elikkä onko kellään ollut kyseistä tulehdusta ja jos on niin minkälaisia oireita? epäilen että minulla saattaisi olla se... Alavatsakipuja, lisääntynyt valkovuoto jossa välillä vaaleaa verta... 2kk sitten synnyttänyt ja jälkitarkastuksessa kohdunsuun ektopia, eli verestävä kohdunsuu..
kohdunsuun tulehdus
luru
2
1196
Vastaukset
- luru
tarkoitin kohdunkaulan tulehdusta..
- Huomaa
Alavatsakivut aivan kamalat, ei pysty nukkumaan, eikä auta tulehduskipulääkkeet. Tulehdusarvot nousevat yli 50 ja kuumetta 40 astetta. Minulla epäiltiin ensin umpisuolen tulehdusta, kun kipu oli enemmän oik.puolella. Vatsaa ei voinut lainkaan painaa.
Olin sairaalassa tiputuksessa 2 viikkoa, kotiin pääsi vasta,kun tulehdusarvot oli laskenut alle 20.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203