Olen hakemassa nyt oikikseen (Turkuun) toisen kerran. Olen suunnitellut osallistuvani tällä kertaa Lexin valmennuskurssille. Viime vuonna osallistuin erään kaupallisen kurssinjärjestäjän kurssille, ja jäi vähän huono maku suuhun. Minkälaisia kokemuksia teillä on Lexin kursseista? Oliko TehoPlus -kurssi järkevä ottaa? Jääkö vielä tarpeeksi aikaa omaan lukemiseen (,mikä on tietysti tärkein sisäänpääsyn varmistaja)? Kommentoikaa, kaikki Lexin kursseilla olleet! Kiitos.
Lexin valmennuskurssi
4
873
Vastaukset
- ---
TehoPlus oli parhaiten käytetty rahamääräni ikinä, nimimerkillä sisälle eikä tehnyt edes tiukkaa
- kerran pyrkinyt
itsekin olin viime keväänä kaupallisen järjestäjän (Huippuvalmennuksen) kurssilla, ja en kyllä ikinä menisi uudestaan, vaikka puoleen hintaan seuraavaksi kevääksi tarjosivatkin.
olen menossa lexin tehoplus -kurssille, josta olen kuullut pelkkää hyvää. viime vuonna minulla oli lexin materiaalipaketti, ja opin siitä enemmän kuin koko "huippu"valmennuksen kurssista!
ilmoittautuminen lexin kursseille alkaa 19.11... itse aion ilmoittautua heti sinä päivänä.- oikikseen tosissaan pyrkivä
Itse olin valmennuskeskuksen kurssilla, eikä kurssista ollut konkreettista hyötyä. Tuntui, että luennoilla keskityttiin vääriin asioihin sisäänpääsyn kannalta. Aion myös ilmoittautua heti 19. päivä Lexin Tehoplus-kurssille. Näämme siis kurssilla huhtikuussa!
- Fuksi
Itse osallistuin viime keväänä Lexin tehoplus-kurssille ja pääsin tiedekuntaan sisälle. Opettajat olivat hyviä ja vastaustekniikan harjoittelusta pienryhmissä oli mielestäni todella paljon hyötyä. Suosittelen erittäin lämpimästi kaikille, nähdään tiedekunnassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777