kanin agility

alottelija...```_

mulla on kani joka on 5kk ja aattelin ens kesänä alottaa senkaa agilityn. onko se viä hyvän ikänen alottaan sen`?
ja jos ny kotona sisällä harjottelisin senkaa sitä ni oisko mitää nettisivua mistä vois ostaa niitä esteitä?
ja jos on jotai vinkkejä alottelijalle ni saa kertoo toki 8) ja en tiiä liittyyks tähä kanin rotu mitenkää mut siis se on hermeliini.

11

1619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tania78

Esteitä tuskin saat ostettua.. ja hypyssä esteet vaihtelevat. (kaikkea löytyy ! )
      Aloita valjas-harjoittelu nyt.
      kun kani on oppinut valjaat - aloita esteet.

Esteet ovat 50cm leveitä.. Korkeutta voit lisätä pikkuhiljaa ja voit käyttää kaikkea haloista - maitotölkkeihin..

Viralliset ohjeet löytyvät:

KANIYHDISTYS

• anznu

Ihan tarkalleen ottaen lajin nimi on kanihyppy, sillä radallahan on todellakin vain esteitä; leikkimielinen "agility" on sitten asia erikseen, se ei edes varsinaisesti ole mikään oikea laji.

Tietoa kanihypystä löytyy SEK:n sivuilta:
      http://www.suomenestekanit.net/

• emmiremmi

petsie.fi siellä saatetaan myydä esteitä (: ja kyllä varmaan voi jo aloittaa sellasilla pienillä esteillä :)

• allu<333

minulla on kani joka on 7.v (täyttää huomenna) ja se hyppää 50cm.
      olemme ihan aloittelijoita vaikka kanini on tadella vanha!
      aloitimme noin puoli vuotta sitten!!!
      nyt haen kovasti oikeita kani esteitä, kun kanini ei oikein suostu hyppimään minun esteitä!!

• ezxrtyctuvyoibpo
    • Iida

No ainakin Ruotsin, Haaparannassa oli myynnissä kanille esteit kun kävimme katselemassa . . . niiden hinta ol ijotain 30-.40 €

• Anonyymi

Kyllä se varmaan sopii meilläkin on kani ja mä en tiedä se näyttää joskus yksi niin miten alkaisi harrastaa agilityä mistä saa esteitä miten ne esteet tehdä itse ja sen rotu on ehkä Belgian jätti kani

• Anonyymi

Mulla on kani joka täyttää joskus 1 onko sillä hyvä aloittaa agility 1 cm esteistä se tuli meille viime talvena

• Anonyymi

En tiiä miten voi tehdä kanille agility esteitä itse voitteko te keksiä mulle hyviä este vinkkejä kanille kani on Belgian jätti kani 🐰

• Anonyymi

M
      ulla on k
      ani miten alkaa harrastaa agilityn
      Miten voi tehdä koti esteet titse

• Anonyymi

Fhdbbfbfnfnfdhjebevdvbs

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      173
      6391
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1290
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      972
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      34
      915
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      884
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      829
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      785
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      779
    Aihe