Aina sama probleema, mitäs te olette ostaneet tai meinaatte ostaa?
Mitäs isälle ostais?
7
1368
Vastaukset
- ostan,,,
Marimekon jokapoika paidan, tiedän kyllä et iskä siitä tykkää
- sdffg
www.marilie.fi
- tytär aikoo
ostaa jotain todella "tärkeää" tuolta vaikka en noista aineista mitään ymmärrä, ymmärtääkö joku?
Autotallissa iskän aika kuluu, siellä on kaikkea missä on moottori, moottorisahasta autoon.
http://kauppa.rvs-technology.fi/PublishedService- Minä tiedän
että .. ko tuotteissa on esim. aseöljysparayta jota "lainaan" mieheltäni kun ompelukone pitää öljytä, ja minä ompelen paljon.
Älyttömän tehokas aine ja voi sillä oven saranoita ja muita pikku koneitakin öljytä.
Ostaa isätkin äideille lahjaksi sellaista josta itsekin hyötyvät, mikset sinäkin isälle. - Minä tiedän
Minä tiedän kirjoitti:
että .. ko tuotteissa on esim. aseöljysparayta jota "lainaan" mieheltäni kun ompelukone pitää öljytä, ja minä ompelen paljon.
Älyttömän tehokas aine ja voi sillä oven saranoita ja muita pikku koneitakin öljytä.
Ostaa isätkin äideille lahjaksi sellaista josta itsekin hyötyvät, mikset sinäkin isälle.Perun eilisen ehdotuksen typerästä öljystä...
Moponrassaajan iskälle paljon parempi lahja on samaisen valmistajan MP-ketjuöljy, tietysti.
Meidän perheessä on kokemusta siitäkin koska meillä moottoripyöräillään ja se on melkein sama kuin mopoilu..hmm
Tutustu ihmeessä ko tuotetarjontaan, löydät taatusti jotain jota iskä innoissaan voi kokeilla mopoonsa. Hopi hopi, isänpäivä on ihan kohta.
- antamisen iloa
http://www.harmonianet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Harmonia/Categories/"ISÄNPÄIVÄ"
Ostin tuon kirjan "isät rakkaudella", harmi vaan tilasin ennen hinnanlaskua :( Mut kirja oli kiva, lisäksi ostan vielä jotain marketista, kalsarit tai rukkaset ym.. - Anttiv
Nämä juhlapäivälahjat on aina aika kinkkisiä. Normaalisti on tullut ostettua joku Suomisota dvd yms isäukolle.
Tänä vuonna tuohon tuli tehtyä poikkeus (ja nähtyä vähän vaivaakin lahjaan). Satuin törmäämään Fotoliigan kuvakirja-ohjelmaan (fotoliiga.fi) ja sain (mahtavan?) idean, kävin mummolassa (isän vanhempien luona siis) keräsin sieltä hirveän kasan vanhoja valokuvia isästä (ja valikoin omista digiarkistoista muutamia perhekuvia) ja teetätin niistä valokuvakirjan. Pitää vain toivoa että kerkeää tulla tuo kirja ennen huomista, ettei menis ensiviikkoon.
p.s: en muuten enää _ikinä_ käytä skanneria, oli mienaan melkonen homma skannata yli 20 sivua täyteen vanhoja fotoja ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690