Tuolla muutamat haukkuvat että me neitsyet ollaan narsistisia pettäjiä....
Tottakai me ollaan narsistisia koska me ollaan siistimpiä,kauniimpia,tarkempia ym.ym. kun muut.
Pettäjiä me ei olla,uskollisia omalle puolisolle mutta niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan jos ei saada suhteesta mitään miksi siis roikkua moisessa?Itselläni on vaatteet värijärjestyksessä,matot lattioiden kuvioiden mukaan,astiat suuruusjärjetyksessä......lista on loputon pystyykö muka joku muu samaan?Ei pysty siihen pystyy vaan neitsyet!Meillä kun on sellainen taito mikä muilta "merkeiltä"puuttuu.
Neitsyt nainen
4
1828
Vastaukset
- neitsytnaikkonen
no mun kaksos mies on siistimpi kuin minä vaikka olen neitsyt=)
- Neitsyt N
Tuttu juttu, vaatteet värin mukaan ja varsinkin astiat koon mukaan ;)) neuroottista kun mikä mut minkäs sille voi! Välillä nauratta kyllä itteensäkin että voi ihminen olla pilkun nussija!!! Ja niin vaan niitä kirjoja ja lehtiä laitetaan taas koon mukaan...
- NeitsytX*
..aina itsestäänselvyys että vaatteet on -itseasiassa- käyttötarkoituksenmukaisessa järjestyksessä ja kirjat, lehet ym.. koon mukaan. Astiat, mukit ja lasit samaan hyllyyn sarjoittain, lautaset ja muut kipot niin ikään sarjoittain kokojärjestykseen. En tiedä muuta todellisuutta ja tää on vaan tapa :D
Tietenkin vessassa pyyhkeet on aina samanväriset, ei tulisi kuulonkaan ottaa "eriparia" samaan aikaan käyttöön.. Jääkaappi ei ole koskaan liian täynnä, entä teillä? Yli vuorokauden vanha pasta lentää roskikseen.. ja roskis heti jätekeräykseen!
Kyllä kun miettii, löytyy näitä "pilkunnussinta"-paikkoja kotoota.. heh. Olen sittenkin tyypillinen neitsyt sillä ennen ajattelin, että tämä on vain mun tapa toimia.. ei tullut mieleen, että tää on sitä perus neitsyttä!
Olen silti onnellinen ja ihastunut, minkäs teet. Joku vielä ajattelee miten pieni maailmani on kun kaikki pitää olla järjestyksessä. En edes huomaa sitä, epäjärjestyksen kylläkin..
Töissä varsinkin! Koko ajan pitää olla jotain käsissä, järjestellä paikkoja jne.. ohhoh.. :D - NeitsytItsekin
NeitsytX* kirjoitti:
..aina itsestäänselvyys että vaatteet on -itseasiassa- käyttötarkoituksenmukaisessa järjestyksessä ja kirjat, lehet ym.. koon mukaan. Astiat, mukit ja lasit samaan hyllyyn sarjoittain, lautaset ja muut kipot niin ikään sarjoittain kokojärjestykseen. En tiedä muuta todellisuutta ja tää on vaan tapa :D
Tietenkin vessassa pyyhkeet on aina samanväriset, ei tulisi kuulonkaan ottaa "eriparia" samaan aikaan käyttöön.. Jääkaappi ei ole koskaan liian täynnä, entä teillä? Yli vuorokauden vanha pasta lentää roskikseen.. ja roskis heti jätekeräykseen!
Kyllä kun miettii, löytyy näitä "pilkunnussinta"-paikkoja kotoota.. heh. Olen sittenkin tyypillinen neitsyt sillä ennen ajattelin, että tämä on vain mun tapa toimia.. ei tullut mieleen, että tää on sitä perus neitsyttä!
Olen silti onnellinen ja ihastunut, minkäs teet. Joku vielä ajattelee miten pieni maailmani on kun kaikki pitää olla järjestyksessä. En edes huomaa sitä, epäjärjestyksen kylläkin..
Töissä varsinkin! Koko ajan pitää olla jotain käsissä, järjestellä paikkoja jne.. ohhoh.. :DKyllä neitsyt naiset on parhaimpia vaimoja mitä voi löytää =D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692522Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242217Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92062Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071993MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141895Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5971889Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas401447