Hei, olen rv 28 ja minulla on todella alhainen verenpaine. Korkeasta verenpaineesta voi olla haittaa raskauden aikana mutta mitenkäs alhaisen kanssa? Voiko vauvalle olla tästä jotain haittaa? Sen kyllä tiedän että huimaa ja pyörryttää helposti, mutta lähinnä vauvan vointi kiinnostaa enemmän. Onko jollain tietoa? Miten alhaista verenpainetta voi "hoitaa" jos pyörtymiskohtaus iskee?
Alhainen verenpaine
3
640
Vastaukset
- odottaja-80
Minulla oli alhainen verenpaine alkuraskaudesta. Töissä oli vaikea pysyä pystyssä, joten aloin syömään lakritsia. Lääkäri sanoi, että saan popsia ihan rauhassa, jos vain auttaa. Hän kuitenkin painotti, että paino ei saa herkuttelun takia nousta. Minulla auttoi ihan muutama pala. Suosittelen. Ja nythän löytyy terveellisempiä vaihtoehtoja, joissa ei ole sokeria ja suolaa paljoa.
- on alheinen
verenpaine. Haittoja koituu sinulle, ei vauvalle. Jos nyt menee todella alhaiseksi niin sitten kannattaa jutella neuvolassa asiasta. Tietysti vauva on vaarassa jos vaikka pyörryt ja lyöt mahasi siinä, joten ole varovainen noustessasi.
Ensiavuksi voin neuvoa salmiakkia/lakua, lisäksi tulisi juoda paljon. Suolaa ei kannata ainakaan välttää. - mie vaan
mulla paineet on olleet 111/43 ja nyt rv 29 menossa. neuvolassa ja lääkärissä sanoivat että mitä alhaisempi paineet niin sen parempi, ei rasita sydäntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078