Helkama skootteri

skootteri kuume

Mopo kuume iski ja aion ensi keväänä ostaa skootterin, Helkamaa olen miettinyt kun antavat kahden vuoden takuun ja on 4tahtinen ja hintakin vielä kohtuullinen. Onkohan skootteri valmistettu suomessa,kun merkki on tuttu kysyy pappa vm62

15

6666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voin sanoa

      että ei todellakaan ole valmistettu Suomessa...
      pikemminkin jossain päin Vietnamin metsiä...

      • J V

        Kiinalainen tekniikka helkama on vain suomessa myynti nimi muuten ihan kiinalainen skode kyllä niillä ajaa


      • Mika s.
        J V kirjoitti:

        Kiinalainen tekniikka helkama on vain suomessa myynti nimi muuten ihan kiinalainen skode kyllä niillä ajaa

        Juu kiinastahan tekniikka/osat tulevat ,mutta tais olla niin että oulussa kasataan.


      • joni.1231
        Mika s. kirjoitti:

        Juu kiinastahan tekniikka/osat tulevat ,mutta tais olla niin että oulussa kasataan.

        soliferkin kasataan oulussa ja muuten ihan kiinaalainen itellä meni äskettäin virta lukko omasta ja piti tilata uus kestää viikko siis koko lukko sarja maksaa 50-40 e


      • tuu mistää oulusta
        Mika s. kirjoitti:

        Juu kiinastahan tekniikka/osat tulevat ,mutta tais olla niin että oulussa kasataan.

        Maahantuoja on salosta Falmek Oy.Ja suomessa ei kasata mitään skodeja kaikki tulee paketissa kiinasta ja siinä kaikki.Helkamalta tulossa parempi malli sc2 sitä kannattaa harkita.


      • ei solikkaa
        joni.1231 kirjoitti:

        soliferkin kasataan oulussa ja muuten ihan kiinaalainen itellä meni äskettäin virta lukko omasta ja piti tilata uus kestää viikko siis koko lukko sarja maksaa 50-40 e

        oulussa kasata ,jos et usko niin käy ite tarkistamas.Made in China ja siinä se toverimopo.


      • skodeman
        tuu mistää oulusta kirjoitti:

        Maahantuoja on salosta Falmek Oy.Ja suomessa ei kasata mitään skodeja kaikki tulee paketissa kiinasta ja siinä kaikki.Helkamalta tulossa parempi malli sc2 sitä kannattaa harkita.

        Oon joutunu seuraamaan vierestä tuota menoa ja näitä kirjotteluja siitä mikä on Kiinalainen ja mikä ei. Tosiasia on se että melkeen kaikki skodut tehdään nykyään Kiinassa. Ne jotka mainostaa skodujaan Suomalaisina kuten esim. solikka, on hankkinu vaan kiinasta halvimpia Pa***ja ja myy niitä laadukkaimpina Suomalaisina. Toiset taas tunnustaa reilusti oman kamppeensa Kinkiks mut vastaa itse laadusta esim. Peugeot, Helkama yms. yms. eli näihin voi luottaa ja vaikka tulisi ongelmia, ni aina on joku paikallinen joka pistää kuntoon. On myös muutama halppis kinkki jotka pelittää ihan hyvin mutta takuut ei pellaa.


      • joG.
        skodeman kirjoitti:

        Oon joutunu seuraamaan vierestä tuota menoa ja näitä kirjotteluja siitä mikä on Kiinalainen ja mikä ei. Tosiasia on se että melkeen kaikki skodut tehdään nykyään Kiinassa. Ne jotka mainostaa skodujaan Suomalaisina kuten esim. solikka, on hankkinu vaan kiinasta halvimpia Pa***ja ja myy niitä laadukkaimpina Suomalaisina. Toiset taas tunnustaa reilusti oman kamppeensa Kinkiks mut vastaa itse laadusta esim. Peugeot, Helkama yms. yms. eli näihin voi luottaa ja vaikka tulisi ongelmia, ni aina on joku paikallinen joka pistää kuntoon. On myös muutama halppis kinkki jotka pelittää ihan hyvin mutta takuut ei pellaa.

        heinoo, onhan täälä jotain viisaitaki ihmisii, sun kans iha samoil linjoil, tos on oikeesti totuus!


    • helkama sc1 omistaja

      elikkä helkama ei tuota skootteria valmista vain lätkäisee siihen helkama tarrat kylkeen ja lupaa 2 vuoden takuun oikean valmistajan löydät täältä http://en.zjhuatian.com/ht/product_show.asp?product_id=112
      ja ihan toimiva skootteri on ollut ja jaksaa kuljettaa isompaakin kaveria joutuisasti

      • Helkamasta

        Totuus on että Helkama teettää sen tuolla tehtaalla mut valvoo ite että laatu on kunnollista. Luuletteks että Helkama laittais rahapulassa nimensä jonku perus kinkki skootterin kylkeen. Juu Ei.


      • asiamiesasd
        Helkamasta kirjoitti:

        Totuus on että Helkama teettää sen tuolla tehtaalla mut valvoo ite että laatu on kunnollista. Luuletteks että Helkama laittais rahapulassa nimensä jonku perus kinkki skootterin kylkeen. Juu Ei.

        Hahahahaha. Rahapulan takia juuri laittaa nimensä jonku perus kinkki skootterin kylkeen. Juu kyllä!


      • Kiinasta
        asiamiesasd kirjoitti:

        Hahahahaha. Rahapulan takia juuri laittaa nimensä jonku perus kinkki skootterin kylkeen. Juu kyllä!

        Aivan. Muutenkin molemmat ns. Suomi-mopot on MADE IN CHINA. Halvemmalla pääset kun ostat jonkun samanlaisen Baotian, Fude, Sanili, Znen... mopon ja ostat 5e-10e tarran missä lukee Solifer tai Helkama... ja liimaat mopoos.
        On yhtä "aito" kun monta sataa euroa kalliimpi "Helkama/Solifer".


      • sc_1
        Kiinasta kirjoitti:

        Aivan. Muutenkin molemmat ns. Suomi-mopot on MADE IN CHINA. Halvemmalla pääset kun ostat jonkun samanlaisen Baotian, Fude, Sanili, Znen... mopon ja ostat 5e-10e tarran missä lukee Solifer tai Helkama... ja liimaat mopoos.
        On yhtä "aito" kun monta sataa euroa kalliimpi "Helkama/Solifer".

        Olen 100% varma ettei täällä oo mitään kokemusta kyseisitä skoduista. Soliferista en tiedä kun ei oo kokemusta mut ainakin Helkama on miljardi kertaa parempi kun noi peruskinkit. Itellä ninimerkistä huolimatta nykyään sc2 ja edellisellä sc1 skodulla ajoin vajaat 20.000 ennen ku vaihdoin sc2:seen. Hyviä on olleet molemmat toisin kuin perus markettipaskat.


      • tää on?
        sc_1 kirjoitti:

        Olen 100% varma ettei täällä oo mitään kokemusta kyseisitä skoduista. Soliferista en tiedä kun ei oo kokemusta mut ainakin Helkama on miljardi kertaa parempi kun noi peruskinkit. Itellä ninimerkistä huolimatta nykyään sc2 ja edellisellä sc1 skodulla ajoin vajaat 20.000 ennen ku vaihdoin sc2:seen. Hyviä on olleet molemmat toisin kuin perus markettipaskat.

        Taasko tää on niitä jotka väittää että ENNEn oli fudet huonoja mutta nykyään ne on tosi hyviä ku siellä on ne laadunvalvojat.

        Ootteko sitte käyny kattoo ku niitä tehää ku tiiätte noin hyvin että siellä on kaikki parempaa? Se HELKAMA tulee JUST samalta tehtaalta kuin esim fude tai solifer!!! ei mitään eroa


    • AEO1951

      Hei! Minä olen ajanut Helkama ci-1 Skootterilla 15000 km,ei mitään vikoja.Kulkee noin 50km tunnissa,kun ottaa rajottimen johdon liitosesta auki.Kulkee noin 70km tunnissa,on nelitahti ja varma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe