Satuin huomaamaan että noi ketjut oli wanhoj JTN: uus
Siis onko nyt jokin virus liikkeellä vai honoa tuuria rekisterin poisto/korjauksessa? Kaikki mmut äänet toimii, mutta ei Esim. google video & You Tube????
Flash päivitetty ja nettiä koluttu jo monen tunnin ajan, turhaan=(
Koitin..Yay I fixed it thanks for the suggestions.
here is how it was a posting on an adobe fourm I found about 6 pages deep on the google search for no sound from youtube:
Alright the problem is really the mapping of wavemapper in Windows registry as reported by one member of the forum. All you need to do is to open registry editor by going to Start menu, Run, typing regedit and then Enter. After that, in the registry editor, walk yourself through the tree in the left pane, till you reach
My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32
And then on the right pane, right click and click on New, select String value, enter "wavemapper" (without quots of course), ENTER, type "msacm32.drv", ENTER.
Close the editor. No need to restart. Video on Google and YouTube et al would work fine now.
Thanks to the member who pointed out the key. I just mentioned the procedure.
Mutta siel oli jo semmoinen msacm32.drv joten en sit poistanut sit, vai niinkö olisi pit. toimia?
Ymmällään=(
YouTube Äänettömyydestä, vielä?
Joe Creb
2
383
Vastaukset
- fsdslfjkskadjfkläasjd
nää voi olla vähän DUH juttuja mutta,
tarkista se äänenvoluumi namiska siinä juutube videossa. jewtube muistaa sen forever jos olet esim. hiljentänyt jonkun videon ja unohtanut. toinen on tietysti windows äänenhallinta kato että mikään ei ole pois käytöstä tai mykistetty.
ja kaupan päälle vielä vetäse vaan flash uusiksi ja toivo ihmettä.- oma vika huolimaton kun oon
olin katos laittanut plugin kii "väärää" reikään, thus äänet toimi, mut ei you tube=)=)=)=)=)=)=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482639
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541669Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501381- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131190Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2851183- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899