Mistä voi johtua, kun noin hieman alle kymmenen vuotta sitten hankittu Iittalan matala lasinen kynttilänjalka (tuikulle ja kooltaan pienehkö, nimeä en nyt saa valitettavasti millään päähäni) hajoaa aivan itsestään kenenkään siihen koskematta?
Olin yksin kotona ja yhtäkkiä kuului kovaääninen lasin kilahdus, katselin ympärilleni ja huomasin kyseisen kynttilänjalan olevan keskeltä haljennut kahteen yhtä suureen osaan. Onneksi olin kotona, sillä muuten en olisi uskonut silmiäni ja olisin olettanut jonkun hajottaneen sen. Onko kyse siis jostakin lasissa jo valmiiksi olevasta virheestä, vai missä vika? Huono kohtelu ei varmastikaan voi olla syynä, sillä olen aina kohdellut lasiesineitä asianmukaisesti.
Itsestään hajonnut
Iittalan lasinen kynttilänj...
2
382
Vastaukset
- jumala.
Kuulostaa tosi oudolta. Ehkä parempi kysyä asiaa Iittalan asiakaspalvelusta. Kerro mitä vastattiin, kiinnostaisi minuakin tietää.
- tehtaalle...
Lasimassan tarvitsee olla masuunissa pitkiäkin aikoja erittäin kuumassa vielä muodonsaamisen jälkeenkin. Todennäköisesti ostamasi/käyttämäsi tuikku on ollut liian vähän aikaa jälkilämmössä tai sitten se on saanut muuten vain jostakin pintajännitykseen liittyvää rasitusta. Lasiesineiden rikkimeno itsekseen ei ole mikään tavaton ilmiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131088- 68994
Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?75974Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90875- 97864
Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33842En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va139803Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa221779Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise112754- 43664