onko atoopikon mahdollista ottaa koiraa ja mikä olisi sopivin rotu siihen? tietääkö kukaan?
koiran ottaminen
4
689
Vastaukset
- Surullinen:(
Ostin saksanpaimenkoiran,olen atoopikko ja hirviät ihottumat pikkuhiljaa puhkesivat..olo on sietämätön..iho muuttuu koko ajan pahemmaksi ja pahemmaksi.Kutina on järkyttävää,ihan pakko raapia,sitten tulee ruvet jotka myös kutiavat,ja sen jälkeen iho verillä.En usko/tiedä että sellaista rotua onkaan mikä ei vaikuta negatiivisesti atoopikkoon.
Surullista mutta totta:(
Käy ainakin allergiatestissä.. - aina voi
jos ilmaiseksi saa,mutta miksikiusata itseään ja vielä koiraakin?
- ei ongelmaa
Minulla on atooppinen iho ja olen allerginen koiralle. Vaikka tiesin tämän, hankin itselleni koiran ja vieläpä kerrostaloon:)
Neljä vuotta on kulunut ja hyvin on mennyt. Iho ei ole pahentunut ollenkaan. Mitään erityisiä oireita en koirasta saa.
Koira harrastuksena on antanut elämääni valtavasti sisältöä. Tuskinpa nytkään tässä sunnuntaina koneella istuskelisin lenkin jälkeen, jos ei tuo ihana, rakas karvakuono olisi mua ylös tsempannut!
Ennen lojuin kaikki vapaa-ajat sohvalla telkkaria tuijotellen tai istuin netissä tyhjänpäiväisillä sivustoilla. Koira sopii minulle.- pinni_ponnari
mikämikä rotu?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24433- 1021314
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779