Vihainen Kauris

Äiti ja lapsi

Olemme molemmat kauriita minä ja äitini . Kamalaa on kun kumpikaan ei anna periksi riidan tultua väliimme. Millä ihmeen ilveellä saan sanottua äidille ,että voisi antaa edes joskun periksi ainakin silloi kun tietää olevansa väärässä mutta ei. Minäkään en anna anteeksi ja näin meidän suhde kylmenee pikku hiljaa kokonaan. Antakaa nyt ihmeessä joku neuvoa mitä tehdä. Kiitollinen Kauris

5

1308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotat

äidiltäsi sitä minkä tiedät turhaksi, äitisi on vanhempi ja sillä oikeudella kuvittelee olevansa oikeassa.

Minä ainakin teen näin, ajattelen että minäpä fiksumpana annan periksi vaikka olenkin oikeassa. Tiedän siis olevani fiksumpi kuin änkyrä sukulaiseni.

• KTA23

Tekstisi oli kuin suoraan mun suustani. Meillä ollaan myös äitini kanssa kauriita ja yhteen otot on usein aika rajuja. Teini iässä ollessani varsinkin! Meillä tapellaan aina ihan loppuun asti, nykyään kun ollaan vähän "aikuisempia" niin äitini tajuaa luovuttaa jossain välissä (mutta minä en), jolloin saadaan yleensä riitä loppumaan.. Minkä ikäinen itse olet?? Tää on mielenkiintonen aihe...

• kauris

Dr. Philin sanoja lainaten: "Haluatko mieluummin olla oikeassa vai onnellinen?"

• mieluummin

olla aina oikeassa :)

• ttippa

kun olen kanssa kaurisjäärä niin joskus saatan jopa sortua väittämään sitkeästi vastaan, vaikka tiedän olevani väärässä. Ihan vaan siitä vääntämisen ja vänkäämisen ilosta ;)))

Kauriille kuulemma tyypillinen piirre moinen juttu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1748
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1285
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79