Just pakasta vedetty pirssi ja hirvee vinkuna. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
miksi Testarossani jakopään hihna
13
4446
Vastaukset
- vinkunaan
Varmaan vinkuisit itsekin jos olisit juuri pakasta vedetty.
- jakohihnan säätäjä
joo kokemusta on , mulla ihan sama juttu oli ihan uutena, vinku kun vieras sika, aina kun kaasua vähän painoi, siellä jakokopassa on, siis missä tuo hihnakin on, tuollainen lipilaakerin kannatinjousi, se kannattais nyt heti mennä huoltoon vaihtamaan ennen kuin tulee mitään isompaa remppaa, ,,,kyllä se siitä hiljenee ja kohta kehrää kuin kissa
- Vedetty :)
Viimeisin testarossa valmistui 1990 :D
- Jokke_S
LOL
:D
- .....
niin varmaan on sulla sillä suomeen on rekistöröity vain kolme ferraria ja neki oli myynis
- muttei
varmaan rekisteröity! Nimittäin Kankkunen taisi saada lahjaksi yhden, jonka toi muutama vuosi sitten vasta suomeen...
- Testarossaa ei
enää valmisteta. Ainoat yksilöt valmistettiin 1990-luvulla. Varmasti tosi pakasta vedetty. Opettele edes valehtelemaan kunnolla, jos et muuta halua tehdä. Ja tiedoksi että tämä vuosi on järjestyksessään 2007.
- väärin...
Testarossa oli valmistuksessa 1984-1992.
Sama perusauto, mutta paranneltuna sai nimen 512 TR ja taas pienen muuntelun sitä kutsuttiin tunnuksella F512M, eli Testarossa kaikkine "facelifteineen" oli tuotannossa 1984-1996. - en mennyt
väärin... kirjoitti:
Testarossa oli valmistuksessa 1984-1992.
Sama perusauto, mutta paranneltuna sai nimen 512 TR ja taas pienen muuntelun sitä kutsuttiin tunnuksella F512M, eli Testarossa kaikkine "facelifteineen" oli tuotannossa 1984-1996.väittämään, että kaupasta voisi ostaa uuden Testarossan, kun viimeisin on minimissään 11 vuotta vanha.
- väärää tietoa
toikin!Testarossaa saa erikoistilauksena vaikka järjestyksessään v.2008!!!Asu Italiassa niin tiedät enemmän tehtaan touhusta,Mäntti!
- minä vaan
uskoisin, että se ketjuvälitteinen kuitenkin?
- siitä syystä
kun se on väärän merkkinen.Se ääni tulee siitä kun se huutaa...oispa tässä maailman paras urheiluauto,Lambo!!!!!!!!!!
On lisäksi joudun koko ajan potkimaan köyhiä sivuun uusilla samettikengilläni..Eivät tajua väistää kun näin iso johtaja tulee ja viehän se nyt helvetisti tilaa kun tälläinen pamppu astelee.Paksuja sikareita polttelen ja haukun työttömiä laiskoiksi paskoiksi timantti sormukset vaan kiiltelee....ja kaikki vain sen takia että sain 4 oikein lotossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514