niin, kenenkä käytössä on sellainen kolme akselinen valkea limusiini kuopiossa? asuuko täällä päin joku ihan joku tähti/julkkis??
näyttävä peli, tullut pari kertaa bongattua.
limusiini
28
11478
Vastaukset
- .........
Tuollaisen pysäköinti on varmaan melko veikeää hommaa kaupunkioloissa...
- .....
taitaa olla kulkumulkkujen..
- jejapijd
Vuokratahhan sitä pystyy :D
Eli omistaja on joku joka vuokrailee sitä :)- hillbergmounting
Se on Kuarekaese Anni kaappakassi.
- Esaias
hillbergmounting kirjoitti:
Se on Kuarekaese Anni kaappakassi.
Igor-setä? Mr. Lothar?
Tai sitten vuokrapeli:
http://www.sopusavo.fi/?p=278 - vuokralla Kouvolasta
Esaias kirjoitti:
Igor-setä? Mr. Lothar?
Tai sitten vuokrapeli:
http://www.sopusavo.fi/?p=278On ihan siisti peli ja oli mm.hääautona viime lauantaina ystäväpariskunnalla.
Oli myös polttariautona...
sitähän saa vuokrata kuka vaan kellä on massia =) - TÄ?
vuokralla Kouvolasta kirjoitti:
On ihan siisti peli ja oli mm.hääautona viime lauantaina ystäväpariskunnalla.
Oli myös polttariautona...
sitähän saa vuokrata kuka vaan kellä on massia =)Satun tuntemaan kyseiset henkilöt jotka ajelee sillä kuopiossa. se on vuokra käytössä ja lisäksi löytyy Hummer H1 limo ja kyseinen valkea limo on suomen pisin.
- Joonas9990
TÄ? kirjoitti:
Satun tuntemaan kyseiset henkilöt jotka ajelee sillä kuopiossa. se on vuokra käytössä ja lisäksi löytyy Hummer H1 limo ja kyseinen valkea limo on suomen pisin.
Jos millään kehtaat niin pistätkö ton kyseisen henkilön puhelinnumeron keneltä voi vuokrata!
- kljshegpo8w43ut0å9e4
Joonas9990 kirjoitti:
Jos millään kehtaat niin pistätkö ton kyseisen henkilön puhelinnumeron keneltä voi vuokrata!
Minäkin voisin haluta ko. henkilöä jotenkin tavoitella.
- Rouva R
kljshegpo8w43ut0å9e4 kirjoitti:
Minäkin voisin haluta ko. henkilöä jotenkin tavoitella.
Eikös Vainikaisen Uri ajele simmosella?
Tonarin & Viihdekartanon (vieläkö muita tällä hetkellä omistuksessa?) omistaja.
Olen kyllä toisennii nähny, vuokrasellaisen.
Sekä mustan, että pinkin. - Kadulla nähnyt g
Rouva R kirjoitti:
Sekä mustan, että pinkin.Se limokuski ole Simonen, omistakko se auton itse?
- nikoo__098765432
Rouva R kirjoitti:
Sekä mustan, että pinkin.valkee limo sinisillä sivuvaloilla on sami ansamaan auto...
- tiessä
nikoo__098765432 kirjoitti:
valkee limo sinisillä sivuvaloilla on sami ansamaan auto...
Mikä ukko on Vainikaisen Uri ei tunneta
- Nappe
www.vuokraalimo.fi
- jimmyfi
http://www.irent.fi/product/list/136/Erikois----Juhla-ajoneuvot tuossa on autot ja puhelinumerot
- Anonyymi
On meillä ihan taviksillakin limusiineja. Itselläkin pihassa demareita,Mersuja,limusiini.
- Anonyymi
Mulla on yks limusiinin pienoismalli, musta 80-luvun Lincoln TownCar 1/43 mittakaavassa. Ylleesä rikollispomojen aato teeveesarjoessa kuten Maiami Vais esmerkiks.
- Anonyymi
Pihassako sinä demareita pidät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihassako sinä demareita pidät?
Sillon ku ee olla töessä, nii ylleesä ollaan pihassa!
- Anonyymi
Mitä ihmeellistä noissa on . Meillä oli ihan käyttöautona. Vanhoja saa jopa 2000€.
- Anonyymi
romuja joissa on sohva taakana
- Anonyymi
Voi voi oletpa kade 😆
- Anonyymi
Baarikaappi on myös. Ei ole kuule romu.
- Anonyymi
Ettekö tolvanat tiedä että Elvis on elossa ja ajelee kyseisellä limusiinilla pitkin kaupunkia.
Eihän tavallisella pulliaisella ole varaa tuollaiseen. - Anonyymi
Limusiinit on todella yliarvostettuja, kuopissa ei tunnu ylellisyyttä yhtään enempää kuin tavallisella Toyotalla.
Jos haluat lipua todella sulavasti suomalaisellakin asfaltilla ota allesi maserati..- Anonyymi
Olette vain kateellisia. Kuten aina.
- Anonyymi
Limusiinien korin jäykkyys on huono, ennakko-olettamana luulisi olevan ylellistä kyytiä, mutta laatuvaikutelma lopahtaa jo ensimmäisissä kuopissa, korista kuuluu todella halvan oloisia nitinöitä ja natinoita sekä räminöitä joita ei ole enää pitkiin aikoihin ollut pienissäkään henkilöautoissa. Törmäystestit on jampakoittaneet pientekin henkilöautojen korirakenteita niin ettei ne enää "elä" kuten ennen kuopissakaan.
- Anonyymi
Kuopat ja huonokuntoiset tiet liittyvät erittäin vahvasti Kuopioon!!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781