Mulla eMule on tosi hidas vaikka oon kytkeny kaikki päälle ed2kn ja kademian. Muutenki mulle tulee aina alussa että "en löytänyt palvelinlistan osoitetta adresses.dat hommasta. Lisää toimiva osoite." Miks näin ja mikä neuvoks?
Emule hidas :(
5
1873
Vastaukset
- juri
Vaatii pitkää yhtäjaksoista aukioloa 24/7, jolloin alkaa pojoja kertymään ja valumaan paremmin.
Vaikka nykyään jengi imuttaa muttei valuta siinä paljoakaan.- juuri.,
"Vaatii pitkää yhtäjaksoista aukioloa 24/7"
porukka ei tahdo tajuta tätä,itsellä on ollut ja tavaraa tulee mukavasti. - myöskin.
juuri., kirjoitti:
"Vaatii pitkää yhtäjaksoista aukioloa 24/7"
porukka ei tahdo tajuta tätä,itsellä on ollut ja tavaraa tulee mukavasti.Voi myös johtua palomuurista.
Jos sul on matala tunniste(low ip) ni sit se on varmaan palomuuri mikä ei päästä yhteyksiä läpi.
- ..........
en oo kyllä muita ohjelmia kuin emulen saanutkaan toimimaan mutta emule lataa hitaasti, onneksi kuitenkin laatu on hyvä ja kaikki löytyy. jonkun 4 gigan tiedoston lataamiseen menee helposti monta viikkoa. päällä koko ajan pitäminen tosiaan auttaa. yleensä tulee jotain 10-30 kb/s, parhaimmillaan yli 80 lb/s.
- ------------------------
Näin toimii uTorrent. Torrentit ladattu Pirate Bay:sta. Liittymä on 4M/1M
http://i20.tinypic.com/330e6pz.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104926
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35848Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 46665
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94652- 29625