Aloitamme rakentamaan Kuopiossa ensi vuonna ja haluaisin kokeneemmilta vinkkejä minne rautakauppaan kannattaa eurot viedä? Rohkeasti vinkkejä ja faktaa vaan mitä kannattaa välttää, missä palvelu pelaa, missä valikoimat hyvät, vankkaa ammattitaitoa ja toimitukset tulee sovittuna ajankohtana. Helppoheikkien kauppoja en noteeraa.
Kuopion rautakaupat
8
1104
Vastaukset
- kallis
ainakin...
- kapa.
Puijon Väri oli toimiva ainakin vuosi sitten.
Käy tarkistamassa hintataso. Siellä Ykkösrastin takana Haapaniemellä se on (Tehdaskatu). - grynderi
ja kalliina pysyy
- kallein?
Mutta paras.
- säikähtävät asiakasta!
kallein? kirjoitti:
Mutta paras.
Ne harvat kerrat kun me eksyimme Carlssonille rakennustarvikeostoksille, oli siellä yleensä ainoastaan myyjiä - EI asiakkaita! Ja jos jotakin tarvitsi myyjältä kysyä, tuntui että ne oikein säpsähtivät asikasta. Ei saata olla mikään kultakaivos, jos asiakkaita käy niin harvakseltaan, että säikkyä pitää. Näin ainakin Volttikadun myymälässä.
- odottavan aika
säikähtävät asiakasta! kirjoitti:
Ne harvat kerrat kun me eksyimme Carlssonille rakennustarvikeostoksille, oli siellä yleensä ainoastaan myyjiä - EI asiakkaita! Ja jos jotakin tarvitsi myyjältä kysyä, tuntui että ne oikein säpsähtivät asikasta. Ei saata olla mikään kultakaivos, jos asiakkaita käy niin harvakseltaan, että säikkyä pitää. Näin ainakin Volttikadun myymälässä.
Eikö ole firmalla vara palkata osaavaa henkilökuntaa. Muutamaa myyjää lukuunottamatta motivaatio on että anteeksi kun olen joutunut tänne töihin.
- Pölläkänlahtelainen
odottavan aika kirjoitti:
Eikö ole firmalla vara palkata osaavaa henkilökuntaa. Muutamaa myyjää lukuunottamatta motivaatio on että anteeksi kun olen joutunut tänne töihin.
Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia Carlssonin palvelusta. Hinnatkin kohillaan moneen muuhun kuopiolaiseen rautakauppaan verrattuna. Ja tinkiähän kai jokkainen ossaa...
- ------------
Suotta päätänsä sen enempää vaivata.
Katsot vain hyvät ja luotettavat laatumerkit, teet hintavertailua hieman ja tilaat sitten verkon välityksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145