KYLLÄ OLI ILO KATSELLA KUN VAS LIITON Tennilä laukoi koko hallitukselle,Stora Enson tehtaiden lakkauttamista vastaan!
Hienoa,Tennilä laukoi pääministerinkin vapisemaan,että nyt on aika Punanuttujen tarttua viimeiseen oljenkorteen hallitus vaikka väkisin syöstään Vallnakumouksen voimalla nurin!
punainenvasemmisto mies
Esko-Juhani Tennilä pääministeriksi
8
499
Vastaukset
- nauran mä
Kyllä tuo Tennilän naurettava puhe oli
vain pikkuporvarillista hölinää,koska ei
hyvä ja viisas ihmiskunta tarvi kohta edes
rahaa.Hyvä hyvä Venäjä! - ei ole
Hallitus ei ole vastuussa pörssiyhtiöiden asioista - ei vaikka sillä olisi enemmistöosakkuus. Valtio on laiska omistaja - ei se viitsi käyttää omistajaohjausta (corporate governance).
mikä sitten on Valtion motiivina olla enemmistöosakkaana, ellei vaikuttaminen ? Onko se
VAIN myydä, kun yhtiön kurssi on korkealla, eikä n.s. sosiaalinen aspekti !!- pistit
vom kirjoitti:
mikä sitten on Valtion motiivina olla enemmistöosakkaana, ellei vaikuttaminen ? Onko se
VAIN myydä, kun yhtiön kurssi on korkealla, eikä n.s. sosiaalinen aspekti !!Osasta valtionyhtiöitä voidaan myydä enemmistöosuus pois. Toisissa se strategisista syistä - joita en tiedä - tullaan säilyttämään. Valtion omistus on horjuvaa, tempoilevaa, sinun pitäisi varmaankin KTM:stä kysellä vastauksia - täältä et asiantuntevia vastauksia saa.
- Wäinä
vom kirjoitti:
mikä sitten on Valtion motiivina olla enemmistöosakkaana, ellei vaikuttaminen ? Onko se
VAIN myydä, kun yhtiön kurssi on korkealla, eikä n.s. sosiaalinen aspekti !!Valtion osa on toki sama kuin muidenkin omistajien.Yrityksen tarkoitus on tuottaa voittoa omistajilleen,valtionyhtiöitten tapauksessa valtiolle. Valtionyhtiöt tulouttavat voittonsa valtion kassaan,se vähentää verorasitusta.
Kun lottoat,valtionyhtiö Veikkaus palauttaa osallistumismaksujen tuotosta 60 prosenttia pelaajille.
Ajatteletko että yksityistämällä Veikkaus,ohjaamalla 40 % tuloista osakkaille,verorasituksesi vähenisi?
Stora-Enson valtionomistus on 37%, Rautaruukissa valtion omistus 40%, Outokummussa se on 32 % ja pääomistaja valtion taholta on Kansaneläkelaitos. Ajatteletko että työhön ja luonnonrikkauksiin perustuvat voitot on oikeampi ohjata kansainvälisten pörssiyhtiöitten kautta amerikkalaisille eläkesäätiöille suomalaisten veronmaksajien sijaan?
Kysyt valtion motiivia,se on tasan sama kuin yksityisessä yrityksessä.
Ookkonä tyhymä.
- T Urpo
Pelkkää mölinää ilman käytännön toteuttamisen
vaihtoehtoa!
Sama kun hakisi penskaa hiekkalaatikolta syömään
kesken leikin.
Vastustaa mutta ei järkiperäisesti.- hurskastella
Helppo on Tennilän hurskastella kun bruttotulot ovat n. 8000 €/kk. Ja sama pätee Arhinmäkeen.
- Siis kommunistit
Tässä lakon alla ajoivat koneita alas ja ylös kuukausi kaupalla.
Tuotantoa ei tullut metriäkään,silti he saivat sabotaasista täyden palkan.
Miksi nyt tulee hätä käteen kun työnantaja ajaa tehtaan alas.
Tätä olette itse tehneet vuosi kymmenet,ei työnantaja ole sokea,kyllä se laittaa muistiin teidän tempunne.
Jos kerran kymmenen vuoden aikana joku porukka lupautuu jäämään ylitöihin,kiirellisen ajon takia niin kommari luotto käy rikkomassa koneen,
Tmän jälkeen kone ei pyöri moneen päivään.
Sattuuhan sitä että koneet hajoo itsekseen.
On toteamus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592