Lapsille tekemistä?

pirunmorsian

Halloween-juhliini on siis tulossa kaksi lasta, toinen on n. 5 vuotias (tyttö) ja toinen 8 (poika).
Haluaisin järjestää myös heille jotain tekemistä, temppuradan tai jotain vastaavaa, ettei heidän tarvitsisi vain mussuttaa kakkua ja mököttää nurkassa.. varsinkin kun molemmat ovat todella energisiä ja tekemisenhaluisia.
Mutta pitäisikö tuo 8-vuotias poika jostain temppuradasta? Eikö se ole vähän liian nössö? Tai sitten jos laittaisin jonkun tunnelin tai vastaavaan? Onko teillä jotain omia kokemuksia; mikä voisi tehota? Minkälainen kummitusrata?
(Eihän sen tarvitse edes välttämättä olla mikään temppurata.. Eikä myöskään mikään 'iso leikki', vaan sellainen mihin kaksi lasta voi osallistua.)

2

1164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • George-

Pitkä pöytä (mahdollisesti myös monta pöytää) peräkkäin, ja sen päälle peittoja, ja vielä peittojen päälle esim. musta lakana. Tunnelin sisään (eli pöydän alle) patja pehmusteeksi. Pari jouluvaloa sinne tänne. Ne voi laittaa vaikka peiton ja lakanan väliin, ettei tuöe liian valoisaa. Ja tässä on kanssa hyvä vinkki: Eli kastele pitkät villalangan pätkät vedellä. Sitten laitat ne pakastimeen niin että ne jäätyy. Sit virität ne jotenkin tunnelin kattoon (eli pöytään) tai patjan päälle. Tekohämähäkkejä voi tietty kans laittaa sellasiin kohtiin mis on hämärä valo.... jotta siis näkee hämärästi että se on hämähäkki. Pelottava musiikki on kanssa hyvä. Esim. Lordin Get Heavy -albumilta eka ja vimppa kappale ovat hyviä, kun ne laittaa toistolle niin, että ne tulee koko ajan (siis kun ne ovat sellasia minuutin kestosia, mutta kivan pelottavia). Tunnelin pimeimmässä kohdassa voi tehdä pienen jekun ryömijälle työntämällä käden tunnelin sisään ja tarttumalla tähän. Varmasti pelästyy! Jätesäkkejä voi laittaa laittaa tunnelin kattoon roikkumaan. Kuivat puunlehdet toimii myös hyvin, koska ne rapsahtelevat liikkuessa. Lopussa voit vaikka ruiskuttaa sumutepullosta vettä ryömijän naamaan. Ei muuta kun mielikuvusta peliin! :)

Tuo on suunniteltu ehkä enemmän isommille lapsille, mutta kun vähän muokkaa, niin eiköhän se siitä.

• Halloween fani

Voit myös tehdä kokeilu testin leikkaa pahvi laatikosta yksi reuna posi ja sitten laita vaikka spagettia ja minitomaatteija ja sitten vaan kasisisälle voit myös tehdä limaa esim jauhoista ja vedestä siitä tulee tahmeaa sinne sisään voi piillottaa palkintoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe