Mistä saa tietoa hyvästä rakentamispaikasta ?
Siis maalaisjärjelle sopivaa ja mielellään jo sukupolvien ajan tuomaa käytännön kokemusta .
Mikä tuo käyttömukavuutta, viihtyisyyttä (kutsuuko joku sitä fengsuiksi ...:-) )terveellisyyttä ja kestävyyttä .
Kai näin laajaan kysymykseen edes jotkut perusraamit on olemassa .
hyvää asumista
vielä joskus kotiin
1
299
Vastaukset
- Raksan reunalta
Kuinka olisi sen maalaisjärjen käyttö?
Ei kosteaan savimonttuun, ei synkkään varjoon, ei tavattomaan kalliorinteeseen.
Avoimuutta auringon valoon ja lämpöön ja suojaavaa metsää tai rinnettä pohjoisen kylmää vastaan.
Entä yhteydet, palvelut ja melu- tms haitat? Ympäristö ja naapurit? Muuttuuko maankäyttö?
Mieti hyviä ja huonoja puolia tontissa ja alueessa ja kirjaa ne muistiin.
Joihinkin voi vaikuttaa, toisiin ei.
Hankalaa on se, että monilta keskeisiltä alueilta on parhaat paikat jo rakennettu
tai ne ovat kalliita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703