Harkitsen Elisan kytyä N73 Nokialaiseen, kyseessä olisi puhepaketti homma (400 min puhetta/100 txt). Onko kellään vastaavaa käytössä, tai ylipäänsä kytkyä Elisan kanssa. Onko ollut ongelmia, jos niin minkälaisia? Kaduttaako? Toimiiko homma, laskutus yms kuten pitääkin?
Itse epäilen hieman tätä kytkyä, mieheni puhuu sen puolesta. Tuleeko kytky todellakin niin halvaksi, kun markkinoidaan? Kaikki vinkit ja kokemukset otetaan avosylin vastaan! Kiitos :)
Kannattaako kytky, kokemuksia?
3
1446
Vastaukset
- pyyyp
Jos tarvitset vain puhetta ja tekstareita niin
miksi pitää olla kytky? Hyvä luuri jota voi esitellä tutuille ja vieraille...Jaa että edullinen.On, jos vertaa kuten Elisa Oiva-
liittymään 8,5 c min/txt kk maksu.
20€ saa paketteja joissa 500min puhetta ja 100 txt
on 480 parissa vuodessa.Hyviä kevyitä puhelimia
saa halvalla joissa riittää virtaa. - Mopo
Olet kaksi vuotta kiinni elisassa. liittymä sopimuksen purkaminen todella vaikeaa. 3G verkko surkea ja muuten elisan kuuluvuudessa ongelmia.
Jos haluat heittää rahat kaivoon... Niin suosittelen elisaa.- Hansku83
Mulla on vielä Elisan kytky kevääseen asti 2008 ja kaduttaa todella paljon. Asiakaspalvelu on aina ruuhkautunut eikä läpi pääse. Rapiat puoli vuotta ovat uusineet laskutusta tms ja laskut tuli kerran kahteen kuukauteen ja nyt tulevat kun hädin tuskin saa edellistäkään laskua maksettua.
Mulla ei oo enää edes sitä kytkyluuria ja on mukavaa maksella kuitenkin sitä liittymää,heh. Tyhmyyttä oli ottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875