Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Upean hieno duetto

Eero JI

Jari Sillanpään kanssa Nenäpäivän TV lähetyksessä.
Oli kaunista kuunneltavaa herkisti taas mielen näin syksyn harmaana aikakautena kiitos Katri ja Jari. Onko kyseinen kappale kenties aivan uunituoretta julkaisua? Lisää tällaista "oikeaa" musiikkia.

8

1483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *katri fani*

      Oli kyllä todella kaunis kappale ja jotenkin Katri Helenan ja Jari Sillanpään yhteinen esiintyminen on niin herkkää.Luulen,että kyseinen kappale on Me Starat Joulukonsettiin tehty kappale ja todella onnistunut,niin sanomaltaan kuin sävelmältäänkin.Olen vaan niin harmissani,että konserttikokemus jää väliin,kun Katri ja Jari eivät tänne suunnalle tule,mutta tunnelmoidaan sitten Joulupäivänä tv:n ääressä.

    • saamsam

      Tosi upea! Toivottavasti saa CD:nä piakkoin. Toiseksi voisi laittaa sen "Me Starat" jota ei kai levytettynä saa edelleenkäään... ;)

      • Eero JI

        Me Starat on levytetty cd singlenä. Singleä myytiin edellisellä kierueella, kaupoissa en ole nähnyt. Toivottavasti nyt joulukiertueella sitä olisi saatavana, voisit ostaa vaikka itsellesi.


      • saamsam
        Eero JI kirjoitti:

        Me Starat on levytetty cd singlenä. Singleä myytiin edellisellä kierueella, kaupoissa en ole nähnyt. Toivottavasti nyt joulukiertueella sitä olisi saatavana, voisit ostaa vaikka itsellesi.

        Eihän se täällä oulussa onnistu. Mutta nyt kyllä haluaisin jostain sen singlen ostaa!! Onko myytävänä??? tai edes MP3:na??


      • saamsam
        saamsam kirjoitti:

        Eihän se täällä oulussa onnistu. Mutta nyt kyllä haluaisin jostain sen singlen ostaa!! Onko myytävänä??? tai edes MP3:na??

        Jos joku haluaa myydä, ostan Me Starat levyn. Voit ottaa yhteyttä sähköpostiin

        [email protected]


    • laulutuntinen

      Minun mielestäni nämä äänet ovat - yhdessä ainakin, ihan epävireiset..aika sekasotkua - en näe tässä mitään herkkää...Katrin rinnalle toivoisin sellasen miehekkään äänen..ei tällaista minulle!

      • lytätkö.....

        ...minua,kun olen samaa mieltä. Mielestäni Jarin ja K-H:n äänet eivät sovi yhteen.. Tai oikeastaan vielä niin, että en ole kuullut ainoatakaan Jarin duettoa, joka olisi ollut tasapainoinen laulajien kesken. Onko Jarin ääni sellainen että se on paras sellaisenaan, ja siinähän ei ole kyllä mitään vikaa. Taipuu kaikkiin tulkintoihin. Nämä duetot vaan eivät saa aikaan elämyksiä, siis minussa. Joka niistä nauttii, niin sitten nauttii.


      • VAIKKA EI PAHAA SANOTTAVAA
        lytätkö..... kirjoitti:

        ...minua,kun olen samaa mieltä. Mielestäni Jarin ja K-H:n äänet eivät sovi yhteen.. Tai oikeastaan vielä niin, että en ole kuullut ainoatakaan Jarin duettoa, joka olisi ollut tasapainoinen laulajien kesken. Onko Jarin ääni sellainen että se on paras sellaisenaan, ja siinähän ei ole kyllä mitään vikaa. Taipuu kaikkiin tulkintoihin. Nämä duetot vaan eivät saa aikaan elämyksiä, siis minussa. Joka niistä nauttii, niin sitten nauttii.

        Mutta kyllä Katri Helenan kanssa sopisi yhdessä laulamaan joku miehekkäämpi mies.
        Nyt ikäero näillä alkaa jo näkyä ulospäin, vaikka Katri Helena onkin vielä oikein hyvän näköinen ja pitää itsensä kunnossa.
        Jari on jotenkin niin pikkupoikamainen Katrin vierellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe