Mulla eMule on tosi hidas vaikka oon kytkeny kaikki päälle ed2kn ja kademian. Muutenki mulle tulee aina alussa että "en löytänyt palvelinlistan osoitetta adresses.dat hommasta. Lisää toimiva osoite." Miks näin ja mikä neuvoks?
Emule hidas :(
5
1843
Vastaukset
- juri
Vaatii pitkää yhtäjaksoista aukioloa 24/7, jolloin alkaa pojoja kertymään ja valumaan paremmin.
Vaikka nykyään jengi imuttaa muttei valuta siinä paljoakaan.- juuri.,
"Vaatii pitkää yhtäjaksoista aukioloa 24/7"
porukka ei tahdo tajuta tätä,itsellä on ollut ja tavaraa tulee mukavasti. - myöskin.
juuri., kirjoitti:
"Vaatii pitkää yhtäjaksoista aukioloa 24/7"
porukka ei tahdo tajuta tätä,itsellä on ollut ja tavaraa tulee mukavasti.Voi myös johtua palomuurista.
Jos sul on matala tunniste(low ip) ni sit se on varmaan palomuuri mikä ei päästä yhteyksiä läpi.
- ..........
en oo kyllä muita ohjelmia kuin emulen saanutkaan toimimaan mutta emule lataa hitaasti, onneksi kuitenkin laatu on hyvä ja kaikki löytyy. jonkun 4 gigan tiedoston lataamiseen menee helposti monta viikkoa. päällä koko ajan pitäminen tosiaan auttaa. yleensä tulee jotain 10-30 kb/s, parhaimmillaan yli 80 lb/s.
- ------------------------
Näin toimii uTorrent. Torrentit ladattu Pirate Bay:sta. Liittymä on 4M/1M
http://i20.tinypic.com/330e6pz.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305