Ajattelin ottaa omiin juhliini sen Kelluvat Omenat -kisailun. Ja juhliini on tulossa 9 vierasta, ja pitäisi ostaa yhdeksän omenaa, niin osaisitteko sanoa, kuinka paljon tulisi maksamaan yhdeksän omenaa? Olisin tosi kiitollinen, jos saisin vastauksia.
Omenat.
9
852
Vastaukset
- Grr ;D
Luulisin että 9e
Mullakin on toi peli niissä bileissä kun me kamujen kanssa järjestetään :) Kuulosti aika hauskalta. :D- Papaijja92
Kalliilta kuulostaa. Muttei liian kalliilta :) Eli noin euron kappale. Kiitos.
- ei!
Papaijja92 kirjoitti:
Kalliilta kuulostaa. Muttei liian kalliilta :) Eli noin euron kappale. Kiitos.
No ei ole uron kipale! Omenat maksaa noin 2e/kilo
ja yks omena painaa parisataa grammaa... - Grr ;D
ei! kirjoitti:
No ei ole uron kipale! Omenat maksaa noin 2e/kilo
ja yks omena painaa parisataa grammaa...Luin vain netistä joten älä minua syytä ;D
- Papaijja92
Grr ;D kirjoitti:
Luin vain netistä joten älä minua syytä ;D
Elkää nyt riidelkö..
- Hallouween
Papaijja92 kirjoitti:
Elkää nyt riidelkö..
En tiiä, paljonko omenat maksaa, mutta tosta leikistä vaan, että se ei oo kauheen kiva sillon, jos ootte teeman mukasesti pukeutunu ja sit jos jollain on joku hieno kasvomaali juttu.. ni se leviää siinä. Mut eihän sen tietty oo pakko osallistuu.. Ja mikäpä siinä =D ehkä tulee vielä hienonpi naama sitten :D
- mifjrifhnuergn
Hallouween kirjoitti:
En tiiä, paljonko omenat maksaa, mutta tosta leikistä vaan, että se ei oo kauheen kiva sillon, jos ootte teeman mukasesti pukeutunu ja sit jos jollain on joku hieno kasvomaali juttu.. ni se leviää siinä. Mut eihän sen tietty oo pakko osallistuu.. Ja mikäpä siinä =D ehkä tulee vielä hienonpi naama sitten :D
Ei nyt ole tarkoitus haastaa riitaa,mutta missä lukee että omenat maksavat noin euron kappale?
- ihan vaan vaikka
Grr ;D kirjoitti:
Luin vain netistä joten älä minua syytä ;D
joskus käydä kaupassakin ihan livenä :)
- Papaijja92
Hallouween kirjoitti:
En tiiä, paljonko omenat maksaa, mutta tosta leikistä vaan, että se ei oo kauheen kiva sillon, jos ootte teeman mukasesti pukeutunu ja sit jos jollain on joku hieno kasvomaali juttu.. ni se leviää siinä. Mut eihän sen tietty oo pakko osallistuu.. Ja mikäpä siinä =D ehkä tulee vielä hienonpi naama sitten :D
Hallouween on ihan oikeassa, otan heti niistä juhlista sen leikin pois. Minulle itsellekkin tulee hurja kasvomeikki, eikä ole mukava jos se leviää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78992
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm75763J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 54709
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498