Vihainen Kauris

Äiti ja lapsi

Olemme molemmat kauriita minä ja äitini . Kamalaa on kun kumpikaan ei anna periksi riidan tultua väliimme. Millä ihmeen ilveellä saan sanottua äidille ,että voisi antaa edes joskun periksi ainakin silloi kun tietää olevansa väärässä mutta ei. Minäkään en anna anteeksi ja näin meidän suhde kylmenee pikku hiljaa kokonaan. Antakaa nyt ihmeessä joku neuvoa mitä tehdä. Kiitollinen Kauris

5

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotat

äidiltäsi sitä minkä tiedät turhaksi, äitisi on vanhempi ja sillä oikeudella kuvittelee olevansa oikeassa.

Minä ainakin teen näin, ajattelen että minäpä fiksumpana annan periksi vaikka olenkin oikeassa. Tiedän siis olevani fiksumpi kuin änkyrä sukulaiseni.

• KTA23

Tekstisi oli kuin suoraan mun suustani. Meillä ollaan myös äitini kanssa kauriita ja yhteen otot on usein aika rajuja. Teini iässä ollessani varsinkin! Meillä tapellaan aina ihan loppuun asti, nykyään kun ollaan vähän "aikuisempia" niin äitini tajuaa luovuttaa jossain välissä (mutta minä en), jolloin saadaan yleensä riitä loppumaan.. Minkä ikäinen itse olet?? Tää on mielenkiintonen aihe...

• kauris

Dr. Philin sanoja lainaten: "Haluatko mieluummin olla oikeassa vai onnellinen?"

• mieluummin

olla aina oikeassa :)

• ttippa

kun olen kanssa kaurisjäärä niin joskus saatan jopa sortua väittämään sitkeästi vastaan, vaikka tiedän olevani väärässä. Ihan vaan siitä vääntämisen ja vänkäämisen ilosta ;)))

Kauriille kuulemma tyypillinen piirre moinen juttu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      27
      3176
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      853
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      770
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      740
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      684
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      560
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      559
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      549
    10. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      11
      543
    Aihe