miksi Testarossani jakopään hihna

vinkkuu?

Just pakasta vedetty pirssi ja hirvee vinkuna. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

13

4446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkunaan

      Varmaan vinkuisit itsekin jos olisit juuri pakasta vedetty.

      • jakohihnan säätäjä

        joo kokemusta on , mulla ihan sama juttu oli ihan uutena, vinku kun vieras sika, aina kun kaasua vähän painoi, siellä jakokopassa on, siis missä tuo hihnakin on, tuollainen lipilaakerin kannatinjousi, se kannattais nyt heti mennä huoltoon vaihtamaan ennen kuin tulee mitään isompaa remppaa, ,,,kyllä se siitä hiljenee ja kohta kehrää kuin kissa


    • Vedetty :)

      Viimeisin testarossa valmistui 1990 :D

      • Jokke_S

        LOL

        :D


    • .....

      niin varmaan on sulla sillä suomeen on rekistöröity vain kolme ferraria ja neki oli myynis

      • muttei

        varmaan rekisteröity! Nimittäin Kankkunen taisi saada lahjaksi yhden, jonka toi muutama vuosi sitten vasta suomeen...


    • Testarossaa ei

      enää valmisteta. Ainoat yksilöt valmistettiin 1990-luvulla. Varmasti tosi pakasta vedetty. Opettele edes valehtelemaan kunnolla, jos et muuta halua tehdä. Ja tiedoksi että tämä vuosi on järjestyksessään 2007.

      • väärin...

        Testarossa oli valmistuksessa 1984-1992.
        Sama perusauto, mutta paranneltuna sai nimen 512 TR ja taas pienen muuntelun sitä kutsuttiin tunnuksella F512M, eli Testarossa kaikkine "facelifteineen" oli tuotannossa 1984-1996.


      • en mennyt
        väärin... kirjoitti:

        Testarossa oli valmistuksessa 1984-1992.
        Sama perusauto, mutta paranneltuna sai nimen 512 TR ja taas pienen muuntelun sitä kutsuttiin tunnuksella F512M, eli Testarossa kaikkine "facelifteineen" oli tuotannossa 1984-1996.

        väittämään, että kaupasta voisi ostaa uuden Testarossan, kun viimeisin on minimissään 11 vuotta vanha.


      • väärää tietoa

        toikin!Testarossaa saa erikoistilauksena vaikka järjestyksessään v.2008!!!Asu Italiassa niin tiedät enemmän tehtaan touhusta,Mäntti!


    • minä vaan

      uskoisin, että se ketjuvälitteinen kuitenkin?

    • siitä syystä

      kun se on väärän merkkinen.Se ääni tulee siitä kun se huutaa...oispa tässä maailman paras urheiluauto,Lambo!!!!!!!!!!

    • On lisäksi joudun koko ajan potkimaan köyhiä sivuun uusilla samettikengilläni..Eivät tajua väistää kun näin iso johtaja tulee ja viehän se nyt helvetisti tilaa kun tälläinen pamppu astelee.Paksuja sikareita polttelen ja haukun työttömiä laiskoiksi paskoiksi timantti sormukset vaan kiiltelee....ja kaikki vain sen takia että sain 4 oikein lotossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe