tupakka lakkoon??

se nyt on vain niin vaikeeta toi tupakan polton lopettaminen. koko ajan mieles et vois lopettaa... mut silti sitä pitää ensimmäisenä aamul mennä vetää aamu sauhut... siksi kyselisinkin millaisia kokemuksia, on nuis resepti lääkkeist, tupakan lopettamiseen...

8

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PRKL!

      Jos OIKEESTI taustalla ajatus lopettamisesta, niin kirjan "stumppaa tähän" avulla.

      Oma henk.kohtanen vinkki on, että siirtää aamusavuja kokoajan pidemmälle ja pidemmälle, kunnes huomaa, että ensimmäinen rööki on vasta lounaan yhteydessä. Kohta huomaa, että ensimmäinen rööki on kaffepaussilla ja lopulta menny koko työpäivä, että ei oo polttanu.

      • poltettuani n25 vuotta

        yksinkettaissti hävittämällä tupakat ja ajettelemalla miten hyvää se tekee mun terveydelle


    • toivottavasti tämä huono tapa jää pikku hiljaa pois. ainaki yritän kovasti, se aamu kai on pahin ku alkaa tupakka lakkoo.

      • ilman tupakkaa

        sauhuttelua...40 v poltin ja nyt vaan tuli mitta täyteen....eikä se nyt niin kamalan vaikeeta ole ollut, pari kertaa on ollu tiukka tilanne, mutta yli vaan siitäkin pääsi, tsemppiä!!


    • jotain mielekästä

      tekemistä tilalle, vaikka lenkille...kuntosalile..kahvia jos on kova juomaan niin kun vähentää sekin helpottaa....
      aktivoi itsesi liikkumaan....

    • Tavoitteena savuton elämä

      Totta puhut..vaikealta se tuntuu. Minulla ei oo niinkään vaikeaaa olla ilman tupakkaa mutta mua pelottaa niin pirusti että paino alkaa nousta kun just oon saanu laihdutettua melkein 20 kiloa.
      Miten tuosta tupakanpirusta pääsis irti ilman että paino alkais taas nousta.

      • 4 viikkoa lakossa

        Ruokahalu kasvaa lopettamisen jälkeen joten pitää tarkkaan miettiä mitä syö ja miten paljon.
        Yks vinkki olis sellainen että pureskele paljon esim. hedelmiä niin että massu ei oo koskaan ihan tyuhjä eikä niinollen tuu kova nälkäkään, toimii ainakin mun kohdallani.


      • Painon noussu pelottaa
        4 viikkoa lakossa kirjoitti:

        Ruokahalu kasvaa lopettamisen jälkeen joten pitää tarkkaan miettiä mitä syö ja miten paljon.
        Yks vinkki olis sellainen että pureskele paljon esim. hedelmiä niin että massu ei oo koskaan ihan tyuhjä eikä niinollen tuu kova nälkäkään, toimii ainakin mun kohdallani.

        Täytyy kokeilla pureskella porkkanaa ja omenaa ja jänkyttää jenkkiä..mutta paino voi nousta vaikkei söisikään liikaa!

        Edelleenkin huolissaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe