Gallup: 156 "oikea" väri?

jjr

156:n hankkimisprojekti alkaa
olla siinä vaiheessa että pitäis
vielä valita väri.
Olis hauska kuulla perusteluja
miksi jokin tietty väri olisi
se Ainoa Oikea 156:n Väri...
-jr

22

2924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • värillä väliä

      Perustelut ovat vaikeampia kun kyseessä on oikeastaan vaan makuasia. Omat mielivärit 156lle: hopean harmaa, tpun. metalli. ja musta metalli.
      (Oma käytettynä ostettu on hopean harmaa)

    • Jönsson

      Itselläni oli kolme vaihtoa: musta, valkoinen ja punainen. Valitsin mustan.

      Ja tähän ne vaihtoehdot sitten jäävät jatkossakin, niin kauan kuin kaikista muista väreistä peritään puolenkymmentä tuhatta vanhaa rahaa lisähintaa; vieläpä sellaista lisähintaa, jolla ei ole pennin latia myyntiarvoa sen jälkeen, kun auto on ajettu kaupan kynnyksen yli.

      Hienoja värejähän on monia muitakin: vaalea metallivihreä, vaalea metallisininen, viininpunainen metallihohto...

    • Alfiina

      punainen tietty... Vaikka vannoinkin etten punaista halua haalistumisen pelossa, mutta on se niin namu punaisena...

      • Alfista

        Vahasin eilen ja käsitykseni vahvistui, Alfan punainen on todella sopiva autolle. No, musta, musta metalli ja Alfalle klassiset vaalean siniset toimivat myös.


    • la italie

      Siis Alfahan ei voi olla kuin Alfan punainen tai
      musta. Nuo metallinhohtovärit ja muut kikkailut
      saavat auton kuin auton näyttämään Nissanilta.
      Onko kukaan nähnyt esim metallinhohto viininpunaista Ferraria...?

      • maho

        Eletään tätä päivää ja minun mielestä metallihohtovärit sopii autoon todella hyvin.
        Ei ne alfat näytä nissaneilta vaikka väri olisi paskanruskea. Minää ainakin erotan auton merkin muusta kuin väristä?!?


      • la italie
        maho kirjoitti:

        Eletään tätä päivää ja minun mielestä metallihohtovärit sopii autoon todella hyvin.
        Ei ne alfat näytä nissaneilta vaikka väri olisi paskanruskea. Minää ainakin erotan auton merkin muusta kuin väristä?!?

        Jep kyllä auton merkin tietenkin erottaa muusta kuin väristä. Nythän olikin kyse siitä mikä väri sopii Alfaan parhaiten.
        Itselläni ei Alfoja ole ollut eikä tule olemaan kuin punaisena ja mustana.

        Metalliväri...hmm.. Voisihan siihen laittaa samalla japsien tarrasarjan, Wunderbaumin, arpa-
        kuutiot, unohtamatta takalasin ritilää ja koristekapseleita Anttilasta...


      • Scuore sportivo
        la italie kirjoitti:

        Jep kyllä auton merkin tietenkin erottaa muusta kuin väristä. Nythän olikin kyse siitä mikä väri sopii Alfaan parhaiten.
        Itselläni ei Alfoja ole ollut eikä tule olemaan kuin punaisena ja mustana.

        Metalliväri...hmm.. Voisihan siihen laittaa samalla japsien tarrasarjan, Wunderbaumin, arpa-
        kuutiot, unohtamatta takalasin ritilää ja koristekapseleita Anttilasta...

        "Nythän olikin kyse siitä mikä väri sopii Alfaan parhaiten."

        Tuo nyt vain on sinun mielipiteesi, ethän sinä voi päättää mikä väri sopii Alfaan parhaiten.

        Aika lapsellista väitellä, mikä on se oikea väri. Ei mielestäni metallinväriset Alfat ole yhtään vähempiarvoisia kuin punaisetkaan..Sama juttu kuin tämä "seiskavitonen oli viimeinen Alfa Romeo" -väite. =)

        "Tarrasarja, wunderbaum ym." osioon ei viitsi edes kommentoida.

        Scuore
        156 V6
        2x75


      • maho
        la italie kirjoitti:

        Jep kyllä auton merkin tietenkin erottaa muusta kuin väristä. Nythän olikin kyse siitä mikä väri sopii Alfaan parhaiten.
        Itselläni ei Alfoja ole ollut eikä tule olemaan kuin punaisena ja mustana.

        Metalliväri...hmm.. Voisihan siihen laittaa samalla japsien tarrasarjan, Wunderbaumin, arpa-
        kuutiot, unohtamatta takalasin ritilää ja koristekapseleita Anttilasta...

        En ymmärrä miten nuo tarrasarjat jne. liittyy auton väriin?

        Mun alfa on (metalli)hopeanharmaa eikä siinä ole mitään noita sinun mainitsimiasi vempeleitä. Ehkä se siis vielä näyttää enemmän alfalta kuin nissanilta.

        Loppujen lopuks tää on ehkä turhin galluppi mitä voi olla. Sama kun kysytään miten kukakin tykkää syödä maksalaatikkonsa... ;)


      • la italie
        maho kirjoitti:

        En ymmärrä miten nuo tarrasarjat jne. liittyy auton väriin?

        Mun alfa on (metalli)hopeanharmaa eikä siinä ole mitään noita sinun mainitsimiasi vempeleitä. Ehkä se siis vielä näyttää enemmän alfalta kuin nissanilta.

        Loppujen lopuks tää on ehkä turhin galluppi mitä voi olla. Sama kun kysytään miten kukakin tykkää syödä maksalaatikkonsa... ;)

        "Loppujen lopuks tää on ehkä turhin galluppi mitä voi olla. Sama kun kysytään miten kukakin tykkää syödä maksalaatikkonsa... ;)"

        Aivan samaa mieltä. Makuasioitahan nuo.Itse olen vaan sen verran konservatiivi etten pidä legendaarisessa autossa muista väreistä kuin punaisesta ja mustasta. Molemmissa väreissähän on omat haittapuolensa, punaisessa auringossa palaminen ja mustassa helposti näkyvät käytön jäljet. Toisaalta taas metallivärien paikkaaminen on hankalampaa.

        Hyvää jatkoa kuitenkin kaikille Alfisteille :)

        Ai niin, maksalaatikkoon (Saarioisten) pitää sekoittaa Jalopenoja (Hot) sekä runsaasti voita!...:) :)


      • maho
        la italie kirjoitti:

        "Loppujen lopuks tää on ehkä turhin galluppi mitä voi olla. Sama kun kysytään miten kukakin tykkää syödä maksalaatikkonsa... ;)"

        Aivan samaa mieltä. Makuasioitahan nuo.Itse olen vaan sen verran konservatiivi etten pidä legendaarisessa autossa muista väreistä kuin punaisesta ja mustasta. Molemmissa väreissähän on omat haittapuolensa, punaisessa auringossa palaminen ja mustassa helposti näkyvät käytön jäljet. Toisaalta taas metallivärien paikkaaminen on hankalampaa.

        Hyvää jatkoa kuitenkin kaikille Alfisteille :)

        Ai niin, maksalaatikkoon (Saarioisten) pitää sekoittaa Jalopenoja (Hot) sekä runsaasti voita!...:) :)

        Toisaalta taas metallivärit kestää normaalisti paremmin kulutusta...

        maksalaatikko kuuluu syödä raejuuston ja puolukan kera :)


      • Harpo
        la italie kirjoitti:

        "Loppujen lopuks tää on ehkä turhin galluppi mitä voi olla. Sama kun kysytään miten kukakin tykkää syödä maksalaatikkonsa... ;)"

        Aivan samaa mieltä. Makuasioitahan nuo.Itse olen vaan sen verran konservatiivi etten pidä legendaarisessa autossa muista väreistä kuin punaisesta ja mustasta. Molemmissa väreissähän on omat haittapuolensa, punaisessa auringossa palaminen ja mustassa helposti näkyvät käytön jäljet. Toisaalta taas metallivärien paikkaaminen on hankalampaa.

        Hyvää jatkoa kuitenkin kaikille Alfisteille :)

        Ai niin, maksalaatikkoon (Saarioisten) pitää sekoittaa Jalopenoja (Hot) sekä runsaasti voita!...:) :)

        Maksalaatikko on kiellettiin Geneven ruokarauhasopimuksessa v. 1963

        Eli kuuluu kategoriaan yök en syö ;)


    • J.C

      Siis kyllähän asia on niin että alfan PITÄÄ olla 130 rosso alfa eli punainen. Muut värit on raiskausta.

    • Scuore sportivo

      Itse valitsin 156:n '99 -vuonna hopeanvärisenä.

      • m.sa

        vai onko?!?


    • 155156

      Tässä ne tulevat, hintajärjestyksessä:

      130 Rosso Alfa (perinteinen)
      400 Blu Vela (komein)
      414 Azzurro Nuvola (erikoisin)

      • la italie

        Mitkähän värit on harvinaisimpia 156:ssa?
        Itselläni on musta (ei metalliväri) ja niitä ei
        kovin usein ole vastaan tullut. Vaihtoautohaullakaan netistä ei mustia tunnu kauheasti olevan tarjolla.


      • 155156
        la italie kirjoitti:

        Mitkähän värit on harvinaisimpia 156:ssa?
        Itselläni on musta (ei metalliväri) ja niitä ei
        kovin usein ole vastaan tullut. Vaihtoautohaullakaan netistä ei mustia tunnu kauheasti olevan tarjolla.

        Olisikohan harvinaisin tuo helmiäisväri Nuvola. Väri on luonnossa hieno, mutta hinta (oli 23000 mk) tekee siitä ymmärrettävästi harvinaisen.


      • tai
        155156 kirjoitti:

        Olisikohan harvinaisin tuo helmiäisväri Nuvola. Väri on luonnossa hieno, mutta hinta (oli 23000 mk) tekee siitä ymmärrettävästi harvinaisen.

        kyllä on muuten upea väri... toissa vuonna oli Bella Italiassa 166 sen värisenä, ja sopi siihen äärettömän hyvin.


    • Alfisti74

      ..on väri jota en ole nähnyt kuin yhdessä 156:ssa. onko edes tehtaan valikoimissa??

      Sopi mielestäni tosi hyvin!

      • tai

        Sportwagon-mallistossa löytyy, vaan taitavat suomalaiset ostaa herkemmin jonkun tavallisemman värin ettei liikaa erotu joukosta? :)
        Vaan sopii minustakin hyvin 156:een.


    • mmjklms

      Metallinhohto Värinen Mallia Josef matula Tai 33 qv Taikka 156 Musta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe