Tässä ollaan suunniteltu halloweenia ja mietittiin spiritismiä. Tuoko se jännitystä juhliin? :)
Spritismi halloweenina?
7
924
Vastaukset
- efklwfklekfewklfewklfkekefwl
En tiedä, kannattaisinko tuota ideaa, sillä en itse ole koskaan spiritismiä kokeillut. Olen kuullut siitä kuitenkin aika hurjia juttuja, että kannattaako niitä henkiä nyt mennä häiritsemään. Mutta toisaalta - jännitystä se tuo VARMASTI! Sitähän kysyit, tuoko se jännitystä juhliin, niin kyllä varmana tuo, jos tietää suunnilleen mitä spiritismi on tai on kuullut siitä juttuja. Sitten kun sitä kokeilee vielä halloweenina, niin aijaijiaijaijja.
- Papaijja92
Kyllä varmasti jännitystä tuo, mutta se vaan, että haluaako kaikki juhlavieraat mennä häiritsemään henkiä, ja uskaltaako edes kaikki?
- pikku piru
kyllä, mut se on oikeesti vaarallista jos uskoo, se on karmee tunne, en haluis et ketään joutuu kokeen sen, pliis, älkää kokeilko...
- -nimetön-
Spiritismi todella vaarallista, enkä minäkään suosittele tuota ohjelmanumeroksi.
- asdfasdasd
-nimetön- kirjoitti:
Spiritismi todella vaarallista, enkä minäkään suosittele tuota ohjelmanumeroksi.
Tuo se jännitystä kun tulee piru.
- jöklj
millaisia kokemuksia.
- klöj
-nimetön- kirjoitti:
millaisia kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu332906- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti162134Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151873- 161386
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061304
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21939