Neitsyt nainen

mie vaan

Tuolla muutamat haukkuvat että me neitsyet ollaan narsistisia pettäjiä....
Tottakai me ollaan narsistisia koska me ollaan siistimpiä,kauniimpia,tarkempia ym.ym. kun muut.
Pettäjiä me ei olla,uskollisia omalle puolisolle mutta niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan jos ei saada suhteesta mitään miksi siis roikkua moisessa?Itselläni on vaatteet värijärjestyksessä,matot lattioiden kuvioiden mukaan,astiat suuruusjärjetyksessä......lista on loputon pystyykö muka joku muu samaan?Ei pysty siihen pystyy vaan neitsyet!Meillä kun on sellainen taito mikä muilta "merkeiltä"puuttuu.

4

1796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsytnaikkonen

no mun kaksos mies on siistimpi kuin minä vaikka olen neitsyt=)

• Neitsyt N

Tuttu juttu, vaatteet värin mukaan ja varsinkin astiat koon mukaan ;)) neuroottista kun mikä mut minkäs sille voi! Välillä nauratta kyllä itteensäkin että voi ihminen olla pilkun nussija!!! Ja niin vaan niitä kirjoja ja lehtiä laitetaan taas koon mukaan...

• NeitsytX*

..aina itsestäänselvyys että vaatteet on -itseasiassa- käyttötarkoituksenmukaisessa järjestyksessä ja kirjat, lehet ym.. koon mukaan. Astiat, mukit ja lasit samaan hyllyyn sarjoittain, lautaset ja muut kipot niin ikään sarjoittain kokojärjestykseen. En tiedä muuta todellisuutta ja tää on vaan tapa :D

Tietenkin vessassa pyyhkeet on aina samanväriset, ei tulisi kuulonkaan ottaa "eriparia" samaan aikaan käyttöön.. Jääkaappi ei ole koskaan liian täynnä, entä teillä? Yli vuorokauden vanha pasta lentää roskikseen.. ja roskis heti jätekeräykseen!

Kyllä kun miettii, löytyy näitä "pilkunnussinta"-paikkoja kotoota.. heh. Olen sittenkin tyypillinen neitsyt sillä ennen ajattelin, että tämä on vain mun tapa toimia.. ei tullut mieleen, että tää on sitä perus neitsyttä!

Olen silti onnellinen ja ihastunut, minkäs teet. Joku vielä ajattelee miten pieni maailmani on kun kaikki pitää olla järjestyksessä. En edes huomaa sitä, epäjärjestyksen kylläkin..

Töissä varsinkin! Koko ajan pitää olla jotain käsissä, järjestellä paikkoja jne.. ohhoh.. :D

• NeitsytItsekin
        NeitsytX* kirjoitti:

..aina itsestäänselvyys että vaatteet on -itseasiassa- käyttötarkoituksenmukaisessa järjestyksessä ja kirjat, lehet ym.. koon mukaan. Astiat, mukit ja lasit samaan hyllyyn sarjoittain, lautaset ja muut kipot niin ikään sarjoittain kokojärjestykseen. En tiedä muuta todellisuutta ja tää on vaan tapa :D

Tietenkin vessassa pyyhkeet on aina samanväriset, ei tulisi kuulonkaan ottaa "eriparia" samaan aikaan käyttöön.. Jääkaappi ei ole koskaan liian täynnä, entä teillä? Yli vuorokauden vanha pasta lentää roskikseen.. ja roskis heti jätekeräykseen!

Kyllä kun miettii, löytyy näitä "pilkunnussinta"-paikkoja kotoota.. heh. Olen sittenkin tyypillinen neitsyt sillä ennen ajattelin, että tämä on vain mun tapa toimia.. ei tullut mieleen, että tää on sitä perus neitsyttä!

Olen silti onnellinen ja ihastunut, minkäs teet. Joku vielä ajattelee miten pieni maailmani on kun kaikki pitää olla järjestyksessä. En edes huomaa sitä, epäjärjestyksen kylläkin..

Töissä varsinkin! Koko ajan pitää olla jotain käsissä, järjestellä paikkoja jne.. ohhoh.. :D

Kyllä neitsyt naiset on parhaimpia vaimoja mitä voi löytää =D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe