kaksoset pettäjiä?

neitsytjakaksonen

Kysyisin sitä että onko todella kaikki kaksos miehet pettäjiä? Oen horoskoopiltani neitsyt ja mielestäni erilaisuus yhdistää meitä muttta tunnen sisimmässäni että tässä merkissä ja miehessä on jotain salaperäistä? epäilen siis pettämistä.. perättömiä selityksiä johon mun pitää vaan kuulemma luottaa.. vakuuttaa mulle ainakin että on luotettava ja rakastaa älyttömästi ja haluankin uskoa. luin vaan kaksosista näitä kauhutarinoita että he pettävät. mieheni kyllä täsmaa kaikkiin kaksosen luonteen piirteisiin kuten sosiaalinen ja koko ajan liikkeessä. haluaisi hierojaksi tai baarimikoksi. yritän vähän neitsyen omaisia asioita kuten toppuutella välillä kun rahat ei riitä ihan kaikkeen menoon. uhkapeluriakin siitä löytyy. valehtelee kyllä usein rahanmenoistaan. onko muita jota askarruttaa kaksosmiehensä oudot selitykset ja menot ja onko kellään lohduttavia tai ehkäpä valaisevia vastauksia tähän? mieheni inhoaa että uskon moiseen horoskooppi humpuukiin mutta mielestäni ne vaan on niin oikeassa! entä oppiiko sit kaksonen ja neitsyt elämään elämänsä loppuun asti onnellisesti? rakkaus on kyllä vahvaa ja vuoden ollaan oltu yhdessä ja lapset ja kihlaus mielessä. kannattaako?

19

4995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsyt N

      Joo vähän sama tilanne ollu itellä. Ei kyllä seurusteluun asti ehditty kun mun neitsytluonne alkoi laittaa hanttiin eli eli...Oli kaikkea "epäilyttävää" joka pisti mut miettimään asioita tarkemmin.Siis rahankäyttö, kummalliset menot joille ei ollu selitystä, flirtti päällä koko ajan yms. Mutta just sellanen vilkas, seurallinen, muut huomioiva jne.... siis jollaseen tyyppiin kiinnitän heti huomioita!!! Tultiin hirveen hyvin juttuun ja sillai tosi ihana typpi mutta mutta, joku siinä hommassa vaan mietitytti ihan liikaa.
      Tää oli nyt mun juttu ja teillähän voi olla moni muu asia tosi hyvin joten tsemppiä vaan!

      • vahva kaksonen

        Olen itse kaksonen ja kärsinyt tosi paljon tästä pettäjä leimasta. Flirtti kyllä sujuu koska koen sen erääksi kanssakäymistä keventäväksi ja toisaalta huomioivaksi käyttäytymisesksi- ja kukapa yksin pitää hieman flirttailevaa kanssakäymistä pitkään yllä. Pettänyt en ole mutta luultu on alati. Epäluuloja lisää se yksinkertainen juttu että sosiaalisuuteni vaatii vastapainoksi joskus omaa tilaa, omaa aikaa ja omaa elämää. Ei ole maailmanloppu jos haluaa vaikka käydä syömässä yksin ilman valinta neuvotteluja ja kontrollia. Neitsyt ja kaksonen eivät mielestäni sovi yhteen, sillä neitsyt tukahduttaa kaksosen vahtimalla ja nalkuttamalla ja syyllistämällä.


      • Jösä
        vahva kaksonen kirjoitti:

        Olen itse kaksonen ja kärsinyt tosi paljon tästä pettäjä leimasta. Flirtti kyllä sujuu koska koen sen erääksi kanssakäymistä keventäväksi ja toisaalta huomioivaksi käyttäytymisesksi- ja kukapa yksin pitää hieman flirttailevaa kanssakäymistä pitkään yllä. Pettänyt en ole mutta luultu on alati. Epäluuloja lisää se yksinkertainen juttu että sosiaalisuuteni vaatii vastapainoksi joskus omaa tilaa, omaa aikaa ja omaa elämää. Ei ole maailmanloppu jos haluaa vaikka käydä syömässä yksin ilman valinta neuvotteluja ja kontrollia. Neitsyt ja kaksonen eivät mielestäni sovi yhteen, sillä neitsyt tukahduttaa kaksosen vahtimalla ja nalkuttamalla ja syyllistämällä.

        Tuon neitsyen kanssa ei tule mitään, kokemusta on. Miksi hakeutua parisuhteeseen, jos on tunteeton natkuttaja? Paraneeko tuo asia muka tivaamalla toisen menoja? Onko silloin se oma maa mansikka sille mukamaspettäjäkaksoselle?


      • vm 55

        olen ollut 35v.kaksosen kanssa aviossa ja voin sanoa että on kova vastus rapu naiselle mutta hopealle kaksonen jää kuitenkin ja alkaa mököttää kun ei muuta voi.mutta on rakastava ja turvallinen,huolehtiva mies ja ei petä.vaan on hyvä kokkaaja ja mielellän passaava.


    • R_Leikkuri

      ...jos HÄN on löytänyt oikean, eli toivottavasti sinut, tosin jos sinä et ole hänelle oikea, niin sitten pettää... olen itse kaksonen, eli, uhkapeluri , petturi, aina liikkeessä, yms... mutta silloin en petä jos oikeesti tykkään jostain

      • oinasdaami

        Mistä tietää että kaksonen on löytänyt elämänsä rakkaan? Koska jutut ja selitykset on aina suuret, tykkäsi enemmän tai vähemmän: aina kertoo tykkäävänsä paljon. Menoja piisaa ja kaksosella on niin helppo olla ilman omaa kultaa ja suunnitella menoja kavereiden kanssa, että tällainen oinastiimihenkeilijä on ihmeissään.


      • Melissa
        oinasdaami kirjoitti:

        Mistä tietää että kaksonen on löytänyt elämänsä rakkaan? Koska jutut ja selitykset on aina suuret, tykkäsi enemmän tai vähemmän: aina kertoo tykkäävänsä paljon. Menoja piisaa ja kaksosella on niin helppo olla ilman omaa kultaa ja suunnitella menoja kavereiden kanssa, että tällainen oinastiimihenkeilijä on ihmeissään.

        sen mielestäni jotenkin teoista ja puheista huomaa, ehkä enemmänkin teoista ja kuinka toisen voi niin vahvasti tuntea lähellään. Realistisista tulevaisuuden suunnitelmien teosta. Voisi myös ottaa tähän Linda Goodmanin lainauksen Aurinkomerkit kirjasta kaksosmieheen liittyen:

        "Kaksonen tarvitsee kahta rakkautta, ei välttämättä kahta naista. Siinäpä arvoitus. Jos todella ymmärrät häntä, tiedät arvoituksen vastauksen." ;)

        Kyllä itselläkin oli alkuaikoina epävarmuutta, mutta tällä hetkellä tunnen oloni todella varmaksi. Meillä enemmänkin ongelma, miten saada kaksosmies varmemmaksi minun suhteeni..tuntuu olevan välillä todella epävarma, vaikkei todellakaan ole aihetta siihen. Tällä kertaa olen hyvin tosissani tämän suhteen osalta :)


      • kaksonen.Ja olemme onnellisesti naimisissa, tunnettu toisemme kohta 14- vuotta.
        Ja voin sanoa, ettei hän ole koskaan pettänyt minua!!!!Hän rakastaa minua ylikaiken!!Joten minä olen hänen se oikea!!Olen rapu- nainen ja olen todella rakkauden ja hellyyden kipeä akka, haah!!ja hän osaa sen minulle antaa aina kun sitä haluan!!Pihistelemmättä!!!!
        Joten jos olet oikea rakkaus hänelle, ei hän sinua tule pettämään!!usko miestäsi!!!Ja niin saat nauttia rakkaudesta, huumorista ja hellyydestä, aina!!
        Nauti!!!!!


    • skorppari60

      minulla kaksosmies ollaan seursteltu vuoden verran, huomannut samoja omituisia selityksiä ja jatkuvaa menoa koko ajan ei siis kotona viihtyvää tyyppiä ollenkaan. Puhuu ristiin ja pussiin itseään aika usein! Musta tuntuu että vaikea luottaa, omituisia asioita tapahtuu, kannattaa pitää silmät auki eikä uskoa kaikkea mitä selitetään. Rakkaus voi sokaista joten ota itseäsi niskasta kiinni ja pistä pöydälle realiteetit niin minäkin aion tehdä!!! kaikkea ei tarvitse sietää!

      • neitsytjakaksonen

        Kiitos vastauksistanne. Skorppari, mitä ajattelit asialle tehdä? Niinku miten meinaat saada asian ehkäpä muuttumaan? Itse olen iha H moilanen asian kanssa ja olen puhunut asiasta miehelleni mutta sanoo vaa että turhaan siinä mietit tommosia ja sit voimatki jo loppuu ku ajattelee vaa kaikkee mitä se nyt sit oikeesti on muna vaiko kana... :S??Miten saisin nyt itteni pois pahoista ajatuksista ja mies ehkäpä pahoista teoista? Kaksoseni väittää kyllä että olen se oikea ym. mutta eikö se niin kaikille sano?=) auts mikä paha kakku kyl tullu vastaa. ei koskaa oo tarvinnu enne tätä suhdetta joka on kyl kestäny jo yli vuoden niin tarvinnu moisia ajatella. on kyllä riitoja kun epäilen mut sit toisinaan mieheni tykkää kun sit olen vähä erilaine ku osaan sit rauhotella ja pitää sen järjissää välillä ku se ei itekää pysy perässä välillä ku menot on nii kalliitaki et kohta ryvetää veloissa...


      • oma tupa oma lupa
        neitsytjakaksonen kirjoitti:

        Kiitos vastauksistanne. Skorppari, mitä ajattelit asialle tehdä? Niinku miten meinaat saada asian ehkäpä muuttumaan? Itse olen iha H moilanen asian kanssa ja olen puhunut asiasta miehelleni mutta sanoo vaa että turhaan siinä mietit tommosia ja sit voimatki jo loppuu ku ajattelee vaa kaikkee mitä se nyt sit oikeesti on muna vaiko kana... :S??Miten saisin nyt itteni pois pahoista ajatuksista ja mies ehkäpä pahoista teoista? Kaksoseni väittää kyllä että olen se oikea ym. mutta eikö se niin kaikille sano?=) auts mikä paha kakku kyl tullu vastaa. ei koskaa oo tarvinnu enne tätä suhdetta joka on kyl kestäny jo yli vuoden niin tarvinnu moisia ajatella. on kyllä riitoja kun epäilen mut sit toisinaan mieheni tykkää kun sit olen vähä erilaine ku osaan sit rauhotella ja pitää sen järjissää välillä ku se ei itekää pysy perässä välillä ku menot on nii kalliitaki et kohta ryvetää veloissa...

        Miksi et usko kun hän sanoo sinulle että älä turhaan tommoisia mieti ja että Sinä olet se oikea. Jos ei voi uskoa mitä toinen puhuu, aiotko itse tukahduttaa suhteenne tuolla poliisina olemisella?

        Valitse uskotko tai et siihen mitä hän sanoo. Jos koko ajan epäilet, pian ajat hänet pois luotasi tukahduttamisella...

        Jos uskot häntä , jätä kertakaikkiaan mielestäsi epäluulo ja nauti elämästäsi hänen kanssaan. Jos et usko, mitä ylipäätänsä voitat tuolla itsesi rassaamisella?

        Ja miltä luulet että hänestä tuntuu jos hän aidost ja rehellisesti ja uskollisesti rakastaa sinua mutta et luota häneen.

        Ketään muuta ei voi muuttaa, ainoastaan itseään.

        Itse olen kaksonen ja en kestäisi mustasukkaista miestä. Olen iloinen ja puhelias ja pidän leikinlaskusta miesten seurassa, joka ehkä saatetaan käsittää flirtiksi meiningiksi, mutta en koskaan voisi olla uskoton miehelleni. Ilmiötä uskottomuus ei kertakaikkiaan ole edes "vokabuläärissäni".

        Eli pallo on Sinulla, ota tai jätä!


      • kaxonen
        neitsytjakaksonen kirjoitti:

        Kiitos vastauksistanne. Skorppari, mitä ajattelit asialle tehdä? Niinku miten meinaat saada asian ehkäpä muuttumaan? Itse olen iha H moilanen asian kanssa ja olen puhunut asiasta miehelleni mutta sanoo vaa että turhaan siinä mietit tommosia ja sit voimatki jo loppuu ku ajattelee vaa kaikkee mitä se nyt sit oikeesti on muna vaiko kana... :S??Miten saisin nyt itteni pois pahoista ajatuksista ja mies ehkäpä pahoista teoista? Kaksoseni väittää kyllä että olen se oikea ym. mutta eikö se niin kaikille sano?=) auts mikä paha kakku kyl tullu vastaa. ei koskaa oo tarvinnu enne tätä suhdetta joka on kyl kestäny jo yli vuoden niin tarvinnu moisia ajatella. on kyllä riitoja kun epäilen mut sit toisinaan mieheni tykkää kun sit olen vähä erilaine ku osaan sit rauhotella ja pitää sen järjissää välillä ku se ei itekää pysy perässä välillä ku menot on nii kalliitaki et kohta ryvetää veloissa...

        vakoilisin tätä kaksosta jonkun aikaa tai jotenkin seuraisin sen menoja niin sittenpähän selviää puhuuko totta :P Esim jos hän menee baariin kavereidensa kanssa niin saattasin mennä salaa myös itsekin sinne mutta en näyttäytyisi siel vaan tarkkailisin sen menoja ja sit huomenna on mielenkiintoista kuullaa mitä se selittää eilisestä illasta :P

        kannattaa tehä kaikenlaisia testejä jos ei puheita usko ;)


    • kaksosnainen

      Kaksoset ovat ikävä kyllä vähän tälläisiä
      "monijakoisia".
      Tiedän itsekin, että joskus lipsahtaa valhe vahingossa tarkoituksettomasti, ihan vaan ylimääräisen hälyn välttämiseksi.
      Pettäminen on itsestä kiinni, siinä suhteessa en usko horoskooppeihin, en tekosyihin kännissä olemisesta, en edes vahinkoihin.
      Kyse on valinnasta.

    • kaksosnainen

      seurustelin kerran kaksosmiehen kans, petti jatkuvasti ja valehteli paljon... olen varmaan itse poikkeus tapaus tai sitten toi pettäminen on vaan mies puolisten kaksosten juttuja...

      • juttu muuten

        pettäminen ja valehtelu on minulla verissä. Olen kaksosmies, enkä usko horoskooppeihin enkä muuhunkaan soopaan. Mutta aina kun tapaan vieraan "femakon" ensimmäisenä tulee mieleen olisikohan tuo hyvä sängyssä, vähempi kiinnostaa mitä hänen päässään liikkuu.


    • mies ja kaksonen

      itse olin monta monta vuotta avioliitossa ja kertaakaan en pettänyt. Avioliitto päättyi ihan muista syistä kun uskottomuudesta kummankaan puolelta... Kyllä kaksosmieheen voi myös luottaa mutta allekirjoitan monet tässäkin viestiketjussa esiintyineistä väittämistä; Itselläkin monesti meno päällä, olen sosiaalinen ja pidän uusien ihmisten tapaamisesta jne... mutta jos oikea osuu kohdalle, niin uskollisuus on mahdollista :-)

    • nip

      En luottaisi horoskooppipalstalla annettuihin neuvoihin kannattaako mm lapsia tehdä. Sinun täytyy itse tietää se haluatko kyseisen miehen kanssa lapsia. Ja muistaa kannattaa myös se, että horoskoopit ei aina pidä paikkaansa. Yleisesti yleistetään että kaksoset pettää aina, mutta ei kaikki kaksoset petä. Yksi elämän perusasioista on se, että jos omassa parisuhteessa on oikeesti kaikki kunnossa, tarvetta ei ole pettää. Ellei mies (tai nainen) ole narsisti. Tällöin rakkaudella ja pettämisellä ei ole mitään tekoa toistensa kanssa. Itse kuitenkin tiedät parhaiten miten asiat parisuhteessasi on. Plastojen mukana tuooma epävarmuus ei varmasti ole paras mahdollinen asia parantamaan parisuhdettasi, mutta kyllä sinä itse tiedät jos miehesi sinua pettää. Ehkä vain kiellät sen itseltäsi. Joten sanoisin että, älä usko että kaikki kakoset pettää, näin ei varmasti ole. Mutta luota omaan intuitioosi, ja ne epämääräiset asiat, kysele niistä myöhemmin. Puhuu kyllä itsensä pussiin jos on pettänyt. Ei silloin muista mitä on sinulle sanonut..

      • kaksosnainen

        ei mee kuules noi että jos omassa parisuhteessa kaikki kunnossa, ei tarvetta pettää. eikä tarvi olla narsistikaa. kaksonen voi pettää vaikka rakastaaki.


    • Tuhannen päässä

      Itse olen kaksosmies ja voisin myös allekirjoittaa tuon sosiaalisuuden ja flirttaamisen. Minulla on myös hämäriä ja epämääräisiä menoja, joista en pahemmin puhu muille. Varsinkin neitsyt äitini kilahtaa helposti salaperäisyydelleni ja pienikin epämääräinen "lusmuilu" saattaa aiheuttaa konflikteja. Tosin sellaisia kaikki äidit taitaa olla...?

      MUTTA! Parisuhteessa (heilun vaa'an kanssa) minulle on äärimmäisen tärkeää avoimuus. Kaikki salailu tekee olostani sietämättömän - oli kyseessä sitten kumppanini tai minä itse. Uskollisuuden suhteen olen täysin ehdoton. En ole ikinä pettänyt ja jopa jollekin vieraalle luotu hyväksyvä hymy saattaa aiheuttaa minussa huonoa omaatuntoa.

      Olisiko sittenkin näin, että neitsyt herättää kaksosessa ne huonot puolet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe