Olen seurustellut nelisenkuukautta aivan ihanan naisen kanssa :) Itse olen jousimies(mies) ja vastapuoleni Vaaka-nainen. Elämämmme on kaikinpuolin ihanaa, keskustelemme ja haaveilemme yhteisestä tulevaisuudesta. Mikä minua nyt lähinnä kummastuttaa ja kalvaa mieltä (asiasta on puhuttu) on seksi-elämä. Alkuaikoina se oli monipuolista ja intohimoista. Nyt muutaman kuukauden jälkeen tilanne on aikalailla toinen. Itse tulimerkin edustajana pidän odottamattomasta ja sponttaanista kanssakäymisestä. Vaaka-naiseneni tuntuu hieman viilenneen sitten alku aikojen kiihkon. Ymmärrän selitykset väsymyksestä&työkiireistä, mutta oloni tuntuu joskus hieman kurjalta :( Ehkä hieman huijatulta, vedoten siihen, mitä suhteen alussa oli. Olen ajatellut hieman rauhoittaa omaa aktiivisuuttani ja antaa hänelle aikaa ja antaa tilanteen muutenkin rauhoittua. Tuntuuhan se kurjalta laimentaa omia haluja, mutta olen valmis tekemään kompromisseja, niinkuin parisuhteessa kuuluukin. Suurin pelko on, että naiseni ei oikeasti enää syttyisikään minun kosketuksestani ja alkaa etsiä kiihkoa tarvittaessa muualta. Lisään vielä loppuun, että hellyyden osoituksia suhteestamme ei tuntuisi puuttuvan! Lähinnä se ongelma on siellä erotiikan osa-alueella.
Mielipiteitä kyselen moisesta asiasta...
4
735
Vastaukset
- bambi67
Moi...jouskarinousuisena kauriina ja vaakamiehen kanssa oltuani nyt kohta vuoden ja 3 kk tiedän tunteesi...vaakaa ei vaan kiinnosta seksi samalla lailla kun "meitä intohimoisia ...he ovat helliäja haluavata virikkeitä ja tuntuu että ainakin jossain määrin vaakaa kiinnostaa seksi pään sisällä mut aloitteita ei tehdä ja se on hellää muttei rajua?Minä taas sellainen sexbomb et haluaisin välillä kunnolla (onneksi en ole mies??)muuten toteuttaisin vaikka mitä..tee sinä aloite ja ole turvallinen ja hellä niin luulen ettei tartte laittaa seksuaalienergiaa varastoon..sitä paitsi sinähän miehenä tiedät miten voit helpottaa oloas?...sellaiset terkut !:)
- Geon
Kiitos kommentistasi! Se olikin aikalailla sellainen, mitä uumoilinkin. Huomaan kyllä kuinka hellyys ja yhdessä oleminen "riittää" vaa`alle :) Nautin myös halailusta ja muunlaisesta yhdessä olosta suurissa määrin!
Osaan onneksi purkaa ylimääräisen seksuaalienergian myös itse =) Suhteemme on onneksi kaikinpuolin antoisa, joten uskon pystyväni elmämään sen asian kanssa, että puran pahimmat energiat itse :) - päinvastoin!
Oon myös nousujohteinen kauris ja mieheni vaaka.
9 vuotta ollaan yhdessä taaplattu ja vaakamiehen aloiteaktiivisuus ja halukkuus on eelleen sitä luokkaa, että mulle riittäs puoletki siitä, mitä saan. - sexbom-intohimon liekki
vastaamaan vaa`an intohimoisiin ja
helliin rakkaudenosoituksiin.
Vaaka on intohimoisin merkki,
kaipaa hellyyttä ja rakkautta,
mutta osaa myös antaa sitä.
Vaaka osaa näyttää tunteensa,
mies tuntee levansa rakkauden
paratiisissa rakastellessaan
vaakanaisen kanssa, siitä
nautinnosta ei halua
irrottautua - jatkaa vain
yltäkylläisyyden yläpuolelle :)
Tunteet, sexi ja nautinto- aaahh!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1244018Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3152063Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1061740
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21740IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391671Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431526Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531272Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4431229