Onko totta että Gee on joskus ollut mieli sairaalassa, ja onko hänellä joku hammas lääkäri fobia, ja sen takia hänen hampaansa on jotenkin yllättävän huonossa kunnossa?? ja muuta tämmöisiä vastaavia juttuja?
Kaverini on kertonut kaiken laista tämmöistä, mutta ite ku yritin etsiä googlen kautta mutta en löytänyt mitään näihin vastaavaa tietoo :F
Gerard Way
40
7252
Vastaukset
- Ei noin
Älä usko kaverias. Gerru ei ole ollut mielisairaalassa eikä pelkää hammaslääkäreitä.
Herra on joskus käyttänyt huumeita ja nauttinut alkomahoolia reippaalla kädellä, mutta päässyt molemmista kunnioitettavasti eroon. Tupakka on silti vielä jäänyt paheeksi.
Neulakammosta hän kärsii, siksi ei ole tatuointiakaan hommannut. Kyllähän noita neuloja hampilääkärissäkin tietenkin käytetään, jos siitä johtuen hampaat huonossa kunnossa. Vaikka minun silmissäni Gerard on täydellinen, ja ottaisin heti jos saisin.- oikea vastaus
käy nykyäänkin vielä terapeutilla aina, kun voi..
Oi, että olen oottanu tätä palstaa!! - geW-
oikea vastaus kirjoitti:
käy nykyäänkin vielä terapeutilla aina, kun voi..
Oi, että olen oottanu tätä palstaa!!Mäki venasin tätä palstaa miljoona vuotta
- gerard-fani
TODELLAKIN!!!! Olet oikeassa :):):)
- -_-
Ei nämä mitään varmoja vastauksia ole, tosiaankaan, mutta itse en ole ainakaan kuullut että hän mielisairaalassa olisi muka ollut. Gerardhan kuulemma pelkää neuloja, mutta tuosta hammaslääkärijutusta en myöskään osaa sanoa, mutta eikai ne hänen hampaansa mitenkään huonossa kunnossa ole? (korjatkaa jos olen väärässä) Geellähän on (?) ollut ongelmia esim. huumeiden ja alkoholin kanssa, mutta niistä päässyt eroon ja ollut raitis elokuusta 2004, muistaakseni.
- MCRismyLIFE
Oon samaa mieltä edellisten kans. Gerard ei oo ollut mielisairaalassa. Älä usko kaverias, mistä hän tuollaisen tiedon on saanut?
Mutta hei, minullakin olis kieltämättä kysymys liittyen Geehen:
onko Gee naimisissa Lyn-Z:n kanssa?- Minä vaam
Gerard on naimisissa Lyn-Z kanssa :)
http://www.hitzonly.com/wp-content/uploads/2007/09/gerard-way.jpg
Tossa on Lynin ja Geen "hääkuva" :D
http://www.shoutmouth.com/content/pixie/mcr.jpg
Tuossakin on yksi kuva :P
Nätti pari :)
Eikä Gerard oo missää mielisairaalassa.Vaikka se välillä vähän hullulta vaikuttaa nii ei se mikää mielenvikainen oo!
Neulakammo on sen vuoksi ei tatuointia tai lävistyksiä.Kirjoittelee kaulaansa,käsivarsiinsa yms..:D Minä vaam kirjoitti:
Gerard on naimisissa Lyn-Z kanssa :)
http://www.hitzonly.com/wp-content/uploads/2007/09/gerard-way.jpg
Tossa on Lynin ja Geen "hääkuva" :D
http://www.shoutmouth.com/content/pixie/mcr.jpg
Tuossakin on yksi kuva :P
Nätti pari :)
Eikä Gerard oo missää mielisairaalassa.Vaikka se välillä vähän hullulta vaikuttaa nii ei se mikää mielenvikainen oo!
Neulakammo on sen vuoksi ei tatuointia tai lävistyksiä.Kirjoittelee kaulaansa,käsivarsiinsa yms..:Djoo aika kivaa mut oon kateellinen lyn-zeelle....
onks lyn-z toi ponnarinainen tos?kertokaa!!!!!- Minä vaa
Lumikki-Koira kirjoitti:
joo aika kivaa mut oon kateellinen lyn-zeelle....
onks lyn-z toi ponnarinainen tos?kertokaa!!!!!Se on se ponnari nainen :P
Se joka näyttää hassulta siin edessä on pappi :) - hset
Lumikki-Koira kirjoitti:
joo aika kivaa mut oon kateellinen lyn-zeelle....
onks lyn-z toi ponnarinainen tos?kertokaa!!!!!määki oon kateellinen lyn-zeelle....
miks gerardin piti mennä naimisin....no on toi kyllä periaatteessa ihan kivan näkönen pari - Gerd<3
Eeeih ei Gee ole enään Lyn-Z kanssa, he muistaakseni erosi 2011 keväällä, näin luin facebookista Gee'n seinältä :D & nuo mielisairaala jutut ei ole totta, kyllä ainakin wikipediassa siitä lukisi jos hän olisi 8DDD
- My Chemical Rose
Mä oon kuullut/lukenut vaan et Gerardilla on paha neula kammo ja että se ei sen takia voi ottaa lävistyksiä eikä tatuointeja.
Hammaslääkäri fobiast oon kuullu,mut en löytäny kyl mtn. juttuu ...- mcrlover<3
ei se missään mielisairaalas oo ollu mut se on käyttäny alkoholii ja huumeita (mun tietämyksen mukaan mielialalääkkeitä)mut tupakast pitäis viel päästä eroon ni sil olis kaikki hyvin!!!mut ei tupakointi sitä huonommaks tee mut sen terveyden kannalt sen pitäis lopettaa!!!!ja hyvä vaan ettei oo ottanu lävistyksiä ja tatuointeja!!!
- mcrlover<3
mcrlover<3 kirjoitti:
ei se missään mielisairaalas oo ollu mut se on käyttäny alkoholii ja huumeita (mun tietämyksen mukaan mielialalääkkeitä)mut tupakast pitäis viel päästä eroon ni sil olis kaikki hyvin!!!mut ei tupakointi sitä huonommaks tee mut sen terveyden kannalt sen pitäis lopettaa!!!!ja hyvä vaan ettei oo ottanu lävistyksiä ja tatuointeja!!!
siis ei ns. huumeita vaan mielialalääkkeitä!!!
- TrueMCRFan
Ei oo ollu missään laitoksessa ja Geen hampaat ei todellakaan ole huonossa kunnossa!! Miks sä niin ajattelet??!!!
- mcrlover<3
että Gerard olisi ruotsin keikalla liehuttanu suomen lippua???tekikö se sen tahallaan vai eiks se vaan tienny,mut kylhän sen nyt pitäis erottaa suomen ja ruotsin liput toisistaan....???
- TrueMCRFan
mcrlover<3 kirjoitti:
että Gerard olisi ruotsin keikalla liehuttanu suomen lippua???tekikö se sen tahallaan vai eiks se vaan tienny,mut kylhän sen nyt pitäis erottaa suomen ja ruotsin liput toisistaan....???
mukaan se on aivan totta, mun käsittääkseni siitä on ihan Youtube videotakin??..aika hassua, mutta sattuuhan noita:)
- mcrlover<3
TrueMCRFan kirjoitti:
mukaan se on aivan totta, mun käsittääkseni siitä on ihan Youtube videotakin??..aika hassua, mutta sattuuhan noita:)
tåtta että MCR ån ållu ruåtsis jå KÅLME kertaa!!!!!??????
- DeadRomance
mcrlover<3 kirjoitti:
tåtta että MCR ån ållu ruåtsis jå KÅLME kertaa!!!!!??????
Mä oon ainaki kuullu jotain sellasta. o_o. mut en o ovarma. mcr-paitoja sieltä ainaki saa kympillä :DD
- DeadRomance
mcrlover<3 kirjoitti:
Mä oon kattonu jotain youtubesta, ku se on sitä liehuttanu. :D ja lukenu lehdistä. No tuskimpa teki tahallaan, kai sen nyt järki sanoo? :D (?)ja ei niitä kai sitte erota. on kyl samanlaisia, ja noi Jenkkipojat ku tulee tänne pohjoismaihin mistä ei oo kuultu ku Eurovisiut, Lordi ja.. No ruotsilta jotain, mutta ei niitä sitte kai erota :DD
- mcrlover<3
DeadRomance kirjoitti:
Mä oon kattonu jotain youtubesta, ku se on sitä liehuttanu. :D ja lukenu lehdistä. No tuskimpa teki tahallaan, kai sen nyt järki sanoo? :D (?)ja ei niitä kai sitte erota. on kyl samanlaisia, ja noi Jenkkipojat ku tulee tänne pohjoismaihin mistä ei oo kuultu ku Eurovisiut, Lordi ja.. No ruotsilta jotain, mutta ei niitä sitte kai erota :DD
voisitko kertoo millä hakusanalla sen lipun liehuttamis jutun löytäis ku mä en löydä sitä mistään!!!!....
- DeadRomance
mcrlover<3 kirjoitti:
voisitko kertoo millä hakusanalla sen lipun liehuttamis jutun löytäis ku mä en löydä sitä mistään!!!!....
En oo varma, onks sitä poistettu tai jotain. voin vielä ettiä.
jep. tässä: http://www.youtube.com/watch?v=p1ALQfwXjAo - mcrlover<3
DeadRomance kirjoitti:
En oo varma, onks sitä poistettu tai jotain. voin vielä ettiä.
jep. tässä: http://www.youtube.com/watch?v=p1ALQfwXjAokiitti,oli aika hassua....aika moinen meteli nousi ku lippu liehahti...heh:D
- r0manc3
Gerard ja Mikey Waystä kysymys. Tietääkö kukaan heidän isästään mitään? Omaan korvaan ei ole tullut paljon mitään järkevää, vain heidän äidistään. Niin aloin ihmetellä, että miksi ei ja niin, onko jotain tiedettävää?
- TrueMCRFan
siinä mitään erikoista??
Minä en ole kuullut muuta, että hänen nimensä on Don, ja on skottilainen. Ei kai siinä mitään erikoista ole...
Lumikki-Koira kirjoitti:
Minä en ole kuullut muuta, että hänen nimensä on Don, ja on skottilainen. Ei kai siinä mitään erikoista ole...
Donald kai se oikea nimi on... Eipä kovin olennainen viesti tämä viesti tainnut olla... ( Siis tämä minun...)
Lumikki-Koira kirjoitti:
Donald kai se oikea nimi on... Eipä kovin olennainen viesti tämä viesti tainnut olla... ( Siis tämä minun...)
Luin vaan jostakin, että Gerard Way olisi valittu vuoden 2007 epäseksikkäimpien miehien joukkoon, sijalle 21! Ei todellakaan ole niin!
- r0manc3
Lumikki-Koira kirjoitti:
Eikös heidän äiti ole skotti? Jossain (en muista sivua) pystyy katsomaan nimittäin eri bändien jäsenistön "kulttuuritaustan" eli vanhempien kansallisuuden. Muistelisin että Wayt ovat skotti-italialaisia. Joten silloin isän pitäisi olal italialainen, en vaan ole kuullut tuollaista väitettä mistään. Eivät he edes isäänsä koskaan mainitse haastatteluissa yms, korkeintaan äitinsä. Äitistä löytyy kuviakin.
Niin siksi, että onko jotain erikoista... (Btw samalta sivulta katsoin, että Frank on puoliksi italialainen). - r0manc3
Lumikki-Koira kirjoitti:
Luin vaan jostakin, että Gerard Way olisi valittu vuoden 2007 epäseksikkäimpien miehien joukkoon, sijalle 21! Ei todellakaan ole niin!
Buzznet laittoi Gerrun Top10 listan sijalle yksi...niin missä aiheessa..."Julkkikset ilman meikkiä 2007" käsittääkseni se olisi siis
"Julkkikset jotka näyttävät ilman meikkiä karmeilta"
Lista oli kyllä todella epäreilu, kaikki muut olivat naisia. Toisaalta Gerru on yhtä kaunis, liian kaunis ja liian hyvännäköinen miesten listoihin :D - mcrlover<3
r0manc3 kirjoitti:
Eikös heidän äiti ole skotti? Jossain (en muista sivua) pystyy katsomaan nimittäin eri bändien jäsenistön "kulttuuritaustan" eli vanhempien kansallisuuden. Muistelisin että Wayt ovat skotti-italialaisia. Joten silloin isän pitäisi olal italialainen, en vaan ole kuullut tuollaista väitettä mistään. Eivät he edes isäänsä koskaan mainitse haastatteluissa yms, korkeintaan äitinsä. Äitistä löytyy kuviakin.
Niin siksi, että onko jotain erikoista... (Btw samalta sivulta katsoin, että Frank on puoliksi italialainen).päin... Äiti on italialainen, isä skotti. Mutta Frankista en olisi kuullut, että olisi puoliksi italialainen.
- r0manc3
mcrlover<3 kirjoitti:
päin... Äiti on italialainen, isä skotti. Mutta Frankista en olisi kuullut, että olisi puoliksi italialainen.
Totta :) Sekoilen, löysin sen sivunkin mistä muistelin noita...
Tässä on se sivu,suoraan MCR:n kohdalta:
http://www.nndb.com/music/196/000098899/
Frankin löysin listalta (on siellä myös Wayt) niin päättelin siitä sitten:
http://www.nndb.com/ancestry/347/000043218/
Ancestry eli siis sukujuuret olisivat italialaiset...eli ei vält. puoliksi... :)
- r0manc3
Tuli mieleen vain, että liikkuu hirveänä kaikkia spekulaatioita Gerardin mielenterveydestä. Esim.PR kiertueen aikana huhu/uskomus oli, että Gerardilla on kaksisuuntainen mielialahäiriö (eräällä toisella saitilla sitä olikin hyvin perusteltu) ja että hän on uudestaan alkoholin väärin käyttäjä... en tiedä kuinka tämä väite voi nykyisin, luultavasti unohtunut ja haudattu :) Ymmärrän toisaalta spekulaatiot sen Frank-Gerard "nujakan" takia.
- DeadRomance
..se ole niin, että Mikeyllä on kaksisuuntainen mielialahäiriö? Sen(kin) takia Mikeyhän ei ollut Suomen keikalla mukana. Kun se halus olla perheensä kanssa ja sitten illä oli myös tuo terapia.
DeadRomance kirjoitti:
..se ole niin, että Mikeyllä on kaksisuuntainen mielialahäiriö? Sen(kin) takia Mikeyhän ei ollut Suomen keikalla mukana. Kun se halus olla perheensä kanssa ja sitten illä oli myös tuo terapia.
Minunkin mielestä ainakin Mikeyllä on kaksisuuntainen mielialahäiriö, mutta eikö Mikey muka ollut Suomen keikalla?
joo ei mikey suomen keikalla ollut..
what the frank, mitä muka uudelleen väärinkäyttäjä? ei todellakaan, eikä mitään mielialahäiriöitäkään esiinny! frerard
- gerard-fani
ei todellakaa ole totta että gerard way olisi ollut hullujen huoneella!!!! TÖRKEÄÄ!!!!!!
- mcrlover<3
www.foorumi.info/gerardway/
Tuosta osotteesta löytyy Geen suomenkielinen forde, johon kaivattais kipeästi aktiivisia postaajia. Sinne vaan!
- 7plus4
eikös gerard juo kahvia ja energiajuomia ihan reippaalla kädellä, eiköhän se kahvikin vähän hampaita paskenna. niinkuin jo mainittiinkin, tupakka. gerard-rakas on kyllä ollut masentunut ja hänellä on huonot hetkensä, mutta mielisairaalassa ei ole ollut ainakaan tietääkseni :-)
- sweetfromrevenge
kyllä(hän),Mikeyllä on kaksisuuntainen mielialahäiriö = o_ö
ja Gerard ei ole kyllä ollut missään mielisairaalassa !
mikeyllä & gerardilla on ollut ne omat huonot hetkensä,btw mä rakastan niitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346