Moi!
tarvitsisimme vinkkejä halloweenjuhliimme melko pian! jos vain vinkkejä (melko helppoja) löytyy niin kertokaa ihmeessä! Etenkin ruoka vinkkejä, kiitos!
Halloween ruokia?
6
3074
Vastaukset
- Papaijja92
Alkaahan tässä jo vähän kiire sinullakin varmasti olla. Jos luet nuita alempia keskusteluita, niin eiköhän sieltä pitäisi löytyä ainakin jotain.
Kannattaa käyttää googlea apuna, jos kerran olet urakalla vinkkejä hakemassa.
Esim. blogeja kannattaa kiertää, niistä löytyy melko omaperäisiä koristelu/ruokaohjeita.
Mainittakoon nyt:
Piiroo.vuodatus.net
Migu.vuodatus.net
Yksi hyvä linkki on myös:
www.marthastewart.com (sielä löytyy paljon halloweenaiheisia vinkkejä - tosin engalanninkielisenä..)
Myös keskustelupalstoja kannattaa käydä vilkaisemassa :)- Grr.
lainaappa kirja: "Kelvoton koululainen järjestää kemut" siitä löytyy kaikkea.
- VeePPu<33
Tee ihan norm. muffineita. Ota esiin snÖreneitä ja tee niistä jalat sille. Karkista voi tehdä silmät ja nenät:) Nakkisormet tehdään sillä tavalla, että ota nakki ja leikkaa siihen pieni vako johon voit laittaa valkosipulin kynsiä!! ( kokemusta omista juhlista)
- Juuuuu
Lapseni oli viime vuonna Halloween-juhlissa, oli
oikein nähty vaivaa...koko koti oli koristeltu,
vanhemmatkin pukeutuneet pelottavasti ja ruuat
juuri niitä pelottavia...oli ollut esim. sormi-
karkkeja, verisiä sormia nakeista, silmäkarkkeja,
verikermavaahtoa (punaista väriä), matokarkkeja,
boolia, jossa lillui seassa jotain. Netissä oli
myös ohje pääkallojätskikakusta, haamutikkareis-
ta ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289