Mikähän on vikana kun speedfightin lämmot ei laske. Ne vaan pysyy juuri punaisen rajalla. Sitten kun pysähtyy ja antaa olla hetken tyhjäkäynnill
ä niin sitten lämmöt laskevat. Mopohan on nestejäähdytteinen. Kiitos etukäteen niille jotka osaavat kertoa vian.
Pösön lämmot ei laske.
9
2041
Vastaukset
- tietoa tarvis
1. elikkäs ihan ekaksi tarkistat että onko jäähdytys nestettä ylipäätänsä ollenkaan, täytitkö koska viimeksi vai ootko koskaan täyttänyt?
tästä voit lähtee ja ilmota miten oli, muuten mahdollisuuksia rajaton määrä, pois rajaamalla se vika yleensä löytyy.- kimmoasd
Elikkä jäähdytysnestetttä on tarpeeksi. Mopo myös alkoi yhtäkkiä syömään bensaa. Kun ajaa ihan pintakaasulla niin löpöä menee 1L/10km. Onelmat johtuvat varmaan kylmästä kelistä??
- ilmanputsarin
kimmoasd kirjoitti:
Elikkä jäähdytysnestetttä on tarpeeksi. Mopo myös alkoi yhtäkkiä syömään bensaa. Kun ajaa ihan pintakaasulla niin löpöä menee 1L/10km. Onelmat johtuvat varmaan kylmästä kelistä??
en tiedä vaikuttaako suoraan tohon lämpöön mutta ainakin bensakulutukseen. Itse tein maahantuojalla takuuaikana huollot ja sen jälkeen itse. Ilmanputsarin kunnosta päätellen sitä ei ollut vaihdettu 10tkm aikana kertaakaan.
Kokeile vaikka sitä. Skode toimii kylmällä ilmalla ihan niinkun kesällä jos kunnossa - wilson
ilmanputsarin kirjoitti:
en tiedä vaikuttaako suoraan tohon lämpöön mutta ainakin bensakulutukseen. Itse tein maahantuojalla takuuaikana huollot ja sen jälkeen itse. Ilmanputsarin kunnosta päätellen sitä ei ollut vaihdettu 10tkm aikana kertaakaan.
Kokeile vaikka sitä. Skode toimii kylmällä ilmalla ihan niinkun kesällä jos kunnossajoissain nestejäähdytteisissä pösöissä on ollu ongelmaa jähdytysveden termostaatin kanssa, jos ei omat taidot riitä sen tarkistamiseen suosittelen lämpimästi huoltoon viemistä. jos lämmöt nousevat liian korkeiksi mopo tulee leikkaamaan kiinni...
- adekk
kuinka vanha? onko takuuta jäljellä. tommosen pitäis mennä takuun piikkiin
- kimmoasd
-06 on ja takuu on loppunut.
- Dulia
jotkut röörit tukossa? tai jos mittari on sökönä?
Vie huoltoon, siellä ainakin luulisi selviävän. Tai jos on ammattitaitoisia kavereita/sukulaisia. - asdiii
ite en oo testannu toho mitää mut kamulla on speedfight 2 se ajo sillä 10km jätti yhe puskan vieree (ei ollut jalkaa) niin puska meinas syttyy palamaa ja ite pystyin sytyttää röökin siitä :D
- Pösö-06
Itsellä sama homma.mutta tarkemmin tutkittuani huomasin että lämpö mittarissa kun on sellainen piikki mikä on siellä koneen kannessa kiinni niin se on liian pitkä ja sen takia mittarikin näyttää aina väärin.tieto on varmistettu myös alan huoltomiehiltä.itse olen ajellut vaan aina vaikka lämmöt näyttäkin punaista.silti vesipumppu on miltei kylmä ja konekkaan ei juuri normaalia enempää kuumene.ajoa vaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197