksi..miten milloinkin riippuen siitä mitä väriä hiuksiin laitettiin ja mihin malliin hiukset leikattiin vai lisättiinkö niihin tuuheutta/pituutta.

Henkisen kunnon kohottajana kampaamo siis on mitä parhain lisä tähän kuntokeskukseen.

• meriv
        IamSoCheeky kirjoitti:

*raahaa "yksityiskäyttö"-pyttyjä sviittiin*
        Mitä hittoo varten ne panimonpojat ne tuohon jätti, minähän nimenomaan ohjeistin, että "Kevättuuli ja Syksynruska"sviittiin...
        Hyvä ettei joku jo kerinnyt näistä periä tutkimaan...
        Johtoryhmä??? Onko meillä sellanenkin,en mä ole nähny ko yhen Hain...ja sekään ei tykkää klooriveestä...
        Ammattitaitoa löytyy vasta sitten kun joku alkaa maksamaan palkaa!! HOX!! Onks meillä palkanlaskijaa...ei tänne huvikseen oo tultu Jamesonia juomaan???
        On meillä perässä hiihtäjäkin...se meni Maggiksen kans ulos, hiihtämään...
        Peränpitäjä taas on arvokas ammattinimike...nimittäin.. jos on hieman rupsahtanut työnantaja...perässä on totisesti pitelemistä...se saattaa painaa 50 kilookin...helposti!
        Perättömiä...miten niin perättömiä?
        Aulatiloihin kaipaisin hieman kevennystä, tuon vaaleanpunaisen vätin kans pari viherkasvia olis hieno juttu ja ulkoportaat sais rakentaa, tai luiskan.
        tuo rullatuolimies on huutanut naama punaisena jo kasktuntia tuolla soraikossa...onko meillä talomiestä olenkaan?? Vai onko sen talonmiehen nimi Jameson ja löytyy pannuhuoneesta??
        Mustamuija vois mennä naamanpesulle..ei anna hyvää kuvaa kun henkilökunta kuljeskelee naama mustana käytävillä...pese kädetkin samantien...

Ette siis ole laisinkaan seuranneet tätä kuumaa keskustelua thai-hieromalaitosten kyseenalaisesta toimenkuvasta?

Niissä, jos missä on perähuoneessa hoidettu peräti perinpohjin.

Eli ei panimopoikia ainakaan juuri tuolla nimikkeellä.

Hieromasauvan asettelijat?

Ehkä ei..

Perättömien palkansaajien palkkaturva tahtoo valitettavasti olla melkoisen olematon.

Liitto olisi kova sana.

Viron mafia on tarjonnut apua varojen peräämiseen.

Sviittiin???

Huomauttaisin kohteliaasti, että huone, jota sviitiksi kutsut, ei sitä ole, vaan se on lähinnä tarkoitettu tulevaksi suolahuoneeksi.

Kyseinen hoitohuone ei sitten tarkoita sitä, että kaikkiin huoneen nurkkiin sijoitetaan merisuolapaketti *jupisee*

Joten raahaa vaan ne kanisterisi jonnekkin muualle..vaikka peräkammariin.

Kait täällä palkanlaskija on..totta kai on.

Tällä hetkellä hän tosin laskee palkkojanne jossakin Bahamalla.

Ei ehkä ollut hyvä idea maksaa palkat vanhalla tyylillä palkkakuoressa.

• sandman
        meriv kirjoitti:

PIDÄ puristella, mutta tuntupa tuo silti vaan puristelevan.

Kramppi on sillä puristelijalla sormissa..

Liisteriä parempi pito saadaan hunajalla ja samalla se rikastuttaa allasveden vitamiinipitoisuutta, joka on erittäin hyvä myyntivaltti ajatellen luomupainotteisesti suuntautunutta asiakaskuntaa.

En ole aivan varma hengittääkö kyseinen blondi enää laisinkaan.

*koettelee*

Jäykkyyttä on tällä peränpitäjällä..eikä sekään peräpuolella.

tuli sellane kiva biisi mieleen ko hunajata, hunajata , hunajata sulle, ohoo, se on maali, se on maali.Voip käyttää myös muiss yhteyksis ko mhin alunperin tarkotettu. Mutt voin sanoo et mystis ei pirä tästä biisist ollenkaa ko se vaan jottain laiffii ain hokee ;) (ei liity Nykäs Mattiin kuiteskaan)

Muute loppu kaneetistasi päätellen siirryit puristelluista puristelijoiden puolell ;)

• sandman
        meriv kirjoitti:

Ette siis ole laisinkaan seuranneet tätä kuumaa keskustelua thai-hieromalaitosten kyseenalaisesta toimenkuvasta?

Ehkä ei..

Perättömien palkansaajien palkkaturva tahtoo valitettavasti olla melkoisen olematon.

Liitto olisi kova sana.

Sviittiin???

Huomauttaisin kohteliaasti, että huone, jota sviitiksi kutsut, ei sitä ole, vaan se on lähinnä tarkoitettu tulevaksi suolahuoneeksi.

Kyseinen hoitohuone ei sitten tarkoita sitä, että kaikkiin huoneen nurkkiin sijoitetaan merisuolapaketti *jupisee*

nyt sanot että täs laitokses rahakin liikkuu kun kaikki luontais edut olen jo käyttänyt ;)

• IamSoCheeky
        meriv kirjoitti:

Ehkä ei..

Liitto olisi kova sana.

Sviittiin???

miten niin se ei riitä suolahuoneen määritelmäks...
        Onhan sitä suolaa lattiallakin, kato nyt ja seinilläkin, mut vaikka mä kuin nakkelen, niin se ei PYSY seinillä??
        Näyttää valuvan tuonne altaaseen...jotenka...meillä on siis merivesiallas...ja Meriv....
        Ja ulos kaivavat just sellasta lämmitettävää allasta, joss voi sit uida lämpimässä vedessä vaik ulkona on pakkasta -20 ;))
        Sä olet jotenkin jumittanut niitten peries kanssa nyt sinne thai laitoksiin, mut tätä kait EI johdeta samalla periaatteella..paitsi, kyllä rahat kerätään pois... jos sitä on liikkeellä...
        Tän siis PITI olla kunniallinen laitos ;)) mut...
        Panimon pojat ...on sitä mitä nimi sanoo :D :D
        Minusta vaan näyttää että henkilökunta nautiskelee täysin siemauksin (jamesonia) ja maksavia asiakkaita on harvemmassa???

• katsomalla puristella jotain tjn :=)

laiwoissa on perämiäs?
        liittyykö se jotenkin siihen :=)
        ja ruotsalaista wersiota en edes halua kuulla :=)
        eikä miähiä woi wiitata jonoo "ainoastaan niit ruattalaisia"

ne kanisterit on mut :=)
        et siirrätä niitä mihkään :=)
        six siin se "wain yksityiskäyttöön :=)

ne laisiseinäiset saunat :=)

ja kohta perästä kuuluu :=)

• Taikarotta

Näin unta Big Motherin aikoihin, että köpöttelin miesten saunaosastossa, jossa käyskenteli hyväkroppaisia ilkialastomia miehiä. Ja siinä unessa katselin saunan lauteille takaapäin.. Siellä he istuivat pienet, kiinteät pyllyt siistissä rivissä ;)..

Kuka helkk... tiesi, että näin tuollaista unta? En kertonut siitä kenellekkään? Joku on varastanut uneni..

Ja jos se oli "enneuni" ... hmmmpph... niin, miksi sen piti toteutua tänne virtuaalimaailmaan eikä todell... *mumisee ja painuu penkin alle*

*penkin alta kuuluu terävä kiljaisu* Mä oon sitten fysioterapeutti, niin kuin unessa. Ja penkin alta tulen vasta, kun miesvahvuutta saunassa vähennetään puolella *mutisee ei kehtaa lähteä liikkeelle, kun naama on niin nolon punainen.. kaikkihan nauraisivat punastuvalle rotalle*

Jos joku väittää, että uneni ovat suureellisia? Niin, tunnustakaa pois.. Niin ovat myös omanne ;).. Ja tämä tarina on tosi..

• neitoperhoxl
        A.DONIS kirjoitti:

katsomalla puristella jotain tjn :=)

laiwoissa on perämiäs?
        liittyykö se jotenkin siihen :=)
        ja ruotsalaista wersiota en edes halua kuulla :=)
        eikä miähiä woi wiitata jonoo "ainoastaan niit ruattalaisia"

ne kanisterit on mut :=)
        et siirrätä niitä mihkään :=)
        six siin se "wain yksityiskäyttöön :=)

ne laisiseinäiset saunat :=)

ja kohta perästä kuuluu :=)

kovasti rokkaa hauduttaa,ettei kuulus perästä.Ikäviä asioita *perästä kuuluu*.

• perin vähän..syynäkö palkinto..mutta yksi varteen otettava tuli..eli " kuntoilukeskus köyhät kyykkyyn "..shampakaljat kylmään..nyt juhlitaan .....kippis...:)

• neitoperhoxl

ja henerokkaa,se saa kyllä vielä muhia jos vaan se samppakalja vaan poreilis;))Pitääkö lisää keittää 7,5L on tulossa.

• neitoperhoxl

mutta sais täällä iltavuorossa muitakin olla,epäilyttää jotta noviisilla kaikki työt teetetään,,,,huom!!yövuorolisää mieluumin komeen uroksen muodossa;))

• ex-alexsandra

...niin, että mun vapaapäivä ja ilta meni silmät sikkurassa lukea tätä teidän yrityksenpyörityskuvioo.

Meriveelle terkkuja, oot yhtä suolanen, kuin ennenkin :))

Ogge, siis piti lukea, muttaku, en hik...nähny Cheekymäisestikään lukee... niih...kerta...niih...hik ..*nikottelee* ja *hiukan kai konttaakin* niin niin ...ootas hetkonen...hik...juu se olikin se..huone sataviis...sinne siis...HIK

*muista 105 ...siis BOSS*

• neitoperhoxl

jotta noviisilla hommat teetetään,,,,,,,,,,,,onneks älysin viinii juoda että jos myöhätyn ei oo perhon vika ,,,,,,,yrittää mennä horrokseen ,mutta ei maalta;))työt on tehtävä,,,,

• neitoperhoxl

hernesoppa on jo pakkasessa,noviisina oon yön töitä paiskinna.Joku hitto suolat vei,ei oo rokassa suolaa ,ei.!!!

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      101
      4646
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3172
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2909
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1680
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1470
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1264
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      997
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      911
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      900
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      884
    Aihe