Kömmit tänään kotona vai kylässä,matkoilla.
kenen
33
1419
Vastaukset
Ja kotona tietysti.
Toivottavasti vaimo kömppii sitten aikanaan viekkuuni, kunhan hän palaa tanssireissusta.- kotikiusattu
ja vaimon leviän selän taa,on turvallinen nukkua.
- Suttura
Selkä on parempi kuin ei mitään? ;)
Oman kullan viekkuun kömmin ihan kohta.
- nährä
Kömminkö ykkin tai kaksin....jänskää
- viekkuun mennään
sitten kun aika koittaa.
muualle, kuin eukon viereen. Kilpaa kuorsataan ja piereskellään:))
ps, se siitä romanttisuudesta:)- Suttura
Mettäläinen kirjoitti:
muualle, kuin eukon viereen. Kilpaa kuorsataan ja piereskellään:))
ps, se siitä romanttisuudesta:)Että yhdessä piereskely, röyhtäily ja kuorsaus
on lähimpänä kahden ihmisen yhteensulautumista
uudeksi yksilöksi jonka nimi on: ME! Suttura kirjoitti:
Että yhdessä piereskely, röyhtäily ja kuorsaus
on lähimpänä kahden ihmisen yhteensulautumista
uudeksi yksilöksi jonka nimi on: ME!ymmärrä yhteensulautumista uudeksi yksilöksi nimeltään ME, mutta samat tavat ja tottumukset alkaa olla vakiot, kun kauan ollaan yhdessä oltu;))
- Suttura
Mettäläinen kirjoitti:
ymmärrä yhteensulautumista uudeksi yksilöksi nimeltään ME, mutta samat tavat ja tottumukset alkaa olla vakiot, kun kauan ollaan yhdessä oltu;))
Oli olemassa: Minä ja Sinä ja hän
Sitten: vain Minä ja Sinä
Sen jälkeen Minä, Sinä ja lapset
Ja lopulta vain ME! Suttura kirjoitti:
Ja lopulta vain ME!näin hidas järkisenä kysyä, että mitä tarkoittaa ensimmäisessä repliikissä "hän". vaikka aika looginen ja metka selityksesi onkin.:))
Suttura kirjoitti:
Ja lopulta vain ME!'Tippaleipää ja piikkilankaa', sitä te naiset aina syötätte.
Te pääsette helpolla me syötämme teille joskus, aniharvoin, 'putken täydeltä pajunköyttä'... Ja tuskin edes niin usein!- Suttura
Mettäläinen kirjoitti:
näin hidas järkisenä kysyä, että mitä tarkoittaa ensimmäisessä repliikissä "hän". vaikka aika looginen ja metka selityksesi onkin.:))
Voi herran pieksut!
Sehän on tietysti se entinen heila joka vielä taustalla kummittelee! Kun hän on unohtunut, sitten vasta ollaan kahdestaan; Minä ja Sinä!
Voi teitä miehiä! Että selvää puhetta ymmärrä!
:))
- jotta saas nähdä......
Kenen vierestä aamulla tulee herättyä hih ????
N53 - Pirre*
, josko sitä ittensä viereen vain.
- lunamissi
niin seinän viekkuun taikasänkyyni. Öisin sängyssä huimaa vaikka kainaloisena on pussilakanalla huolellisesti päällystetty iso täkipeitto rullalla. Aamulla herätessä pussilakana on seinän ja sängynvälisessä raossa, täkki mytyssä lattialla ja aluslakana on kierteisellä kapealla rullalla roikkummassa sängynjalkopäästä tai täysin hukassa. Jos pussilakanan helmassa on tiheä napitus niin täkki on mennyt yön aikana palloksi pussilakanan sisään ja molemmat ovat sopusoinnussa lattialla. Seitsemän tyynyäni yleensä pysyttelevät petissä seuranani aamuun asti, vain 1-2 karkuria löytyy sillointällöin lattialta.
- lunamissi
emw34 kirjoitti:
Ei tuohon kukaan yksin pysty.:))
ei ihan joka yö, joskus kun olen ihan puhki niin nukun kuin kuorsaava tukki ja sänky on lähes iskemättömän näköinen. Mutta enimmäkseen. Villit seikkailu-unet ja niihin eläytyminen, -ko? -kö?
lunamissi kirjoitti:
ei ihan joka yö, joskus kun olen ihan puhki niin nukun kuin kuorsaava tukki ja sänky on lähes iskemättömän näköinen. Mutta enimmäkseen. Villit seikkailu-unet ja niihin eläytyminen, -ko? -kö?
Kumpaa oli (-ko? -kö?)??
Vastaukseksi kelpaa kuvaelma tavaroiden sijainnista?
Sen pidemmälle ei tarvi mennä, arvataan loput!:))- lunamissi
emw34 kirjoitti:
Kumpaa oli (-ko? -kö?)??
Vastaukseksi kelpaa kuvaelma tavaroiden sijainnista?
Sen pidemmälle ei tarvi mennä, arvataan loput!:))uusi juttu aamusella. Aluslakana oli vain puolittain seinän ja sängyn välisessä rakosessa. Peitto-oli pohkeitten päällä. Pussilakana oli vihdoin ja viimein päättänyt revetä ja epämääräisessä mytyssä posken ja kolmen tyynyn välissä. Kaikki seitsemän tyynyä löytyivät petistä. Alkaa ikä rauhoittaa ;)
uusi yö uudet kujeet. Öitä lunamissi kirjoitti:
uusi juttu aamusella. Aluslakana oli vain puolittain seinän ja sängyn välisessä rakosessa. Peitto-oli pohkeitten päällä. Pussilakana oli vihdoin ja viimein päättänyt revetä ja epämääräisessä mytyssä posken ja kolmen tyynyn välissä. Kaikki seitsemän tyynyä löytyivät petistä. Alkaa ikä rauhoittaa ;)
uusi yö uudet kujeet. Öitäsano Manninen varista".
Voi sitä "petikaveria", joka sitä kyytiä saa.;)
Onko se fantasiaa, se jääköön sinun salaisuudeksi.:))
Vai on jo ikä alkanut rauhoittaa?
Mun mielikuvitus ei riitä 'näkemään', mitä se oli 'paritvuodet' taaksepäin!
ps. Sun ei auta muu kuin ryhtyä tekemän uutta päivitystä tuhannen ja yhden yön tarinoista.;))- lunamissi
emw34 kirjoitti:
sano Manninen varista".
Voi sitä "petikaveria", joka sitä kyytiä saa.;)
Onko se fantasiaa, se jääköön sinun salaisuudeksi.:))
Vai on jo ikä alkanut rauhoittaa?
Mun mielikuvitus ei riitä 'näkemään', mitä se oli 'paritvuodet' taaksepäin!
ps. Sun ei auta muu kuin ryhtyä tekemän uutta päivitystä tuhannen ja yhden yön tarinoista.;))salaisuuksien arkku suljettu ;)) .. tulkinta kertoo tulkitsijastaan enemmän kuin tulkittavasta. Näinhän se menee .... p;
- Otto-Vaan
Pystyaidan taa nukahdetaan.
- Pirre*
mistäs sitä ollaan tulossa? ! :)
- Otto-Vaan
Pirre* kirjoitti:
mistäs sitä ollaan tulossa? ! :)
Pariston vaihdosta.:))))
- Pirre*
Otto-Vaan kirjoitti:
Pariston vaihdosta.:))))
että vedosta..yhymmmm..
:) - Otto-Vaan
Pirre* kirjoitti:
että vedosta..yhymmmm..
:)Huonot puolet...Hymmmm.:)
- ukkokultamussukkani
viereen, kuten pian 30 vuotta muutoinkin - kotonapa tietenkin.
- rapsutusta
Sitten omaan sängyyn köllähdän ykkin tietenkin ja nukkumattia oottelen on kiltti mies välillä hyvät unet ...välillä levottomat.....joskus tuhmatkin...
- kukkavoi
rapsutusta kirjoitti:
Sitten omaan sängyyn köllähdän ykkin tietenkin ja nukkumattia oottelen on kiltti mies välillä hyvät unet ...välillä levottomat.....joskus tuhmatkin...
On minunkin mieleen.Silmät sikkuralla sitä oottelen.
- tanssiva_tamma
Mulla on pieni koiranpentu ja päätin antaa sen nukkua mun isossa sängyssä. Eipä tunnu enää niin yksinäiseltä ja nukunkin paremmin :)
- RosaLiiin
Kotona viekkuni viereen.
Koko illan on lämmittänyt,
pehmittänyt, pöyhinyt,
möyhinyt ihan minua varten.
Viekku viekkuaan.
Kohta sinne sukellan.
Viekkuun.
Kauniita Unia
Oman Kullan Kuvia
Kaikille Viekuille!!! - kurnutti
(siis ihan oikea kissa) kainalossa, ja hyvin nukuttiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881315
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560