Omenat.

Papaijja92

Ajattelin ottaa omiin juhliini sen Kelluvat Omenat -kisailun. Ja juhliini on tulossa 9 vierasta, ja pitäisi ostaa yhdeksän omenaa, niin osaisitteko sanoa, kuinka paljon tulisi maksamaan yhdeksän omenaa? Olisin tosi kiitollinen, jos saisin vastauksia.

9

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grr ;D

      Luulisin että 9e

      Mullakin on toi peli niissä bileissä kun me kamujen kanssa järjestetään :) Kuulosti aika hauskalta. :D

      • Papaijja92

        Kalliilta kuulostaa. Muttei liian kalliilta :) Eli noin euron kappale. Kiitos.


      • ei!
        Papaijja92 kirjoitti:

        Kalliilta kuulostaa. Muttei liian kalliilta :) Eli noin euron kappale. Kiitos.

        No ei ole uron kipale! Omenat maksaa noin 2e/kilo
        ja yks omena painaa parisataa grammaa...


      • Grr ;D
        ei! kirjoitti:

        No ei ole uron kipale! Omenat maksaa noin 2e/kilo
        ja yks omena painaa parisataa grammaa...

        Luin vain netistä joten älä minua syytä ;D


      • Papaijja92
        Grr ;D kirjoitti:

        Luin vain netistä joten älä minua syytä ;D

        Elkää nyt riidelkö..


      • Hallouween
        Papaijja92 kirjoitti:

        Elkää nyt riidelkö..

        En tiiä, paljonko omenat maksaa, mutta tosta leikistä vaan, että se ei oo kauheen kiva sillon, jos ootte teeman mukasesti pukeutunu ja sit jos jollain on joku hieno kasvomaali juttu.. ni se leviää siinä. Mut eihän sen tietty oo pakko osallistuu.. Ja mikäpä siinä =D ehkä tulee vielä hienonpi naama sitten :D


      • mifjrifhnuergn
        Hallouween kirjoitti:

        En tiiä, paljonko omenat maksaa, mutta tosta leikistä vaan, että se ei oo kauheen kiva sillon, jos ootte teeman mukasesti pukeutunu ja sit jos jollain on joku hieno kasvomaali juttu.. ni se leviää siinä. Mut eihän sen tietty oo pakko osallistuu.. Ja mikäpä siinä =D ehkä tulee vielä hienonpi naama sitten :D

        Ei nyt ole tarkoitus haastaa riitaa,mutta missä lukee että omenat maksavat noin euron kappale?


      • ihan vaan vaikka
        Grr ;D kirjoitti:

        Luin vain netistä joten älä minua syytä ;D

        joskus käydä kaupassakin ihan livenä :)


      • Papaijja92
        Hallouween kirjoitti:

        En tiiä, paljonko omenat maksaa, mutta tosta leikistä vaan, että se ei oo kauheen kiva sillon, jos ootte teeman mukasesti pukeutunu ja sit jos jollain on joku hieno kasvomaali juttu.. ni se leviää siinä. Mut eihän sen tietty oo pakko osallistuu.. Ja mikäpä siinä =D ehkä tulee vielä hienonpi naama sitten :D

        Hallouween on ihan oikeassa, otan heti niistä juhlista sen leikin pois. Minulle itsellekkin tulee hurja kasvomeikki, eikä ole mukava jos se leviää..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      992
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      763
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      54
      709
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe