Sain osinkoja viime kuussa 10000€

liberaali.

Kyllä kelpaa, kun sain sijoituksistani osinkoja viime kuussa 10000€. Vuodessa niitä tulee yleensä hieman alle 100000€. Teen nykyään ainoastaan puolipäivätöitä ja joulukuuksi olisi tarkoitus matkustaa Floridaan. Älkää surko saanhan minä siltä kuukaudelta ansiosidonnaisen. Kyllä kelpaa elellä, kun on noita kuponkoja mitä leikellä.

Työläiset kyllä saisivat tehdä ahkerammin töitä, jotta saisin vielä suurempia osinkoja.

7

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LiittykääYhteen

      Porvareiden ei ole soveliasta tulla kerskumaan tälle palstalle. Täällä käsitellään kommunistista puoluetta. Ei liberaalejen rahasummia.

      Työläiset saisiva! Mitä helvettiä? Tämä on todellista tasa-arvoa! Työläiset raataa ja porvari saa siitä voittoja.

      • T Urpo

        Koska pee aa jätkät voi kirjoitella mitä tahansa.

        Mutta yleisesti ottaen osake- ja rahastosäästäminen
        on työläisellekin hyväksi.

        Mitä kielteistä on siinä että työläinenkin saa
        extra hilloa pullan päälle?

        Ei mitään.

        Päinvastoin.

        Etenkin jos varovaista pörssisäästämistä vertaa
        kommunismiin.

        Sillä lähtisi vähäkin hillo pullasta ja tuskin
        jäisi edes rusinoita!

        Kommunismi kun tuhoaisi valtakunnan valuutan
        ja rusinat ovat tuontitavaraa!

        Ei rahhoo, ei rusnoita!


      • tosikovajajätkä
        T Urpo kirjoitti:

        Koska pee aa jätkät voi kirjoitella mitä tahansa.

        Mutta yleisesti ottaen osake- ja rahastosäästäminen
        on työläisellekin hyväksi.

        Mitä kielteistä on siinä että työläinenkin saa
        extra hilloa pullan päälle?

        Ei mitään.

        Päinvastoin.

        Etenkin jos varovaista pörssisäästämistä vertaa
        kommunismiin.

        Sillä lähtisi vähäkin hillo pullasta ja tuskin
        jäisi edes rusinoita!

        Kommunismi kun tuhoaisi valtakunnan valuutan
        ja rusinat ovat tuontitavaraa!

        Ei rahhoo, ei rusnoita!

        HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,saatana, turpo
        nakkas höyhenellä päähän,niin saatana.
        vai onpi työläiset ruvennu sijoittajaks ja
        saapi sillä hillova,ei ainkaan meitin virmassa,
        rakennusliikkeessä, oo meitin perreen ulkopuolla
        oo omistuksessa kun vajaata 8 rosenttia, jotka
        jakkautuu n.1800 immeiselle, saa siitä peräti
        33 senttiä kuuukautta kohti hillova. Ei sillä
        saa saatana ees vissypullova,kuten jopen alter-
        ego vissymies sanoisi. Kyllä saatana osakkeet
        on keskittyny perkele ytinomistajille ja siihen
        ei tuunariporukat kuulu. Enemmän ne saa rahaa
        tyhijien pullojen keräyksestä ku sijoittami-
        sesta. Vai kansankapitalismia, hahahhahahaaaa
        saatana,tuunaritko ne sijoittaa caymansaarille
        ja viepi pääomia maasta ulos ja sissään ,niin
        jotta työpaikat on millon missäki, Kyllä oot
        turpo tipahtanu kehityksen kelkasta. Muuton
        saatana, iltiksessä oli eilen juttu, jotta
        venäläiset kaipaa neuvostoliittoa takasin ja
        haistattasivat paskat poliittisille vapauk-
        sille,pääasia, että olis neuvostoliitto, mistäs
        se tämmönen voipi turpo johtuva, häh ? olisko
        niin, jotta neuvostoliitossa oli jottain hyvvää,
        josta myö ei osata sannoo mittään, kyllä jämpti
        on saatana niin, perkele


    • sijoitat?

      Millä periaatteella sinä sitten oikein sijoitat, kun olet saanut noin paljon kokoon?

      • liberaali.

        Alkupääoma on tullut alunperin isona perintönä, jonka jälkeen se on kahdenkymmenen vuoden aikana kymmenkertaistunut työläisten ahkeralla työnteolla. En koskaan myy ostamiani osakkeita (turha olisi nähdä vaivaa ja maksaa myyntivoittoveroja) ja ostan ainoastaan osakkeita, jotka pyrkivät maksimaaliseen tuottoon keinoja kaihtamatta.

        Tässä tapauksessa, kun iso pyörä on pantu pyörimään, ei enää tarvitse tehdä kuin istua, sillä työläiset työlläään hoitavat kaiken ja iso pyörä kiihtyy vuosi vuodelta. Kaikkein kivointa on, kun yleensä joka vuosi saa aina enemmän, mitä edellisenä vuonna.


    • Wäinä

      Liberaaliperheen esikoinen tulee ensimmäisen koulupäivän jälkeen kotiin ja sanoo isälle: Meillä olis laskentoa ja minä osasin laskea kymmeneen. Kukaan muu ei osannut. Johtuuko se siitä,että minä olen viisas?
      Isä vastaa. Ei poikani,se ei johdu siitä vaan siitä,että sinä olet toisen polven liberaali.

      Liberaaliperheen esikoinen tulee toisena päivänä koulusta ja kertoo isälle: Meillä oli lukemista ja minä osasin kaikki aakkoset. Kukaan muu ei osannut. Johtuuko se siitä,että minä olen viisas?
      Isä vastaa. Ei poikani,se johtuu siitä,että sinä olet toisen polven liberaali.

      Liberaaliperheen esikoinen tulee kolmantena päivänä koulusta ja kertoo isälle: Meillä oli voimistelua ja suihkussa huomasin että muilla pojilla on pieni mutta minulla kaksi kertaa isompi. Johtuuko se siitä,että minä olen toisen polven liberaali?
      Ei poikani,ei johdu,kertoo isä. Katsos,ne toiset pojat ovat seitsemän ja sinä täytät suraavaksi kahdeksantoista.

    • Sinullekin rankkaa, mutta koeta kestää :))!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe