Konsertti kuulumisia

"pikku mummi"

Olisi kiva lukea konsertti kuulumisia, teiltä jotka olette päässeet/ehtineet käymään Karin konserteissa. "Pikku mummilla" on kädet täynnä töitä, enkä pääse itse paikalle, tänä syksynä, kuuntelemaan ja ihailemaan Karin aina upeaa konserttia. ;)

9

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lepe

      Eilen olin Porissa kuuntelemassa Karia. Hänen tulkintansa on aina niin koskettavaa. IHANAA. Hän lauloi hienoja kappaleita. Vanhempia sekä uudelta levyltä. Konsertin jälkeen hän jakoi nimmareita ja halauksia. Todella hieno ilta. Tupa oli täynnä.

      • Kari fani

        kerro heti mitä kappaleita vanhempia Kari lauloi???

        Halailikin???No ihmettelen kun kesällä rönnillä yksi nainen olis halannut niin Kari sanoi että Hänellä on vaimo ja hän halailee vain vaimoaan mutta kyllä mäkin olen Karin kanssa halaillut joten kait se riippuu mil päällä sattuu olemaan ym... nainen Rönnillä loukkaantui kyllä tosi paljon huomasin sen.

        Lepe etkös säkin Tretaloon 31.10???Täytyy mennä haasteleen Karin kanssa konsertin jälkeen....


      • Lepe
        Kari fani kirjoitti:

        kerro heti mitä kappaleita vanhempia Kari lauloi???

        Halailikin???No ihmettelen kun kesällä rönnillä yksi nainen olis halannut niin Kari sanoi että Hänellä on vaimo ja hän halailee vain vaimoaan mutta kyllä mäkin olen Karin kanssa halaillut joten kait se riippuu mil päällä sattuu olemaan ym... nainen Rönnillä loukkaantui kyllä tosi paljon huomasin sen.

        Lepe etkös säkin Tretaloon 31.10???Täytyy mennä haasteleen Karin kanssa konsertin jälkeen....

        Tyttö metsässä, Bella Cabri, myrskyn jälkeen,Juna kulkee, 15 kesää, jos minuutin saan ajastasi, surujen kitara, soittajan vaimo, olen suomalainen. En muista kaikkia oli niita vielä muitakin hyviä biisejä. Kyllä olen tulossa myös Tampereelle. Kyllä Karia kuuntelee vaikka joka päivä.


      • Kari fani
        Lepe kirjoitti:

        Tyttö metsässä, Bella Cabri, myrskyn jälkeen,Juna kulkee, 15 kesää, jos minuutin saan ajastasi, surujen kitara, soittajan vaimo, olen suomalainen. En muista kaikkia oli niita vielä muitakin hyviä biisejä. Kyllä olen tulossa myös Tampereelle. Kyllä Karia kuuntelee vaikka joka päivä.

        että paljon , paljon vanhempia kappaleita lauloi mutta........... kaipuu esim.... tää kaipuu ym ym...


      • anilein
        Kari fani kirjoitti:

        että paljon , paljon vanhempia kappaleita lauloi mutta........... kaipuu esim.... tää kaipuu ym ym...

        Olin Karin konsertissa Turussa 25.10.2007 Oli aivan mahtava esitys.En muista kaikkia mitä Kari lauloi, mutta nämä ainakin. Bella Cabri,Juna kulkee, 15 kesää, Jos minuutin saan ajastasi, Äiti valvoo, Kuin taivaisiin, Romanialainen kitara, Paalupaikka, Merenkuisketta,Olen Suomalainen, Borttofiino, Sellainen yö(jos muistan nimen oikein)ja paljon muita hyviä piisejä.Ai yksi vielä Lumiteki enkelin eteiseen.Sain myös nimmarit cd kansiin.Kari liikehti paljon lavalla,jopa pelleili.Jään odottamaan seuraavaa konserttia.Menen ehkä katsomaan johonkin tanssipaikkaan.


      • pikku mummi
        anilein kirjoitti:

        Olin Karin konsertissa Turussa 25.10.2007 Oli aivan mahtava esitys.En muista kaikkia mitä Kari lauloi, mutta nämä ainakin. Bella Cabri,Juna kulkee, 15 kesää, Jos minuutin saan ajastasi, Äiti valvoo, Kuin taivaisiin, Romanialainen kitara, Paalupaikka, Merenkuisketta,Olen Suomalainen, Borttofiino, Sellainen yö(jos muistan nimen oikein)ja paljon muita hyviä piisejä.Ai yksi vielä Lumiteki enkelin eteiseen.Sain myös nimmarit cd kansiin.Kari liikehti paljon lavalla,jopa pelleili.Jään odottamaan seuraavaa konserttia.Menen ehkä katsomaan johonkin tanssipaikkaan.

        lepe, Kari fani & anilein, Kiitos näistä kuulumisista ja mielikuva matkasta Karin konserttiin, ehkäpä vielä tulee tilaisuus mennä itsekkin paikanpäälle.
        Karilla on todella paljon ihania kappaleita myös vanhemmassa tuotannossa. Kuuntelen vieläkin mielelläni esim. lauluja; Yön tuuli vain, Milloin saapuu hän, Anna, Hymysi tuo mulle suo, On yksi ruusu, -tää viimeksi mainittu on yksi mun lempi kappaleista ym. ym.
        Harmi vain, näitä kuulee aika harvoin radiossa.


      • samettitähti
        pikku mummi kirjoitti:

        lepe, Kari fani & anilein, Kiitos näistä kuulumisista ja mielikuva matkasta Karin konserttiin, ehkäpä vielä tulee tilaisuus mennä itsekkin paikanpäälle.
        Karilla on todella paljon ihania kappaleita myös vanhemmassa tuotannossa. Kuuntelen vieläkin mielelläni esim. lauluja; Yön tuuli vain, Milloin saapuu hän, Anna, Hymysi tuo mulle suo, On yksi ruusu, -tää viimeksi mainittu on yksi mun lempi kappaleista ym. ym.
        Harmi vain, näitä kuulee aika harvoin radiossa.

        Otpa joskus, pikku mummi, aikaa itsellesi ja mene Karin konserttiin (mikä estäisi menemästä vaikkapa tanssi-tai laivakeikalle) ja nauti tämä charmantin maestron esiintymisestä,lauluista ja äänestä, ihan livenä. Olet sen varmasti ansainnut! Musiikki on ihana asia maailmassa! Aivan kuin rakkaus...


      • pikku mummi
        samettitähti kirjoitti:

        Otpa joskus, pikku mummi, aikaa itsellesi ja mene Karin konserttiin (mikä estäisi menemästä vaikkapa tanssi-tai laivakeikalle) ja nauti tämä charmantin maestron esiintymisestä,lauluista ja äänestä, ihan livenä. Olet sen varmasti ansainnut! Musiikki on ihana asia maailmassa! Aivan kuin rakkaus...

        ...Kari todella onkin ja laulu ääni aivan ihanan "lämmin" ja "pehmeä". Olen käynytkin Karin konserteissa jonkun kerran ja niistä kerroista on jäänyt miellyttävä olo pitkäksi aikaa.
        Luettuani tekstin "aikaa itsellesi" ja "Olet sen varmaan ansainnut", lämmitti todella paljon, kiitos sanoistasi, samettitähti. :)
        Aion todellakin yrittää ottaa aikaa ja mennä vaikka laivakeikalle vaihtelun vuoksi.
        Mitäpä maailma olisikaan ilman musiikkia jos sitä vielä rakastaa. ;D


    • pikkujouluna

      "omaa" konserttia joudun vielä vähän aikaa odottelemaan. Huomasin, että sali on täysi, mitä vapaisiin paikkoihin tulee. Olen usein Karin kanssa halaillut, mutta ymmärrän jos hän on siitä väsyneenä, flunssaisena tai muuten haluttomana kieltäytynyt. Ei kai sitä artistikaan aina jaksa...aikuinenkin on joskus kuin pikkulapsi: pettyy jouluna, jos ei saakaan toivomaansa lahjaa..ja joskus sitä itsekin haluaisi halata kaikkia ja joskus ei ketään...Vaan mitä lauluihin tulee, niin Karin lauluja kuuntelisi vaikka miten. En ole vielä 50:n keikan jälkeenkään kyllästynyt...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4588
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      4018
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2571
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      199
      1608
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1296
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1261
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1228
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1203
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1085
    Aihe