TAAS ON VIIKKO VIERÄHTÄNYT, MITÄS KIVAA VOISI VIIKONLOPPUNA TEHDÄ. YKSIN KUN ASUSTAA SAA TIETENKIN ITSE PÄÄTTÄÄ MITÄ TEKEE MUTTA KUN EI KEKSI. ANTAKAA HYVÄT IHMISET VINKKEJÄ YKSINÄISELLE
MITÄHÄN TEKISI
31
1148
Vastaukset
- Pirre*
ja lukisin.
Tai ompelisin, tai neuloisin..välillä lenkkeilisin, tai menisin kyläilemään tutuissa.
Elokuvissakin voisin käydä, tai jossain taidenäyttelyssä..uimahallissakin oisi mukava pistäytyä, jne..onhan näitä. :)- ketään tuttua
joilla käydä? Muuten sinulla oli taas todella hyvät ehdotukset, taidan itsekin ottaa vaarin tuosta elokuvissa käynnistä ja uimassakin voisin käydä. Kiitos sulle. :)
- oikein muistilistan
ja lisäsin vielä maalaamisen ja kortinpeluun. :)
Taidan käydä elokuvissa ja uimassa ja itseasiassa noita kaikkia tulevana viikonloppuna. Paitsi sitä yhtä, kun ei ole ketään tuttua tässä kaupungissa. oikein muistilistan kirjoitti:
Taidan käydä elokuvissa ja uimassa ja itseasiassa noita kaikkia tulevana viikonloppuna. Paitsi sitä yhtä, kun ei ole ketään tuttua tässä kaupungissa.paikkakunnalla jossa ei ole tuttuja, en mie vaan jaksaisi...lähtisin tutustumaan jonnekin. :)
Kiitos, kiva jos sait idiksiä.., mutta nyt on lähettävä tämän tytön, so. mummon nukkumaan..aamu on armoton..
Hyvää yötä Sinulle, ja kaikille myös. :)- jaksaa
Pirrejuupas kirjoitti:
paikkakunnalla jossa ei ole tuttuja, en mie vaan jaksaisi...lähtisin tutustumaan jonnekin. :)
Kiitos, kiva jos sait idiksiä.., mutta nyt on lähettävä tämän tytön, so. mummon nukkumaan..aamu on armoton..
Hyvää yötä Sinulle, ja kaikille myös. :)minäkään, onneks oli tää netti. Nyt jätän nämäkin kirjoittelut toistaiseksi, tämä kun ei ole mitään oikeeta elämää kuitenkaan.
Aamu armoton minullakin, toivotan hyvät yöt sinulle. :) - "sama täällä"
jaksaa kirjoitti:
minäkään, onneks oli tää netti. Nyt jätän nämäkin kirjoittelut toistaiseksi, tämä kun ei ole mitään oikeeta elämää kuitenkaan.
Aamu armoton minullakin, toivotan hyvät yöt sinulle. :)Älä lopeta kirjoittelua. Se on kuitenkin
tietynlainen henkireikä tai kontakti
toisiin ihmisiin.
"Välillä aallon harjalla, välillä alempana"
Edelleenkin.. - ei ole enää
"sama täällä" kirjoitti:
Älä lopeta kirjoittelua. Se on kuitenkin
toisiin ihmisiin.
Edelleenkin..minulla ei ole enää mitään muuta kuin työni ja sekin on yksinäisen ihmisen hommaa, et tapaa oikein ketään muualla kuin puhelimessa ehkä kerran tai kaksi päivässä, palkka tulee tilille, jos muistaa faksata tunnit. Olen kyllästynyt olemaan iloinen kirjoittelija, kun ei sitäkään hyväksytty. En ole sitten mitään enään. Otan auton ja ajan... pois.
- Otto-Vaan
oikein muistilistan kirjoitti:
Taidan käydä elokuvissa ja uimassa ja itseasiassa noita kaikkia tulevana viikonloppuna. Paitsi sitä yhtä, kun ei ole ketään tuttua tässä kaupungissa.Tuu mun luo pelaamaan pitkää maijaa.:)))
- tuo oli varmaan
Otto-Vaan kirjoitti:
Tuu mun luo pelaamaan pitkää maijaa.:)))
ystävällisintä mitä olen tänään lukenut. Kiitos. :) En voi kuitenkaan tulla, mutta ajatuksesi tuli varmasti sydämestäsi.
- Otto-Vaan
tuo oli varmaan kirjoitti:
ystävällisintä mitä olen tänään lukenut. Kiitos. :) En voi kuitenkaan tulla, mutta ajatuksesi tuli varmasti sydämestäsi.
Hymyä huuleen.:)
Mulla toi maijan peluu on jo vähän kyllä allergian
puolella.Eräs pariskunta oli ahkera korttia
pelailemaan ja aina kun tuli mentyä käymään niin
piti alkaa Maijalle.
Kyl mie silti olisin pelannu sun kaa.:)) "sama täällä" kirjoitti:
Älä lopeta kirjoittelua. Se on kuitenkin
toisiin ihmisiin.
Edelleenkin..niin ota itselles koira. Mulla on, ja siitä on kyllä todella seuraa.Ja sekin hyvä puoli siinä on että tulee lähdettyä ulos sen kanssa on joku kenen kanssa menee.Kyllä kohta saat ystäviä kun toiset koraihmiset sun näkee sun koiras kaa ulkona ja siitä se juttu alkaa.
oikein muistilistan kirjoitti:
Taidan käydä elokuvissa ja uimassa ja itseasiassa noita kaikkia tulevana viikonloppuna. Paitsi sitä yhtä, kun ei ole ketään tuttua tässä kaupungissa.Uiminen on myös minun mieleen. Kaupoissa kiertely on myös hauskaa viikonloppu puuhaa. Jos on rahasta tiukkaa, niin kiertelee sitten vaan kirppareita.
- "sama täällä"
ei ole enää kirjoitti:
minulla ei ole enää mitään muuta kuin työni ja sekin on yksinäisen ihmisen hommaa, et tapaa oikein ketään muualla kuin puhelimessa ehkä kerran tai kaksi päivässä, palkka tulee tilille, jos muistaa faksata tunnit. Olen kyllästynyt olemaan iloinen kirjoittelija, kun ei sitäkään hyväksytty. En ole sitten mitään enään. Otan auton ja ajan... pois.
tänään menee?? Minulla ei mene ihan
parhaalla mahdollisella tavalla.
En ole oikein syönytkään kunnolla aikoihin,
kertakaikkiaan ei maistu.
Tsemppiä sinulle.....
Yritän vain sanoa, että olen kannssakumppani. - vastikään
"sama täällä" kirjoitti:
tänään menee?? Minulla ei mene ihan
parhaalla mahdollisella tavalla.
En ole oikein syönytkään kunnolla aikoihin,
kertakaikkiaan ei maistu.
Tsemppiä sinulle.....
Yritän vain sanoa, että olen kannssakumppani.töistä, päivä oli taas 13 tuntinen. Siinä se meni töitä tehdessä itekseen. Onneksi se on sellaista että pitää olla kokoajan valppaana, ettei käy kellekkään kuinkaan, ei ehi ajatella omia asioita paljoakaan siis. Nyt on taas pitkä ilta edessä yksin, taidan katsella hetken telkkua ja mennä sitten nukkumaan. Toivottavasti kutsuvat huomenna töihin.
Koita sinä syödä nyt jotain, ei syömättä eletä ja täältähän emme lähde kiusallammekaan, vai mitä? - "sama täällä"
vastikään kirjoitti:
töistä, päivä oli taas 13 tuntinen. Siinä se meni töitä tehdessä itekseen. Onneksi se on sellaista että pitää olla kokoajan valppaana, ettei käy kellekkään kuinkaan, ei ehi ajatella omia asioita paljoakaan siis. Nyt on taas pitkä ilta edessä yksin, taidan katsella hetken telkkua ja mennä sitten nukkumaan. Toivottavasti kutsuvat huomenna töihin.
Koita sinä syödä nyt jotain, ei syömättä eletä ja täältähän emme lähde kiusallammekaan, vai mitä?minulle. Koko päivän tuossa mietiskelin,
mitä sinulle mahtaa kuulua.
Työ on parasta terapiaa, sen olen itse kokenut...
Parempi tietysti, jos olisi siellä kavereita..
Täytyy vain jaksaa, vaikka vaikeaa onkin..
Periksi ei anneta... Eihän... - "vastikään"
"sama täällä" kirjoitti:
minulle. Koko päivän tuossa mietiskelin,
mitä sinulle mahtaa kuulua.
Työ on parasta terapiaa, sen olen itse kokenut...
Parempi tietysti, jos olisi siellä kavereita..
Täytyy vain jaksaa, vaikka vaikeaa onkin..
Periksi ei anneta... Eihän...joku ajattelee minuakin. :) Yleensä minä ajattelen kaikkia muita paitsi itseäni. Niin tai kun oikein masentaa, niin silloin ajattelen enimmäkseen vain itseäni, myönnettävähän tuo on.
Töissäni en voi kuitenkaan ajatella omia juttujani, tai tulis vielä suuri onnettomuus. Ja onneks en voi, kotona ajattelen niitä usein liikaakin. Varsinkin nyt, kun päätin etten enää kirjoittelisi tännekään.
Elämälle en anna periks, joillekin hirviöille palstoilla annan, olkoot ja sanokoot puolestani mitä vaan, miks mä välittäisin niistä? Miks mä puolustaisin enää ketään, kun siitäkin tulee vain puskasanomisia ja kamalaa mollausta suoraa vittuilua? Mä pystyn kyllä ilman tätäkin sivustoa, onhan netissä paljon muutakin katseltavaa kuin keskustelupalstat? :) - "sama täällä"
"vastikään" kirjoitti:
joku ajattelee minuakin. :) Yleensä minä ajattelen kaikkia muita paitsi itseäni. Niin tai kun oikein masentaa, niin silloin ajattelen enimmäkseen vain itseäni, myönnettävähän tuo on.
Töissäni en voi kuitenkaan ajatella omia juttujani, tai tulis vielä suuri onnettomuus. Ja onneks en voi, kotona ajattelen niitä usein liikaakin. Varsinkin nyt, kun päätin etten enää kirjoittelisi tännekään.
Elämälle en anna periks, joillekin hirviöille palstoilla annan, olkoot ja sanokoot puolestani mitä vaan, miks mä välittäisin niistä? Miks mä puolustaisin enää ketään, kun siitäkin tulee vain puskasanomisia ja kamalaa mollausta suoraa vittuilua? Mä pystyn kyllä ilman tätäkin sivustoa, onhan netissä paljon muutakin katseltavaa kuin keskustelupalstat? :)tuota sinun työpäivän pituutta. Joudutko
tekemään koko ajan noin pitkiä päiviä??
Tämä palsta on vähän sellainen, en oikein
tiedä mikä. Itsekkin olen ajautunut tänne
kirjoittamaan "olosuhteiden pakosta", tai
sanoisinko yhden henkilön kehoituksesta.
En ole palstakirjoittelija. Tällä palstalla
olen kirjoitellut tämän vuoden alkupuolesta
lähtien.
Kirjoittele kuitenkin, on tämä terapiaakin.
En vaan tiedä mikä luolanaisen tai luolamiehen laki vallinnee.) - "vastikään"
"sama täällä" kirjoitti:
tuota sinun työpäivän pituutta. Joudutko
tekemään koko ajan noin pitkiä päiviä??
Tämä palsta on vähän sellainen, en oikein
tiedä mikä. Itsekkin olen ajautunut tänne
kirjoittamaan "olosuhteiden pakosta", tai
sanoisinko yhden henkilön kehoituksesta.
En ole palstakirjoittelija. Tällä palstalla
olen kirjoitellut tämän vuoden alkupuolesta
lähtien.
Kirjoittele kuitenkin, on tämä terapiaakin.
En vaan tiedä mikä luolanaisen tai luolamiehen laki vallinnee.)joskus voi olla vaan 6-7 tuntia, mut yleensä on yli 13, jopa viikkokin yhteen mittaan, tosin siinä saa nukkua välillä, muttei kotona. Sopii mulle, jotenkin.
Olen kirjoitellut jo kolmisen vuotta täällä ja muualla netissä ja kaikkialla alkaa ennemmin tai myöhemmin samat vainoamiset, en mä tällästä jaksa enää. Ihmiset eivät pidä siitä että joku on pidetty ja ehkä hauskakin ja käyvät siksi kimppuun, eikä ne pidä siitä että heikompia puolustetaan kuten minä olen tehnyt, sekä palstalla että livessä. Aina löytyy joku puska jostakin mollaamaan ja ilkeilemään. Maantiellä mä ajaisin niitten yli, jos tietäisin missä puskassa ne piilottelis. ;) - niin minäkin
Otto-Vaan kirjoitti:
Hymyä huuleen.:)
Mulla toi maijan peluu on jo vähän kyllä allergian
puolella.Eräs pariskunta oli ahkera korttia
pelailemaan ja aina kun tuli mentyä käymään niin
piti alkaa Maijalle.
Kyl mie silti olisin pelannu sun kaa.:))oisin pelannut sinun kaa. :))
- "sama täällä"
"vastikään" kirjoitti:
joskus voi olla vaan 6-7 tuntia, mut yleensä on yli 13, jopa viikkokin yhteen mittaan, tosin siinä saa nukkua välillä, muttei kotona. Sopii mulle, jotenkin.
Olen kirjoitellut jo kolmisen vuotta täällä ja muualla netissä ja kaikkialla alkaa ennemmin tai myöhemmin samat vainoamiset, en mä tällästä jaksa enää. Ihmiset eivät pidä siitä että joku on pidetty ja ehkä hauskakin ja käyvät siksi kimppuun, eikä ne pidä siitä että heikompia puolustetaan kuten minä olen tehnyt, sekä palstalla että livessä. Aina löytyy joku puska jostakin mollaamaan ja ilkeilemään. Maantiellä mä ajaisin niitten yli, jos tietäisin missä puskassa ne piilottelis. ;)saunassa välillä, jatkan kohta kirjoittamista...
Minulla on se periaate, että "kaveria" ei jätetä.
Palaan kohta.. - "vastikään"
"sama täällä" kirjoitti:
saunassa välillä, jatkan kohta kirjoittamista...
Minulla on se periaate, että "kaveria" ei jätetä.
Palaan kohta..löylyt sinulle. Minunkin pitäis, vaan en jaksa lämmittää tänään. Suihkuun ennen yöunia meen kuitenkin. :)
- "sama täällä"
"vastikään" kirjoitti:
löylyt sinulle. Minunkin pitäis, vaan en jaksa lämmittää tänään. Suihkuun ennen yöunia meen kuitenkin. :)
terveisiä saunasta.) Niin tosiasiahan on,
että syy minun pahaanolooni juontuvat täältä.
En tosin itse silloin vielä tiennyt koko
palstoista, kuullut vain jotakin...
Käytin mielestäni töissä tietsikkaa tarpeeksi.
Luottamustani käytettiin väärin...
No eipä tuosta sen kummempaa, saattaisi ehkä
jossain päin kolahtaa tai sitten ei...
Näin kuitenkin.) - "vastikään"
"sama täällä" kirjoitti:
terveisiä saunasta.) Niin tosiasiahan on,
että syy minun pahaanolooni juontuvat täältä.
En tosin itse silloin vielä tiennyt koko
palstoista, kuullut vain jotakin...
Käytin mielestäni töissä tietsikkaa tarpeeksi.
Luottamustani käytettiin väärin...
No eipä tuosta sen kummempaa, saattaisi ehkä
jossain päin kolahtaa tai sitten ei...
Näin kuitenkin.)ikävää sellainen. En tiedä mistä kyse, mutta tarpeeksi oon seurannut kolmen vuoden aikana näitä palstoja, etten kuitenkaan yhtään ihmettele sitä. Meen nukkumaan, olihan hyvät löylyt? :)
- "sama täällä"
"vastikään" kirjoitti:
ikävää sellainen. En tiedä mistä kyse, mutta tarpeeksi oon seurannut kolmen vuoden aikana näitä palstoja, etten kuitenkaan yhtään ihmettele sitä. Meen nukkumaan, olihan hyvät löylyt? :)
löylyt ihan riittävän kuumat, paitsi että
puukiuas olisi parempi.
Rentouttavia yöunia Sinulle!!
Jutellaan taas toiste lisää.. - "sama täällä"
vastikään kirjoitti:
töistä, päivä oli taas 13 tuntinen. Siinä se meni töitä tehdessä itekseen. Onneksi se on sellaista että pitää olla kokoajan valppaana, ettei käy kellekkään kuinkaan, ei ehi ajatella omia asioita paljoakaan siis. Nyt on taas pitkä ilta edessä yksin, taidan katsella hetken telkkua ja mennä sitten nukkumaan. Toivottavasti kutsuvat huomenna töihin.
Koita sinä syödä nyt jotain, ei syömättä eletä ja täältähän emme lähde kiusallammekaan, vai mitä?kyselemään. Miten päivä on tänään mennyt?
Jouduitko menemään töihin?
Muutamaa juttua meinäsin vielä kysäistä,
työhön liittyvästä, en uteliaisuuttani vaan
ihan muuten.)
yksinäiselle vois olla parasta olla 'hyvässä seurassa.
Jos olet tanssitaitoinen, niin rimpsalle sitten.
Soitat jollekin tutullesi, jos ei ole kyytiä omasta takaa.
Jotain sensuuntaista.- niinhän
se entinenkin mies tuumasi vaimolleen,että mitähän tekisin,tappaisinko kissan vai nainko naapurin rouvaa,,vaimo tuumasi "kissaa ei ainakaan tapeta"
- tulla***
moikkaamaan.))
- Tunttari.
Talvella taas odottelen kevättä ja kesän tuloa.
Tänään tulee hyviä elokuvia koko illan. Äkkiä vaan kioskille viemään lotto ja ostaan jotain hyvää. Sitten nukkumaan päikkäreille, että jaksaa valvoa myöhäisleffatkin.
Sotaelokuva rautaristin esittelyssä oli niin romanttinen kuva, että se menee varmaan sitten sen Tulikettu leffan edelle. Tai toinen nauhotukseen ja sitten sitä katsotaan huomenna. Heps, nyt lottoo viemään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881315
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560