Mistähän johtuu, että jos säädän Zone Alarmista "Firewall" kohdasta ylemmän vetosäätimen (Internet Zone Security) ylös, HIGH, niin koko netistä loppuu toiminta? Sammuu nettiradio/pikaviestimet ja selaimet, mikään ei tunnu menevän läpi.
Alempi on puolessa välissä.
Windowsin palomuuri ei ole päällä, eikä koneelta ole löytynyt spywarea spybotilla/ad-awarella, tai viruksia Antivirilla, jotka olis ton aiheuttanut..
Zone Alarm blokkaa täydellä suojauksella?
5
553
Vastaukset
- Ancal
Se johtuu siittää ku se on niin korkealla :P mulla se tekee samaa. se toimii ihan normisti ku pitää siinä keskitason paikkeilla :)
- reigasregeaamis
Senhän pitäisi olla täydellä suojauksella silloin, piilottaa kone ja päästää läpi ainoastaan ne ohjelmat, jotka on lisätty sallimislistalle... Ja sitä suositellaan muutenkin, että se ylempi vetopalkki pidetään täysillä.
En vaan ymmärrä miksei mulla toimi. Joskus se on toiminutkin, mutta se oli ennen viime formatointeja, varmaan vuos sitten. - reigasregeaamis
reigasregeaamis kirjoitti:
Senhän pitäisi olla täydellä suojauksella silloin, piilottaa kone ja päästää läpi ainoastaan ne ohjelmat, jotka on lisätty sallimislistalle... Ja sitä suositellaan muutenkin, että se ylempi vetopalkki pidetään täysillä.
En vaan ymmärrä miksei mulla toimi. Joskus se on toiminutkin, mutta se oli ennen viime formatointeja, varmaan vuos sitten.sellaisenkin outouden, että Zonealarmin tehon ollessa täysillä, vaikka poistan Firefoxin sallituista tai laitan kyselyn päälle, että päästetäänkö nettiin, niin ei tule mitään kyselyä. Firefoxissa vaan lukee "connecting..." ja sitten valittaa ettei saa yhteyttä. Palomuuria se ei ilmeisesti edes tavoita...
Mistä tällänen toiminta voi johtua? - reigasregeaamis
reigasregeaamis kirjoitti:
sellaisenkin outouden, että Zonealarmin tehon ollessa täysillä, vaikka poistan Firefoxin sallituista tai laitan kyselyn päälle, että päästetäänkö nettiin, niin ei tule mitään kyselyä. Firefoxissa vaan lukee "connecting..." ja sitten valittaa ettei saa yhteyttä. Palomuuria se ei ilmeisesti edes tavoita...
Mistä tällänen toiminta voi johtua?Koska ongelmaan ei tuntunut löytyvän ratkaisua, nakkasin Zone Alarmin hiuksista perseeseen ja laitoin Comodon tilalle. Se ainakin ilmoittaa suojauksen tason olevan täysillä, eli Excellent.
- zamittaja
minulla on se ylempi palkki täysillä ja toimii mainiosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733335
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311901Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965