Oletteko ikinä

tavannut oikeasti

kasvoista kasvoihin Frankia, Bobia, Gerardia tai Raytä??

28

2594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mcr

      no en oo vaikka oisin tietty halunnu...

      • mustelmilla

        olenhan minä^^jakeli nimmareita.


    • Jokuhomo

      Entäs Mikeytä? Ei unohdeta Basistiamme. :)
      Ei, en oo. Mut raahattiin keikanjälkeen autoon, eikä annettu jäädä sinne oottelemaan.

      • mikeyhan

        on tullut takaisin:D

        Oli aika hieno esitys niillä eilen MTVEMAssa, mutta valitettavasti mitään palkintoja ei tullu:(

        Toivottavasti Bobin käsi paranee pian..


      • mitä ? =o
        mikeyhan kirjoitti:

        on tullut takaisin:D

        Oli aika hieno esitys niillä eilen MTVEMAssa, mutta valitettavasti mitään palkintoja ei tullu:(

        Toivottavasti Bobin käsi paranee pian..

        mä en oikee tie näist my chemical romancen asiost nii mitä Bobin kädelle oli tapahtunu ku tos sanotaan "Toivottavasti Bobin käsi paranee pian.."?????????


      • Bobilla
        mitä ? =o kirjoitti:

        mä en oikee tie näist my chemical romancen asiost nii mitä Bobin kädelle oli tapahtunu ku tos sanotaan "Toivottavasti Bobin käsi paranee pian.."?????????

        on huono tuuri videoitten kuvauksissa..:(


      • että Bobilla
        Bobilla kirjoitti:

        on huono tuuri videoitten kuvauksissa..:(

        on huono tuuri videoitten kuvauksissa aina..viimeks Famous Last Wordin kuvauksissa paloi jalka ja nyt sitten uuden videon kuvauksissa murtui käsi ja se on paljon pahempi juttu se:(


    • alternative lover

      Mihis Mikey unohtu? Hänhän on aivan yhtä tärkeä osa bändiä, kuin Frank, Gerard, Ray ja Bob..

      • olin

        tyhmä...:(


    • GerardFan

      No siis valitettavasti en oo tavannut,koska keikan jälkeen piti lähtee nopeesti pois.Olis kyllä ollu ihana tavata!.Tiedän kyllä et Bob satutti kätensä,mutta minkä videon kuvauksissa?

      • ihqjeejee

        bob ei murtanut kättään videon kuvauksissa, kuvauksia ei oo vielä ees aloitettu. niin ja seuraavat sinkut on how ja mama.


      • MCRWeasel
        ihqjeejee kirjoitti:

        bob ei murtanut kättään videon kuvauksissa, kuvauksia ei oo vielä ees aloitettu. niin ja seuraavat sinkut on how ja mama.

        Odotan innolla! Kuhan vain Frank ja Bob palais pian:)


      • TrueMCRFan
        ihqjeejee kirjoitti:

        bob ei murtanut kättään videon kuvauksissa, kuvauksia ei oo vielä ees aloitettu. niin ja seuraavat sinkut on how ja mama.

        Tuota noin..mun mielestä Gerard ei ole antanut uudelle biisille edes vielä nimeä..mutta Mama kyllä on seuraava, jonka videoo odotetaan..


      • lovelymcr<333
        TrueMCRFan kirjoitti:

        Tuota noin..mun mielestä Gerard ei ole antanut uudelle biisille edes vielä nimeä..mutta Mama kyllä on seuraava, jonka videoo odotetaan..

        onks mama joku uus kappale vai se vanha ja tuleeks siit joku vid?ja eiks uus albumi tuu vast 2009 ku gerardilla


      • TrueMCRFan
        lovelymcr<333 kirjoitti:

        onks mama joku uus kappale vai se vanha ja tuleeks siit joku vid?ja eiks uus albumi tuu vast 2009 ku gerardilla

        Mama on Black Paradelta..en tiedä tarkkaan millon uus albumi ilmestyy, mutta 2009 sen pitäs munkin käsityksen mukaan tulla:)


      • mcrlover<3
        TrueMCRFan kirjoitti:

        Mama on Black Paradelta..en tiedä tarkkaan millon uus albumi ilmestyy, mutta 2009 sen pitäs munkin käsityksen mukaan tulla:)

        jos saisin nähdä ne kaikki livenä mut jos ne tulee uusiks suomeen ,niinku gerard mun tietojen mukaan lupas,ni mä meen sinne!!!en pysty oottaan!!!!


      • TrueMCRFan
        mcrlover<3 kirjoitti:

        jos saisin nähdä ne kaikki livenä mut jos ne tulee uusiks suomeen ,niinku gerard mun tietojen mukaan lupas,ni mä meen sinne!!!en pysty oottaan!!!!

        Onko hän oikeesti sanonu jotain semmosta..wau!
        Toivottavasti he tulee takaisin ja pian sittenkin..:)
        Viimeksi niin harmitti, ku oli täällä niin Gerard oli niin jännän olonen etten uskaltanu sanoa sille mitään..:( Jotenki se oli hymyssä suin, mutta toisaalta hänestä paistoi ärtymys niin paljon läpi..en tiedä sitten..


      • MCR <33
        MCRWeasel kirjoitti:

        Odotan innolla! Kuhan vain Frank ja Bob palais pian:)

        siiis?
        mikä fränkillä muka on? :O
        Bobista tiesin mutta frank?


      • mcrlover<3
        TrueMCRFan kirjoitti:

        Onko hän oikeesti sanonu jotain semmosta..wau!
        Toivottavasti he tulee takaisin ja pian sittenkin..:)
        Viimeksi niin harmitti, ku oli täällä niin Gerard oli niin jännän olonen etten uskaltanu sanoa sille mitään..:( Jotenki se oli hymyssä suin, mutta toisaalta hänestä paistoi ärtymys niin paljon läpi..en tiedä sitten..

        ai oliks gee ärtynen no voi vitsi toivottavasti ei mitään vakavaaaaaa.........ja mun isosisko oli siel keikal mut sen piti lähtee sielt heti, eikä saanu nimmarei...mä oisin halunnu nähä ne kato..........


      • TrueMCRFan
        mcrlover<3 kirjoitti:

        ai oliks gee ärtynen no voi vitsi toivottavasti ei mitään vakavaaaaaa.........ja mun isosisko oli siel keikal mut sen piti lähtee sielt heti, eikä saanu nimmarei...mä oisin halunnu nähä ne kato..........

        mutta mun mielestä..tietysti ero ja matkustaminen varmasti otti voimille.


      • TrueMCRFan
        MCR <33 kirjoitti:

        siiis?
        mikä fränkillä muka on? :O
        Bobista tiesin mutta frank?

        oli henkilökohtaisia juttuja, mutta on jo takaisin keikkailemassa:D


      • TrueMCRFan kirjoitti:

        mutta mun mielestä..tietysti ero ja matkustaminen varmasti otti voimille.

        ERONNU LYN-ZEESTÄ??????????


      • mcrlover<3siislumikki-koira
        Lumikki-Koira kirjoitti:

        ERONNU LYN-ZEESTÄ??????????

        sori siis sehän oli eronnu vast elizast ku se oli keikal...sori kauhee virhe...unohtakaa...!!!!


      • TrueMCRFan
        Lumikki-Koira kirjoitti:

        ERONNU LYN-ZEESTÄ??????????

        sillon ku se eros Elizasta.


    • eHkä pian ..

      En oo vielä,mutta ... (kjääH) Mun amerikanserkut asuu New Jersyssä kahden talon päässä Geestä ;)
      ehkä mä pääsen näkemään pojat sitte ku meen käymään serkkujeni luona :D

      • ooksä niin onnekas????kunpa mä oisin sä!!!!


      • Fwank

        yyhyyyy tuun mukaa :/ WOW.asuu nii lähel gerardii :0 mä kyttäisin geen oven ees :'D

        ----------
        Kirjoittanut: lovelymcr


      • lovelymcr<333
        Fwank kirjoitti:

        yyhyyyy tuun mukaa :/ WOW.asuu nii lähel gerardii :0 mä kyttäisin geen oven ees :'D

        ----------
        Kirjoittanut: lovelymcr

        I do. Mutta nyt olen saanut jo kaiken tarpeellisen tiedon:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10557
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      70
      7374
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      64
      3719
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1847
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1392
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      355
      1348
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1285
    8. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1239
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1063
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      961
    Aihe