Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Anna Nicole parka

ihan sekaisin

Vitsi sen naisen elämä oli kauheaa...

http://uk.youtube.com/watch?v=-8yms577i-s

Mulle tuli melkein tippa linssiin kun katsoin sen sekoilua ja tätä tapaa, jolla yhdysvaltalainen media kaivelee Annan skandaalimenneisyyttä vielä kuoleman jälkeenkin...

32

15382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24%24%

      Oliko A-N TEHY:n jäsenistöä? Niin piittaamattomasti hän suhtautui lapsiin...

      Olisikohan tuo nytkin lööpeissä ollut vauvansa autotielle, pakkaseen hylännyt nykyäiti Tehy;n jäsen? Luultavasti...

      Jos oli AN äidinvaistot olemattomat, niin kyllä Suomen naiset ovat silti ylivetoja - alkoholinkäyttökin on 5 kertaistunut vain 30 vuodessa...(tsekatkaas sos ja terv. ministeriön sivuilta tämä ME)...ja vaikken ole mikään abortin suoranainen vastustaja, niin kyllä sekin jotain kertoo äidinvaistojen tilasta Suomen nykynaisilla, kun abortteja on tehty jo 500 000 - ja tehdään koko ajan 30 vrk, ja 11 000 vuodessa tämän kokoisessa käpyvaltiossa (ja soraääntä ei edes kuulu missään julkisuudessa)...ja isällä tietty ei ole lain mukaan mitään sananvaltaa tähänkään asiaan...

      • huomattu on

        Tuo minkä sanoit on totuus jota ei virallisissa kanavissa julkisesti missään kukaan toimittaja vielä uskalla ottaa esille. Oman naiseni äidinvaisto on sitä luokkaa että minun pitäisi steriloida itseni, huh huh.


      • yläluokkaako?

        Todelliset rahanahneet, löytyvät kyllä aivan muilta sektoreilta tässä meidän yhteiskunnassssamme, kuin hoiva alalta. Olen sairaanhoitaja, tehyn jäsen ja syntymäpäiväni on 28.11, siis sama kuin Anna-Nicole Smithillä. Olen vuorotöissä, peruspalkkani on 1764e/kk, olen kolmen lapsen äiti, lapsirakas, raitis, ahkera työntekijä. Siis jos ihminen on oikeasti rahanahne niin tässä maassa saa rahaa tienattua kyllä helpommallakin, mutta kun luonteeseeni kuuluu halu ja tarve auttaa heikompia, muodostui uravalintani aika selväksi. Voinkin vaan todeta miten paljon pahaa huumeet saavat aikaiseksi... ja tässä nimenomaisessa tapauksessa näyttää siltä että RAHANAHNE ASIANAJAJA käytti hyväkseen heikoilla olevaa naista. Asianajajan suunnitelma rahojen saamiseksi ei onneksi toteutunut sillä lapsella sattuikin olemaan aivan toinen isä, tämä taas taisi romuttaa koko "hyvin" suunnitellun operaation. Onneksi! Paha saa aina palkkansa, tässäkin sadussa.


      • babyboom
        huomattu on kirjoitti:

        Tuo minkä sanoit on totuus jota ei virallisissa kanavissa julkisesti missään kukaan toimittaja vielä uskalla ottaa esille. Oman naiseni äidinvaisto on sitä luokkaa että minun pitäisi steriloida itseni, huh huh.

        Sen sijaan että steriloisit itsesi halutessasi isäksi, mikä ei ole mikään itsestäänselvyys sekään täässä ikisinkkujen luvatussa maassa, niin sinuna vaihtaisin naista! Vai tyhmäkö olet? Myös meitä naisia löytyy niin moneen junaan.


      • heikko
        yläluokkaako? kirjoitti:

        Todelliset rahanahneet, löytyvät kyllä aivan muilta sektoreilta tässä meidän yhteiskunnassssamme, kuin hoiva alalta. Olen sairaanhoitaja, tehyn jäsen ja syntymäpäiväni on 28.11, siis sama kuin Anna-Nicole Smithillä. Olen vuorotöissä, peruspalkkani on 1764e/kk, olen kolmen lapsen äiti, lapsirakas, raitis, ahkera työntekijä. Siis jos ihminen on oikeasti rahanahne niin tässä maassa saa rahaa tienattua kyllä helpommallakin, mutta kun luonteeseeni kuuluu halu ja tarve auttaa heikompia, muodostui uravalintani aika selväksi. Voinkin vaan todeta miten paljon pahaa huumeet saavat aikaiseksi... ja tässä nimenomaisessa tapauksessa näyttää siltä että RAHANAHNE ASIANAJAJA käytti hyväkseen heikoilla olevaa naista. Asianajajan suunnitelma rahojen saamiseksi ei onneksi toteutunut sillä lapsella sattuikin olemaan aivan toinen isä, tämä taas taisi romuttaa koko "hyvin" suunnitellun operaation. Onneksi! Paha saa aina palkkansa, tässäkin sadussa.

        onko teidän ja tehyn ratkaisu se että heikot jätetään heitteille ja käytätte heitä hyväkseen omien etujen ajamiseen, siis olette aivan samanlaisia kuin tämä RAHANAHNE ASIANAJAJA.


      • burn out
        heikko kirjoitti:

        onko teidän ja tehyn ratkaisu se että heikot jätetään heitteille ja käytätte heitä hyväkseen omien etujen ajamiseen, siis olette aivan samanlaisia kuin tämä RAHANAHNE ASIANAJAJA.

        LOPETTAKAA MEIDÄN HOITAJIEN HAUKKUMINEN JA SYYLLISTÄMINEN! Toivon koko sydämestäni että päättäjät heräävät vihdoin ja viimein tämänhetkiseen todellisuuteen, eikä lakkoon tarvitsisi lähteä. Meidän hoitajien palkkoja pidetään alhaisina nimenomaan tällä keinoin, syyllistämällä, tämä on taktiikka. Oletko tullut ajatelleeksi että me hoitajat olemme ihmisiä, jotka voimme myös tehdä virheitä, ja niitä sattuu, kaiken aikaa ja aivan liikaa! Väsynyt työntekijä on aina riski.
        Olen rahallisesti todella tiukilla ja unelmoin vaan rentouttavasta kylpylälomasta tai ulkomaanmatkasta, aivan samoin kun meidän osaston eräs siivooja...ja mitä likaiseeen työhön tulee, meidän hoitajien työ ainakin tällä osastolla on likaisempaa kuin siivoojien, tässä asiassa olemme molemmat yksimielisiä siivoojaystäväni kanssa, eikä palkkakaan kauheasti eroa vertailtaessa. Oikeudenmukaistako?


      • minä.......
        burn out kirjoitti:

        LOPETTAKAA MEIDÄN HOITAJIEN HAUKKUMINEN JA SYYLLISTÄMINEN! Toivon koko sydämestäni että päättäjät heräävät vihdoin ja viimein tämänhetkiseen todellisuuteen, eikä lakkoon tarvitsisi lähteä. Meidän hoitajien palkkoja pidetään alhaisina nimenomaan tällä keinoin, syyllistämällä, tämä on taktiikka. Oletko tullut ajatelleeksi että me hoitajat olemme ihmisiä, jotka voimme myös tehdä virheitä, ja niitä sattuu, kaiken aikaa ja aivan liikaa! Väsynyt työntekijä on aina riski.
        Olen rahallisesti todella tiukilla ja unelmoin vaan rentouttavasta kylpylälomasta tai ulkomaanmatkasta, aivan samoin kun meidän osaston eräs siivooja...ja mitä likaiseeen työhön tulee, meidän hoitajien työ ainakin tällä osastolla on likaisempaa kuin siivoojien, tässä asiassa olemme molemmat yksimielisiä siivoojaystäväni kanssa, eikä palkkakaan kauheasti eroa vertailtaessa. Oikeudenmukaistako?

        äkkiä unohtu mitä eduskunta vaaleissa lupailtiin...


      • Lady-Dee
        huomattu on kirjoitti:

        Tuo minkä sanoit on totuus jota ei virallisissa kanavissa julkisesti missään kukaan toimittaja vielä uskalla ottaa esille. Oman naiseni äidinvaisto on sitä luokkaa että minun pitäisi steriloida itseni, huh huh.

        Olen tästä samaa mieltä. Kuinka voi olla ettei tätä ole julkisuudessa nostettu esille kärkkäämmin?


      • Pohjan-Akka
        burn out kirjoitti:

        LOPETTAKAA MEIDÄN HOITAJIEN HAUKKUMINEN JA SYYLLISTÄMINEN! Toivon koko sydämestäni että päättäjät heräävät vihdoin ja viimein tämänhetkiseen todellisuuteen, eikä lakkoon tarvitsisi lähteä. Meidän hoitajien palkkoja pidetään alhaisina nimenomaan tällä keinoin, syyllistämällä, tämä on taktiikka. Oletko tullut ajatelleeksi että me hoitajat olemme ihmisiä, jotka voimme myös tehdä virheitä, ja niitä sattuu, kaiken aikaa ja aivan liikaa! Väsynyt työntekijä on aina riski.
        Olen rahallisesti todella tiukilla ja unelmoin vaan rentouttavasta kylpylälomasta tai ulkomaanmatkasta, aivan samoin kun meidän osaston eräs siivooja...ja mitä likaiseeen työhön tulee, meidän hoitajien työ ainakin tällä osastolla on likaisempaa kuin siivoojien, tässä asiassa olemme molemmat yksimielisiä siivoojaystäväni kanssa, eikä palkkakaan kauheasti eroa vertailtaessa. Oikeudenmukaistako?

        mitäs väliä maan matosista.

        Minusta tehy ja mafia ei tosin paljon toisistaan poikkea. Rahan puuteko oikeuttaa mihin vain? Olen ymmärtänyt, että Suomessa on sosiaali"luukku" sitä varten, ettei tarvitse kenenkään varastaa, kiristää, huorata eikä varsinkaan tappaa.

        En hyväksy joukkoirtisanoutumista työ"taisteluna". Miksi se normaali lakko ei kelvannut? Lakko on laillinen, siihen sisältyy suojatyö.

        Käsittämätöntä että muka-pressakin hyväksyy kiristämisen hengellä ja terveydellä.


      • mattotamppari

        Se aborttien määrän nousu on lähinnä sen takia, kun nämä teidän 13 vuotiaat tyttärenne tulevat raskaaksi samanikäisille pojille ja mukulasta on luonnollisesti päästävä eroon. Jos jossakin on vika, niin vanhempien seksuaalikasvatuksessa.
        Jos 13 vuotiaalla pitää olla jo äidinvaistot niin jotain on pahasti vikana tässä valtiossa.. :P


      • muutkin
        burn out kirjoitti:

        LOPETTAKAA MEIDÄN HOITAJIEN HAUKKUMINEN JA SYYLLISTÄMINEN! Toivon koko sydämestäni että päättäjät heräävät vihdoin ja viimein tämänhetkiseen todellisuuteen, eikä lakkoon tarvitsisi lähteä. Meidän hoitajien palkkoja pidetään alhaisina nimenomaan tällä keinoin, syyllistämällä, tämä on taktiikka. Oletko tullut ajatelleeksi että me hoitajat olemme ihmisiä, jotka voimme myös tehdä virheitä, ja niitä sattuu, kaiken aikaa ja aivan liikaa! Väsynyt työntekijä on aina riski.
        Olen rahallisesti todella tiukilla ja unelmoin vaan rentouttavasta kylpylälomasta tai ulkomaanmatkasta, aivan samoin kun meidän osaston eräs siivooja...ja mitä likaiseeen työhön tulee, meidän hoitajien työ ainakin tällä osastolla on likaisempaa kuin siivoojien, tässä asiassa olemme molemmat yksimielisiä siivoojaystäväni kanssa, eikä palkkakaan kauheasti eroa vertailtaessa. Oikeudenmukaistako?

        palkkakuoppalaiset joutuvat vain unelmoimaan kalliista ulkomaanmatkoista ja kylpylälomista...Ei auta muu kuin säästää omista vähistä pennosista,jos luxus-lomille mieli tekee.Hyväksyn suuremmat palkankorotukset etenkin sellaisille hoitajille,joilla alle 2000e palkka,mutta jos keinot&pyynnöt menevät näin hulluiksi,niin ei respectiä.Kannattaako pelkästään lukujen vuoksi ryhtyä tällaiseen,jos koko homma tulee vain kalliimmaksi eikä käteenkään jää loppujen lopuksi juurikaan enempää rahaa?(Anna Nicole Smithistä vielä sen verran,että ei olisi kannattanut alun perinkään vokotella sitä miljardööriä.)


      • vetäkö
        yläluokkaako? kirjoitti:

        Todelliset rahanahneet, löytyvät kyllä aivan muilta sektoreilta tässä meidän yhteiskunnassssamme, kuin hoiva alalta. Olen sairaanhoitaja, tehyn jäsen ja syntymäpäiväni on 28.11, siis sama kuin Anna-Nicole Smithillä. Olen vuorotöissä, peruspalkkani on 1764e/kk, olen kolmen lapsen äiti, lapsirakas, raitis, ahkera työntekijä. Siis jos ihminen on oikeasti rahanahne niin tässä maassa saa rahaa tienattua kyllä helpommallakin, mutta kun luonteeseeni kuuluu halu ja tarve auttaa heikompia, muodostui uravalintani aika selväksi. Voinkin vaan todeta miten paljon pahaa huumeet saavat aikaiseksi... ja tässä nimenomaisessa tapauksessa näyttää siltä että RAHANAHNE ASIANAJAJA käytti hyväkseen heikoilla olevaa naista. Asianajajan suunnitelma rahojen saamiseksi ei onneksi toteutunut sillä lapsella sattuikin olemaan aivan toinen isä, tämä taas taisi romuttaa koko "hyvin" suunnitellun operaation. Onneksi! Paha saa aina palkkansa, tässäkin sadussa.

        hoitsut sitä peruspalkkaa joka esimerkkiin. Kuka teistä saa sitä peruspalkkaa? Lisät päälle ja alkaa totuus näkyä.


      • kenties?
        babyboom kirjoitti:

        Sen sijaan että steriloisit itsesi halutessasi isäksi, mikä ei ole mikään itsestäänselvyys sekään täässä ikisinkkujen luvatussa maassa, niin sinuna vaihtaisin naista! Vai tyhmäkö olet? Myös meitä naisia löytyy niin moneen junaan.

        Olisi valita alunperin parempi kumppani, mutta se taitaa olla vähän myöhäistä nyt...

        Tottahan se on että maa on menossa hunningolle kun kaikki moraalikäsitykset romutetaan ja kaikesta tehdään "suhteellista". Rehellisesti sanoen, nykyajan suvaitsevaisuuspolitiikka ei voi johtaa muuhun kuin täydelliseen anarkiaan. Ihmisarvo lähenee nollaa ryminällä kun ihmisiä tapetaan ennen syntymää ja kuolemaa. ihmisistä tehdään suorituspohjaisia ja elämän oikeuitus on "käyttöteho". Homoparien jälkeen oikeuksiaan tulevat varmasti vaatimaan pedofiilit ja insestit vedoten samaan oikeuteen rakastaa toisiaan ja toteuttaa sitä...

        Itse en ymmärrä miksi homoparit edes haluavat tuppautua niille alunperin kielteiseen uskontoon vaatimalla kirkkohäitä?


    • ....................

      Voiko tuota oliota kutsua naiseksi. Anna oli henkisesti lapsen tasolla, äänikin kuin 5v tytöllä. Jälkeenjääneisyys ja huumeriippuvuus, oli hänelle vain hyväksi kuolla pois.

      • pois?

        Niin voithan aina mennä hoitajaksi laitoksiin tappamaan jälkeenjäänietä potilaita(katso tekotapavinkit viime aikojen lehdistä).
        Ja siis haloo kaikki nyt: Viisi vuotiaiden vanhemat olkaa varovaisia!


        mitäpäs enää suomessa asut, kun mielestäs ns. huonojen ihmisten pitäsi kuolla pois...muuta jenkkeihin missä sähkötuolit tai vaikka lähi itään kivittämään huonoja naisia, vai voiko näitä henkilöitä noissa maissa naisiksi kutsua? turhakkeita ja suvun jatkajia, joilla ei ole oikeuksia.


      • ................
        pois? kirjoitti:

        Niin voithan aina mennä hoitajaksi laitoksiin tappamaan jälkeenjäänietä potilaita(katso tekotapavinkit viime aikojen lehdistä).
        Ja siis haloo kaikki nyt: Viisi vuotiaiden vanhemat olkaa varovaisia!


        mitäpäs enää suomessa asut, kun mielestäs ns. huonojen ihmisten pitäsi kuolla pois...muuta jenkkeihin missä sähkötuolit tai vaikka lähi itään kivittämään huonoja naisia, vai voiko näitä henkilöitä noissa maissa naisiksi kutsua? turhakkeita ja suvun jatkajia, joilla ei ole oikeuksia.

        Tuollaisista narkomaaneista ei koskaan saada kuntoutettua ihmistä joka olisi itseelleen ja muille vaaraton. Jälkikasvulle vain hyvä, että tuollainen äiti kuolee pois!


    • Pohjan-Akka

      ...Smithiä ja hänen poikaansa. Hehän kuolivat "jaloiltaan" molemmat ja aika samaan aikaan.

      Tytön, sen 9-vuotiaan, isä ei sano niin suoraan, mutta SIKSIHÄN hän sen videon toi julkisuuteen. Hän ei tehnyt sillä rahaa.

      Voi olla, että vauvakin on vaarassa. Kohta iskee "kätkytkuolema"?

      • Smithit

        Ihan selvä juttu et tää Stern on sekaantunu hommaan, sairas hullu koko äijä


      • Pohjan-Akka
        Smithit kirjoitti:

        Ihan selvä juttu et tää Stern on sekaantunu hommaan, sairas hullu koko äijä

        Miten älykäs psykopaatti, joka on suunnitellut kaiken, saadaan todistettua murhaajaksi. Molemmat, lapsen isä ja tämä huumeiden "antaja", voivat olla yhdessä tekijöitä. Ensinhän ei ollut selvyyttä, kumman lapsi on.

        Katsoin kerran jakson tv:stä, näitä real life-juttuja...miksi niitä sanotaan, Anne Smithistä. Minusta hän oli yllättävä, en usko että oli ollenkaan tyhmä...huumorintajuinen ja "tavallinen". Hänellä oli niin kaunis poikakin.


      • älytöntä
        Pohjan-Akka kirjoitti:

        Miten älykäs psykopaatti, joka on suunnitellut kaiken, saadaan todistettua murhaajaksi. Molemmat, lapsen isä ja tämä huumeiden "antaja", voivat olla yhdessä tekijöitä. Ensinhän ei ollut selvyyttä, kumman lapsi on.

        Katsoin kerran jakson tv:stä, näitä real life-juttuja...miksi niitä sanotaan, Anne Smithistä. Minusta hän oli yllättävä, en usko että oli ollenkaan tyhmä...huumorintajuinen ja "tavallinen". Hänellä oli niin kaunis poikakin.

        ..niin kaunis poikakin...ziisus sentään mitä valopäitä täällä!


      • samsamsamsam
        älytöntä kirjoitti:

        ..niin kaunis poikakin...ziisus sentään mitä valopäitä täällä!

        todellakin on mukana tos Smithin kuolemassa..täyttä kulissia se oli koko avioliitto. Hullu sairas äijä koko Stern, muhinoi kaikenlisäks biologisen faijan kanssa.


      • Pohjan-Akka

      • pohjan-akka lue

      • Pohjan-Akka
        pohjan-akka lue kirjoitti:

        etkö tajua et se kauneus on aika laiha lohtu nyt?

        ystävä kallis.

        "ei vittu mitä paskaa"...

        nytkö sää vasta sen huomasit.

        netistä löytyy varmaan jotain nobel-kirjallisuutta. kannattaa mennä sinne...minua ei huvita ihan sinua varten viisastua.


    • tirkistelijätär

      Annasta ja kuolleesta Danielista sairaalavuoteella?

    • hah hah

      ...saa mähäpönäkkänä kusta vaikka savupiippuun, niin siitä ei moista haloota nosteta.. Herätkää toopet.. se on ollutta ja mennyttä, mitä sitä jälkeen päin enää pörisemään. Eikö ole tähellisempiä asioita maailmassa kuin tuo....

    • estsih

      Se jätkä jonka kanssa Anna meni kai naimisiinki melko loppu puolella elämäänsä, näyttääkin niin mielipuolelta että se on varmasti kaiken pahan alku ja juuri..

    • ei minua ainakaan

      kauhistuttaa Nicolen sekoilut?Samanlaista sekoilua tapaa ja näkee Suomessakin.Kesäiltana ravintoloiden terasseilla,ihka aitoa suomalaista sekoilua. Mitä sitä ihmettelemään jenkkien hörhöylyjä.

    • kuulemma

      Tuleepa mieleen eräs suomalainen julkkisnainen, joka sekoillut lähes samaan malliin A-N Smithin kanssa. Siitä harvemmin seuraa mitään hyvää, kun omat mieltymykset menee raskauden edelle.

      • julkkis

        Kyllä noita sekoilijoita riittää... Kyn kyseessä on mies niin se ei paljon lapsen elämään vaikuta.
        Mut kun raskaana oleva nainen sekoilee niin siitä kärsii lapsi koko ikänsä. Jollei sitten satu päätyyn formulakuskiksi tai nyrkkeilijäksi.


    • aaa..

      Lapsi maalaa Anna Nicolen kasvoja. Anna Nicole leikki nukella. Hän näyttää olevan aika ilmeetön. Hän on kuitenkin rauhallinen, eikä ole vihainen.
      Asiasta on tehty turhaa hälyä. Tuo ei mikään vaarallinen tilanne.

    • carooooo

      harmi ettei kukaan auttanu sitä, selkeesti kun näkee et sillä oli ongelmia. Howard vaan kuvaa sitä ja tyylin nauraa sille....aika paska äijä. ja nyt se haluu sen rahat!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe