Kiertäkää Vannecenter kaukaa!

Pettynyt

Suosittelen kiertämään Vannecenterin kaukaa, sen verran surkeat ovat kokemukseni tuosta putiikista.

Kuluneen vuoden aikana olen itse asioinut ko. liikkeessä kaksi kertaa ja kerran ollut tuttavan mukana ja JOKAISELLA kerralla ovat asiat menneet ns. päin mäntyä. Nyt viimeisimmällä kerralla joitakin viikkoja sitten oli jälleen aika sovittu etukäteen mutta siltikään ei sovitut renkaat olleet paikalla vaan tiskillä ollut täysin asiakaspalveluammattiin sopimaton henkilö oli pihalla kuin lumiukko. En edes jaksa tähän koko tarinaa rustailla mutta voin sanoa, että uskomatonta kohellusta alusta loppuun.

Suosittelenkin siis käyttämään muita liikkeitä, mikäli haluaa, että homma toimii. Vannecenterissä se ei nimittäin ainakaan toimi.

14

7961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan...

Katsos, firmat eivät halua huonoa julkisuutta. Fiksuna miehenä sinäkin ymmärtäisit tämän, ja neuvottelisit heidän kanssaan alennuksesta ennen kuin alat kirjoittamaan netissä tyytymättömyydestäsi. Se olisi sinun ja firman etu.

• Pettynyt

Kas siinäpä se onkin. Tekemällä reklamaation yritykselle, tekisin heille palveluksen. Ja minä en halua tehdä heille palvelusta. Ensimmäisella kerralla näin, eikä se johtanut mihinkään. Nyt haluan vain saada heidän maineensa sille aidosti kuuluvalle tasolle. Ei enää muutaman kympin alennukset paljoa kiinnosta. Vaikka eipä sieltä saisi sitäkään.

• toinen nimetön
        Pettynyt kirjoitti:

Kas siinäpä se onkin. Tekemällä reklamaation yritykselle, tekisin heille palveluksen. Ja minä en halua tehdä heille palvelusta. Ensimmäisella kerralla näin, eikä se johtanut mihinkään. Nyt haluan vain saada heidän maineensa sille aidosti kuuluvalle tasolle. Ei enää muutaman kympin alennukset paljoa kiinnosta. Vaikka eipä sieltä saisi sitäkään.

Jonkin liikeyrityksen mollaaminen nimettömänä on tosi miehekästä/naisekasta.Ehkä olet oikeasti saanut huonoa palvelua,tai sitten olet niitä,jotka odottavat pokkurointia myyjiltä,kun suvaitset astua heidän "kuppaiseen kauppaansa"..

• Pettynyt
        toinen nimetön kirjoitti:

Jonkin liikeyrityksen mollaaminen nimettömänä on tosi miehekästä/naisekasta.Ehkä olet oikeasti saanut huonoa palvelua,tai sitten olet niitä,jotka odottavat pokkurointia myyjiltä,kun suvaitset astua heidän "kuppaiseen kauppaansa"..

Ketään tai mitään en ole herjannut taikka mollannut. Olen ainoastaan kertonut omista kokemuksistani ja sen perusteella suositellut muita asioimaan muissa liikkeissä, jotta välttyisivät vastaavanlaiselta "palvelulta". Tässä ei ole kyse mistään miehekkyydestä vaan asiakaspalvelusta. Minun nimelläni ei ole merkitystä.

Muuta en vaadi liikkeeltä kuin sen, että pitävät sen, mikä on sovittu. Pokkurointia en kaipaa. Mielestäni tämä on kohtuullista.

• Druidroid
        Pettynyt kirjoitti:

Ketään tai mitään en ole herjannut taikka mollannut. Olen ainoastaan kertonut omista kokemuksistani ja sen perusteella suositellut muita asioimaan muissa liikkeissä, jotta välttyisivät vastaavanlaiselta "palvelulta". Tässä ei ole kyse mistään miehekkyydestä vaan asiakaspalvelusta. Minun nimelläni ei ole merkitystä.

Muuta en vaadi liikkeeltä kuin sen, että pitävät sen, mikä on sovittu. Pokkurointia en kaipaa. Mielestäni tämä on kohtuullista.

Olet ihan oikeassa ja minun mielestä on hieno asia, että joku jaksaa kertoa kokemuksistaan. Tämä helpottaa aina toisen valintoja.

Onhan se yrityksen asia pitää asiakaspalvelunsa tasoa korkealla. Eteenkin tänä päivänä kun näitä rengasliikkeitä syntyy kuin sieniä sateella.

• typerys...
        Druidroid kirjoitti:

Olet ihan oikeassa ja minun mielestä on hieno asia, että joku jaksaa kertoa kokemuksistaan. Tämä helpottaa aina toisen valintoja.

Onhan se yrityksen asia pitää asiakaspalvelunsa tasoa korkealla. Eteenkin tänä päivänä kun näitä rengasliikkeitä syntyy kuin sieniä sateella.

Hyvä tietää kokemuksista! EIHÄN TOI KAVERI KERTONUT MITÄÄN SEN KOKEMUKSISTA! OLI VAAN TYYTYMÄTÖN??? Mä en ainakaan vetäis mitään johtopäätöksiä noin hepposin perustein mistään asiasta.

• Hki:n vai Espoon myymälä

Kumpaako liikettä tarkoitat, eli kumpaako liikettä pitää karttaa: Hki:n vai Espoo myymälää joiden tiedot tuossa alhaalla?

Lampputie 4
      00750 HELSINKI
      Tel. 358 9 347 8040
      Fax 358 9 3478 0411
      [email protected]

Olarinluoma 11
      02200 ESPOO
      Tel. 358 9 435 5840
      Fax 358 9 4355 8411
      [email protected]

• Asiakaspalveluun tottunut

Jep väärää tavaraa lähetetään eikä suostuttaisi korvaamaan asiakkaan kuluja. Parempiakin liikkeitä löytyy.

• suurkuluttaja

ostin Euromaster HYVÄT talvirenkaat ehtivät olla alla 2 viikkoa kun oikea takarengas REPESI kyljestä 100km vauhdissa ja turvaaita kutsui, auton massa vain 3500kg.
        Euromasterilta ilmoitettiin kylmästi RENKAS ON OSUNNUT ESIM.KANTTIKIVEEN todellisuudessa missään renkaassa ei ollut mitään jälkeä mistään paitsi V-muotoinen repeämä kyljessä.....(ps.kyseessä oli alumiinivanteet joten jokainen ymmärtää mitä tapahtuu jos ajaa niillä kantikiveen niin että rengas vahingoittuu repeämis asteelle)
        Siitä lähtien olen asioinut VAIN Vannecenter Oy Lampputie 4:sä.
        Olen ostannut 2 vannesarjaa ja 5 rengassarjaa, säilyttänyt renkaat siellä, käynyt 2krt poistamassa naulan (toisella kerralla uusi rengas), enkä ole kertaakaan tilannut aikaa renkaan vaihtoon josta johtuen he ovat soittaneet koska pääsen tulemaan, ja aina olen saanut jotain tingittyä.
        Joskus kyllä vahinkojakin sattuu mutta alkuperäsestä kirjoituksesta johtuen uskoisin ko.henkilön olevan heti eitoivottu asiakas ja jos asentaja näkee hänen tuovan jonkun muun mukanaa saa se joku muu saman kohtelun kuin pas.. asiakas joten tästä en vetäisi mitään johtopäätöksiä.

• Renkaat alle
        suurkuluttaja kirjoitti:

ostin Euromaster HYVÄT talvirenkaat ehtivät olla alla 2 viikkoa kun oikea takarengas REPESI kyljestä 100km vauhdissa ja turvaaita kutsui, auton massa vain 3500kg.
        Euromasterilta ilmoitettiin kylmästi RENKAS ON OSUNNUT ESIM.KANTTIKIVEEN todellisuudessa missään renkaassa ei ollut mitään jälkeä mistään paitsi V-muotoinen repeämä kyljessä.....(ps.kyseessä oli alumiinivanteet joten jokainen ymmärtää mitä tapahtuu jos ajaa niillä kantikiveen niin että rengas vahingoittuu repeämis asteelle)
        Siitä lähtien olen asioinut VAIN Vannecenter Oy Lampputie 4:sä.
        Olen ostannut 2 vannesarjaa ja 5 rengassarjaa, säilyttänyt renkaat siellä, käynyt 2krt poistamassa naulan (toisella kerralla uusi rengas), enkä ole kertaakaan tilannut aikaa renkaan vaihtoon josta johtuen he ovat soittaneet koska pääsen tulemaan, ja aina olen saanut jotain tingittyä.
        Joskus kyllä vahinkojakin sattuu mutta alkuperäsestä kirjoituksesta johtuen uskoisin ko.henkilön olevan heti eitoivottu asiakas ja jos asentaja näkee hänen tuovan jonkun muun mukanaa saa se joku muu saman kohtelun kuin pas.. asiakas joten tästä en vetäisi mitään johtopäätöksiä.

Ostin Olarinluomasta tavella kesärenkaat, jotka laitettiin aluvanteille. Hyvin toimi ja palvelu oli asiallista. Suosittelen muillekin.

• Do-it-yourself

"Väärää tavaraa lähetetään".. Joo ja väärää tavaraa myös tilataan. Aika naurettavaa yleistää että liikkeestä lähetetään aina väärää tavaraa, jos näin olisi, niin siitä olisi varmaan mainintaa jo muuallakin kuin täällä suomi24:lla..? Alkuperäiseen viestiin vedoten, on myös todella naurettavaa ja säälittävää itkeä jollain keskustelu foorumilla nimettömänä kun on saanut paskaa palvelua. Olisi helpompaa reklamoida asiasta esim. firman johdolle, niin asiaa voitaisiin korjata. Tällainen anonyymi yhyy kyynel tyyppinen ratkaisu ei auta ketään, vaikka "et haluakaan tehdä palvelusta" ko firmalle.

• hyvää palvelua...

itsellä kahden auton renkaat olleet pari vuotta kausisäilytyksessä ja palvelu ollut erinomaista koko ajan (Olarinluoma); asiantuntevaa porukkaa (kerran tasapainotuksessa pyysivät tulla itse katsomaan, miten lieppasi vanne osuttuaan kuopaan tms.; eli palvelu toimii!!)
      sovitut renkaanvaihtoajat pysyvät, ei tarvii venailla turhia...

• Anne Maria

Paras kauppa ja myyjät ikinä!! Suosittelen kaikille automerkistä riippumatta! Todellisia ammattilaisia ovat:)) valitse vanteet ja aja tyylillä kesällä;)

• Antero M.

Heh, törmäsin tähän viestiketjuun kun leasing auton jälkeen palasin auton omistajaksi ja etsin kyseistä liikettä. Vanne-Centeriä ei ole kuulemma ollut muutamaan vuoteen, ja pisteet on eriytetty omiksi liikkeiksi. Itse olen asioinut Lampputie 4:ssä joten oli luontevaa jatkaa asiakas suhdetta siellä. Toimipiste oli muuttunut paljon ja opasteet olivat selkiytyneet huomattavasti, nimikin oli tätänykyä Helsingin Rengashotelli Oy. Palvelu oli kyllä yhtä hyvää kuin muistinkin, ovesta astuessani minua tervehdittiin ja pääsin suoraan selittämään asiani. Kalenteri kuului olevan täynnä, mutta autoni luvattiin ottaa heti johonkin rakoon, eikä mennyt kuin n.10 minuuttia ja autoni ajettiin nosturille.

Olen kyllä positiivisesti OIKEASTI yllättynyt siitä miten yksityisillä yrittäjillä, tässä tapauksessa rengashotellilla on paljon parempaa asiakaspalvelua, sillä leasing autoni asiat hoidettiin Euromasterilla pakotetusti ja heillä tunnin odotukset vaikka aikakin oli varattu ei ollut tavatonta töykeän palvelun lisäksi. Kaipa yksityiset joutuvat palvelemaan paremmin pitääkseen itsensä leivän syrjässä kiinni.

Voin siis suositella

http://www.helsinginrengashotelli.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      87
      1863
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      157
      1331
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      68
      1141
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      65
      1012
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      82
      941
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      87
      862
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      850
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      836
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      827
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe