kanin agility

alottelija...```_

mulla on kani joka on 5kk ja aattelin ens kesänä alottaa senkaa agilityn. onko se viä hyvän ikänen alottaan sen`?
ja jos ny kotona sisällä harjottelisin senkaa sitä ni oisko mitää nettisivua mistä vois ostaa niitä esteitä?
ja jos on jotai vinkkejä alottelijalle ni saa kertoo toki 8) ja en tiiä liittyyks tähä kanin rotu mitenkää mut siis se on hermeliini.

11

1718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tania78

Esteitä tuskin saat ostettua.. ja hypyssä esteet vaihtelevat. (kaikkea löytyy ! )
      Aloita valjas-harjoittelu nyt.
      kun kani on oppinut valjaat - aloita esteet.

Esteet ovat 50cm leveitä.. Korkeutta voit lisätä pikkuhiljaa ja voit käyttää kaikkea haloista - maitotölkkeihin..

Viralliset ohjeet löytyvät:

KANIYHDISTYS

• anznu

Ihan tarkalleen ottaen lajin nimi on kanihyppy, sillä radallahan on todellakin vain esteitä; leikkimielinen "agility" on sitten asia erikseen, se ei edes varsinaisesti ole mikään oikea laji.

Tietoa kanihypystä löytyy SEK:n sivuilta:
      http://www.suomenestekanit.net/

• emmiremmi

petsie.fi siellä saatetaan myydä esteitä (: ja kyllä varmaan voi jo aloittaa sellasilla pienillä esteillä :)

• allu<333

minulla on kani joka on 7.v (täyttää huomenna) ja se hyppää 50cm.
      olemme ihan aloittelijoita vaikka kanini on tadella vanha!
      aloitimme noin puoli vuotta sitten!!!
      nyt haen kovasti oikeita kani esteitä, kun kanini ei oikein suostu hyppimään minun esteitä!!

• ezxrtyctuvyoibpo
    • Iida

No ainakin Ruotsin, Haaparannassa oli myynnissä kanille esteit kun kävimme katselemassa . . . niiden hinta ol ijotain 30-.40 €

• Anonyymi

Kyllä se varmaan sopii meilläkin on kani ja mä en tiedä se näyttää joskus yksi niin miten alkaisi harrastaa agilityä mistä saa esteitä miten ne esteet tehdä itse ja sen rotu on ehkä Belgian jätti kani

• Anonyymi

Mulla on kani joka täyttää joskus 1 onko sillä hyvä aloittaa agility 1 cm esteistä se tuli meille viime talvena

• Anonyymi

En tiiä miten voi tehdä kanille agility esteitä itse voitteko te keksiä mulle hyviä este vinkkejä kanille kani on Belgian jätti kani 🐰

• Anonyymi

M
      ulla on k
      ani miten alkaa harrastaa agilityn
      Miten voi tehdä koti esteet titse

• Anonyymi

Fhdbbfbfnfnfdhjebevdvbs

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      346
      6919
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      68
      5960
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      194
      5436
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      83
      4248
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      50
      3441
    6. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      66
      3395
    7. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      6
      3383
    8. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      46
      3291
    9. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      37
      3074
    10. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      12
      2297
    Aihe