Miten sais helposti ja ilman kauppakäyntejä ja rahaa tuhlaamatta hyvän ja näyttävän puvun?? ja meikin siihen? Hyviä vinkkejä otetaan vastaan! :D vastauksia kiitos:)
pukuvinkit??
3
680
Vastaukset
- perunapaistos
laita muovipussi päähäsi ja kumisaappaat jalkaan. :))))
- Papaijja92
No ilman kauppakäyntejä yleisesti ottaen voi olla aika hankalaa saada kunnon pukua. Mutta kuitenkin vanha kunnon konsti on ottaa iso, mustajätesäkki, tehdä siihen käsi ja kaula aukot, ja koristella lisäksi jotenkin. Meikiksi sopisi todella elottoman vaalea, ja voisihan sitä jotain luomiväriäkin laittaa, väristä en tiedä. Hiuksistakaan en osaa sen liiemmin sanoa, mutta ainahan sitä jotain keksii. Huuliin tietenkin kirkkaan punaista huulipunaa. Jätesäkkiin voi leikata reikiä, ja laittaa suikaleita roikkumaan pitkin vartaloa. Muista laittaa tarpeaksi jätesäkin alle kuitenkin vaatetta, koska keppostelemassa tulee äkkiä kylmä. Voit ottaa myös oman pienen sankon, päällystää sen myös jätesäkillä, ja liimata siihen suikaleita, tai tarroja, ja kerätä Karkki vai Kepponen -kierrokselta saadut karkit siihen. Tiimarista saa halvalla noidan hatun, jos suinkin vain päähän jotain tahtoo.
- halloween-fani
No... Kannattaa katsoa vaatekaappiin onko siellä mitään huonompaa vaatetta ja voit leikellä ja koristella niitä mielesi mukaan:)Jos ei iteseltä löydy mitään huonompaa niin kannatta kierrellä kirpputoreja,sillä siellä voi tehdä mahtavia köytöjä!:):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368