Epionen materiaali

abi2008

Hei

Olen pyrkimässä lääkikseen keväällä ja netissä törmäsin tälläiseen firmaan kuin Epione. Onko kellään tietoa vuoden 2008 Epionen materiaaleista? Eli onko jo joku tilannut ko. matskut? Hinta oli reilusti kilpailijoita halvempi ja ajattelin tilata jos ei mitään isompia puutteita ole...

Kiitos infosta jo etukäteen

5

785

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkistyttö

Tilailin viime vuonna ja olin tyytyväinen, Valmennuskeskukseen ja Eximiaan verrattuna selvästi paremmat materiaalit.

• lääkis81

minusta epionen materiaalit ovat hyvät! ostin tämän vuoden materiaalit ja ne ovat kyllä huimasti paremmat kuin viime vuonna; laskuja on tullut lisää ja bilsassa on potilastapaustehtäviä! kaverilla oli vanhat myytävänä mut ehdottomasti kannattaa ostaa uusimmat matskut, suosittelen!

• lkt82

Mites noiden eKirjojen kanssa on? Onko kellään kokemusta niistä? Hinta ei olisi kovin paha, saako noi kaikki kirjat eKirjoina vai noi mitä sivuilla nyt on?

• Sinderel
        lkt82 kirjoitti:

Mites noiden eKirjojen kanssa on? Onko kellään kokemusta niistä? Hinta ei olisi kovin paha, saako noi kaikki kirjat eKirjoina vai noi mitä sivuilla nyt on?

Vaikuttaa ihan samalle kuin painetut kirjatkin, sivu kerrallaan pystyy selaamaan. Ei voi ottaa mukaan ilman läppäriä rannalle tms, mut opiskeluun toimii ihan hyvin. Hinta on tosiaan halvempi. Kantsii varmaan kysyä niiltä mikä valikoima on nyt, mä ostin tuon Tie lääkikseen pari kuukautta sitten.

• galenosta*odottamassa*
        Sinderel kirjoitti:

Vaikuttaa ihan samalle kuin painetut kirjatkin, sivu kerrallaan pystyy selaamaan. Ei voi ottaa mukaan ilman läppäriä rannalle tms, mut opiskeluun toimii ihan hyvin. Hinta on tosiaan halvempi. Kantsii varmaan kysyä niiltä mikä valikoima on nyt, mä ostin tuon Tie lääkikseen pari kuukautta sitten.

en yleensä jaksa kommentoida, mut Epionen kirjat oli tosi hyvä ostos. Tsekkasin siskon vanhat Valmennuskeskuksen matskut ja ne oli paljon huonommat. Joten pointsit EV:lle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      397
      1602
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      141
      1032
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1026
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1014
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      721
    7. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      131
      698
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe