Minua ei ymmärretä

rapumiekkonen

Olen täysin väärinymmärretty rapu. Olen nousevaltakin vielä rapu, joten elämä on aika tunnepohjasta.

Saatan kuulla että olen kiusannut jotai ihmistä, vaikka oikeasti flirttailin, minua pidetään valehtelijana (kerron kaiken avoimesti ja rehellisesti, joten sehän ei voi olla mahdollista, vaan valehtelen tietysti), ihmissuhteeni ei toimi koskaan, minua pidetään joskus ilkeänä ja omahyväisenä vaikka kärsin huonosta itsetunnosta ja yritän olla mukava, mutta olenkin vaan vittuillut taas.

Ärsyttävä piirre mussa on se että kun kuulen loukkauksen, niin se jää kyllä mieleen ja kostan myöhemmin sanomalla takaisin. Sitten musta puhutaan kuinka olen typerä ja lapsellinen kun vaan kiusaan ihmisiä.

7

1700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu itsekin

      että sun ongelma ei ole niinkään se miten sinut ymmärretään tai mitä muut sinusta ajattelee, vaan se että liikaa mietit noita asioita. Rohkeasti vain, ja ole oma itsesi niin kyllä ennen pitkää löydät kanssasi samalla aaltopituudella olevia ihmisiä ja
      voit vähät välittää muiden mielipiteistä.

    • rapu täälläkii

      hei, elä nyt masennu jos jotku sanoo siua lapselliseksi ja typeräksi tai että kiusoittelet toisia. Elä ajattele asioita noin syvällisesti vaan ole omaittes. En osaa ihan auttaa,sillä olen enemmän kuuntelija tyyppiä. Mutta auttaisko jos sanon että miuu ja monta miu kavereita on sanottu myös lapselliseksi ja että niille on sanottu loukkauksia ja että nille sekin on jäänyt päähän? eikä suurosa ees oo rapuja. Lapsellisuus on hieno piirre, sillä eihän kukaan aikuinen tosikko haluaisi olla?

      Taidat olla aika nuori? Kuule, ole rohkea ja katso asioita omilla silmillä eläkä välitä mitä muut sanoo. Puhuminen auttaa ^^

    • rapumirekkonen

      kyllä se näin on.

      • Siusta varmaan tuntuu siltä

        vain koska he ovat niin sanoneet. Luulen että on monta jotka ymmärtävät siuta!


      • puppis

        Hei, Rapumiekkonen!
        Toivon, että Sinua lohduttaa tieto siitä, että kaikki (jos joku väittää muuta, niin puhuu skeidaa)ovat kokeneet tuon saman tunteen, että kukaan ei ymmärrä. Se kuuluu ihmisen kehitykseen ja yleensä loppuu siihen, että ihminen tapaa samanhenkisiä ihmisä. Liikutko itsellesi "vieraassa" porukassa? Välttämättä se vakio kaveriporukka ei tyydytä sinun henkistä janoasi tällä hetkellä vaan kaipaat ehkä jotain syvällisempää keskustelua? Älä luovuta, sulle on olemassa samanhenkistä porukkaa. Etsi ja löydä, mutta ethän sekaannu uskovaisiin äläkä muihinkaan huumehörhöihin ;)


    • rapu n.51v

      Onkos koskaan käynyt mielessäsi, että jokainen ihminen on laulun arvoinen.
      Meistä ei ole kukaan huonompi toista, joskaan ei parempi. Ole tyytyväinen itseesi!!!!.
      Ellet huomaa itsessäsi vikaa, jota et itse sulata. Se onkin se ainoa raati.
      Lopeta hyväksynnän hakeminen, koska ainoa arvo, mikä on tärkein, on itsetunto.
      Varmaan tiesitkin tuon. Kokoa itsesi, ja noudata itsellesi hyvää mieltä tuottavaa elämää.!

      Ja se faktahan tässä oli, ettei kukaan muu kuin sinä, voi saada itseäsi onnelliseksi.
      Aika tyhmää on antaa minunkin neuvoja. Oma elämä on jotenkin perseellään, en vain tiedä miten. Jos totta puhun olen leski, lapset elävät omaa elämäänsä, ja itse kuljen rollaattorilla ulkona. Ei se silti ole omakuvaan(henkisesti) . muuttanut. Hogasitko sä? Mähän aloin sönköttää omaa elämääni. Sorgen Jörgen, nyt lopetan, tämän

    • rapunainen**

      olen rapunainen ja koen samallatavalla ajoittain. olen ilkeä silloin kun olen epävarma ja miehet ihastuvat minuun ensin palavasti mutta epävarmuuteni joka herää silloin kun ihastun ja herkkä ja impulsiivinen luonteeni tuntuvat saavan miehen kuin miehenkin kyllästymään. tää on todella raskasta, itsekin kun vielä olen tosi herkkä. rapuhan on horoskopeista v-mäisin mutta silti ilmeisesti empaattisin. vaikeaa elää tunteidensa kanssa:) mutta hyvää on se että osataan elää täysillä tunteessa ja ollaan hyviä rakastajia kun puitteet ovat ravun mieleen. ja kyllä uskon että rapunakin pärjää aivan loistavasti. ehkä sorrumme vaan liian usein itsesyytöksiin, joka on oma ongelmani... ravun täytyy vaan tehdä enemmän töitä itsetuntonsa kanssa tai ainakin tunnepuolen kanssa yleensä. näin olen itsestäni ja rapuystävistäni päätellyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe