Vihainen Kauris

Äiti ja lapsi

Olemme molemmat kauriita minä ja äitini . Kamalaa on kun kumpikaan ei anna periksi riidan tultua väliimme. Millä ihmeen ilveellä saan sanottua äidille ,että voisi antaa edes joskun periksi ainakin silloi kun tietää olevansa väärässä mutta ei. Minäkään en anna anteeksi ja näin meidän suhde kylmenee pikku hiljaa kokonaan. Antakaa nyt ihmeessä joku neuvoa mitä tehdä. Kiitollinen Kauris

5

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotat

äidiltäsi sitä minkä tiedät turhaksi, äitisi on vanhempi ja sillä oikeudella kuvittelee olevansa oikeassa.

Minä ainakin teen näin, ajattelen että minäpä fiksumpana annan periksi vaikka olenkin oikeassa. Tiedän siis olevani fiksumpi kuin änkyrä sukulaiseni.

• KTA23

Tekstisi oli kuin suoraan mun suustani. Meillä ollaan myös äitini kanssa kauriita ja yhteen otot on usein aika rajuja. Teini iässä ollessani varsinkin! Meillä tapellaan aina ihan loppuun asti, nykyään kun ollaan vähän "aikuisempia" niin äitini tajuaa luovuttaa jossain välissä (mutta minä en), jolloin saadaan yleensä riitä loppumaan.. Minkä ikäinen itse olet?? Tää on mielenkiintonen aihe...

• kauris

Dr. Philin sanoja lainaten: "Haluatko mieluummin olla oikeassa vai onnellinen?"

• mieluummin

olla aina oikeassa :)

• ttippa

kun olen kanssa kaurisjäärä niin joskus saatan jopa sortua väittämään sitkeästi vastaan, vaikka tiedän olevani väärässä. Ihan vaan siitä vääntämisen ja vänkäämisen ilosta ;)))

Kauriille kuulemma tyypillinen piirre moinen juttu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe