makean !!!!!!

himo!!!!!

olen sen tyyppinen että aina jostain riippuvainen, suurin tällä hetkellä on makean syöminen , siihen en ole keinoa keksinyt miten siitä pääsisi.
lääkäreiltä tuskin saan apua sanotaan että olen hoikka.
kukaan ei ymmärrä että siihen käytän kaikkia mahdollisia kikkoja että en pääsisi lihomaan mutta hermot on riekaleina.olen 10vuotta kamppaillut jo tamän asian kanssa.
kysyisin siis teiltä mitä hyvää voisin syödä iltaisin siis napostella? ,pitäisi olla makeaa koska se on ylipääsemätön ongelma. eihedelmiä vihanneksia koska se ei auta
kaiken makean syöminen on mulla sairaaloista mutta olen niin paljon yrittänyt että en tosiaan pääse siitä yli olis vaan vaihto ehtoja? syön kaiken sokerin mitä kotoa keksin.maito tuotteita en voi syödä . olis jotain nepostelu vinkkiä .

5

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Le Petit Chevalier

mun bravuuri on Alpen Light - patukat, niitä saa täällä ainakin stockmannilta 6-packeissa. niitäkin ahmin (paketti-pari menee päivässä), mutta niissä on vaan 60 kcal/patukka (360 kcal/paketti), joten se lienee kuitenkin pienempi paha kun esim. karkkien vetäminen :D ja ne on hyviä!

• nanna syöppö

kiitti vinkistä noita sit ainakin ostan..!

• someoneer

Jos et halua syödä kasviksia, niin jos teet niille vähä kalorisen dipin ? maustamatonta jughurttia (?!) ja valmis dippi pussi, mä tykkään ! :D

• b & a

...sokerittomia karkkeja. ne on vähän kalliimpia ja niis on niitä makeutusaineita paljon mut himo lähtee. ja sit sen tietää ettei niitä voi syyä kauheesti tai tulee laksatiivisia vaik. esim. pirkka salmiakki tai lakritsi-kissa 100g pussit 100g/100kcal 1,3e. ja pirkka hedelmä kuviot 150g pussi 170kcal/100g

• Anni

Mulla on sama juttu, päivisin aina ajattelen, että tänä iltana ei tarvitse syödä makeaa, mutta siltikin se himo aina illan pimetessä iskee. Itselläni on kotona tummaa suklaata väh. 70% kaakaota, salmiakkia ja lakstoositonta maustamatonta jugurttia sekä mehukeittoa, joita sekoittelen yhteen ja syön lusikalla. Se täyttää aika hyvin vatsaa, eikä jaksa syödä enää hirveitä määriä kaikkea muuta. Mehukeitto on siis sokeritonta ja jugurtti on rasvatonta. Tummaa suklaata ja salmiakkejakaan ei jaksa syödä hirveitä määriä, mutta helpottaa oloa, kun saa edes jonkin verran makeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      95
      6654
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      409
      6390
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      161
      4701
    4. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      91
      3614
    5. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      96
      3561
    6. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      66
      3422
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      3272
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      2990
    9. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      3
      1805
    10. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      15
      1394
    Aihe