Olemme molemmat kauriita minä ja äitini . Kamalaa on kun kumpikaan ei anna periksi riidan tultua väliimme. Millä ihmeen ilveellä saan sanottua äidille ,että voisi antaa edes joskun periksi ainakin silloi kun tietää olevansa väärässä mutta ei. Minäkään en anna anteeksi ja näin meidän suhde kylmenee pikku hiljaa kokonaan. Antakaa nyt ihmeessä joku neuvoa mitä tehdä. Kiitollinen Kauris
Vihainen Kauris
5
1281
Vastaukset
- odotat
äidiltäsi sitä minkä tiedät turhaksi, äitisi on vanhempi ja sillä oikeudella kuvittelee olevansa oikeassa.
Minä ainakin teen näin, ajattelen että minäpä fiksumpana annan periksi vaikka olenkin oikeassa. Tiedän siis olevani fiksumpi kuin änkyrä sukulaiseni. - KTA23
Tekstisi oli kuin suoraan mun suustani. Meillä ollaan myös äitini kanssa kauriita ja yhteen otot on usein aika rajuja. Teini iässä ollessani varsinkin! Meillä tapellaan aina ihan loppuun asti, nykyään kun ollaan vähän "aikuisempia" niin äitini tajuaa luovuttaa jossain välissä (mutta minä en), jolloin saadaan yleensä riitä loppumaan.. Minkä ikäinen itse olet?? Tää on mielenkiintonen aihe...
- kauris
Dr. Philin sanoja lainaten: "Haluatko mieluummin olla oikeassa vai onnellinen?"
- mieluummin
olla aina oikeassa :)
- ttippa
kun olen kanssa kaurisjäärä niin joskus saatan jopa sortua väittämään sitkeästi vastaan, vaikka tiedän olevani väärässä. Ihan vaan siitä vääntämisen ja vänkäämisen ilosta ;)))
Kauriille kuulemma tyypillinen piirre moinen juttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728