20.04

oinashärkä

Meitä on niin harvassa.Eilisen oinaassa,tähtien härässä.Hitler,Stalin ja Lenin. Syntymäaikani ei ollut äitini syy,vain kahdestaan oltiin..-.

7

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÄRKÄOINAS

Oinashärkä, härkäoinas, HUH. Kumpikos, vaiko kumpikaan ? ...kooppeihin En juuri usko, minkäverran meitä kummajaisia. Kertokaas Te viisaat onkos synt.päivällä- ja kellonajalla merkitystä näissä atmosfääriasioissa. Mikä, kuka Meille kumppaniks paras.
      KIITÄN !!

• Mun mies on myös

Mun mies on myös. Oi, rakastan häntä! Hän on hieman oinaan puoleella.

• humpamppaa

kokeilkaapas kaloja! luulen että siinä olisi oiva tärppi!

• ollaan

kanssa synnytty samana päivänä.Oinaana olen
      aina itseäni pitänyt.

• oinasdaami

Skorppari sopi tunnetasolla, tosin hieman liian piikkinen. Kaksonen tunteiltaan liian cool, mutta sopivan leikkisä hupsulle oinaalle. Jousimies liian viileä ja passiivinen. Leijona vie oinaan jalat alta ja saa haukkomaan henkeä. Mutta oma kokemukseni oli loppuviimeksi karvainen leijonan kanssa (petti minkä ehti).

• synt.

enemmän kuitenkin kai oinasta sit. Ja kumppanina vaaka...

• ..ja samaa sakkia

www.astro.com löytyy lontoonkielinen, rekisteröinnin vaativa mutta ilmaispalveluja sisältävä sivusto, josta saa syntymäajan (myös kellonaika tarvitaan) perusteella tietää kaikkea mukavaa itsestään. Itse jos 4 tuntia aiemmin olisin syntynyt, olisin oinas mutta nyt siis härkä. Oinasta ehdottomasti enemmän luonteessani. Sivustolta saatavan kuvauksen luin näin kypsemmässä iässä eikä tarvinnut "sovitella" sitä itseeni vaan oli kuin valettu sellaisenaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      74
      4266
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      90
      3978
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2478
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2347
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      41
      2044
    6. 124
      1946
    7. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1929
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      54
      1688
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1682
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      66
      1592
    Aihe