Mökin saunan lattia tarttisi uusia, lattia on kuusilankusta aikoinaan tehty ja vuosien saatossa mahinut heikkoon kuntoon. Tuli mieleen että tekisin sen filmivanerista. Kuinkahan onnistunut tuo ratkaisu olisi, ja ennen kaikkea erityykö siitä jotakin myrkkyjä saunailmaan?
Saunaan lattia filmivanerista
9
7005
Vastaukset
- Puusaunoja
Ulkonäöllisesti vanerilattiassa on toivomisen varaa.
- tai tee jos
Älä tee tai tee jos mielitekee. Kamalan näköinen ja liukas jos ei oo viirapinta.
Sen lisäksi vieläkamalamman näköinen kun päätyt alkaa repsottamaan. Laita ponttilankku vaan kaiken paras.- Pera
Tuulettuu alta ja kuivataan kiukaalla hyvin. On vieläkin kuin uutta.
- ..-.
Pera kirjoitti:
Tuulettuu alta ja kuivataan kiukaalla hyvin. On vieläkin kuin uutta.
Kunhan jättää lakkaamatta niin kyllä kestää. Polttaa vain puolipesällistä puita saunomisen jälkeen ni kuivuu
-84 valmistuneessa saunassa eikä missään tummentumaa.
- ja kestävä
jätä näppylät jalkaa vasten niin ei ole liukas ja tehtaan reunat vesikouruun päin niin kestää vuosikymmeniä. Jätä seinää vasten ilmaraot.
Toimii talvellakin ilman eristeitä.- Rakentanut
On kestänyt jo 25 vuotta. Viirapinta yläpuolella.
Se on rakennettu villaeristeisen rossipohjalattian pinnoitteeksi ja eristetty reunoilta vesitiiviiksi silikonilla niin, ettei mene vesi sitä "möyhentämään". Keskellä lattiaa on normaali latiakaivo ja oikea pakkaseristetty viemäriputkitus likavesikaivoon.
Lattia kuivuu saunan jälkilämmössä nopeasti eikä kosteus ole ollut ongelmana.
- kosteutta
Filmivanerin sisään pääsee joka tapauksessa kosteutta reunoista ja saumoista. Filmin ansiosta se ei edes haihdu, joten aika pian pitä repsottaa. Ja on uutenakin liukas. Laita lautaa!
- pidä
paikkaansa jos laittaa tehtaan sauman vesikouriuun päin pysyy hyvänä vuosikymmeniä.
- Kärrymies
Onpahan kestänyt filmivaneri auton peräkärryn pohjalevynä 15 vuotta eikä ole rispaantunut. Kesät talvet kärry on ulkona sään armoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332