Jari Sillanpään kanssa Nenäpäivän TV lähetyksessä.
Oli kaunista kuunneltavaa herkisti taas mielen näin syksyn harmaana aikakautena kiitos Katri ja Jari. Onko kyseinen kappale kenties aivan uunituoretta julkaisua? Lisää tällaista "oikeaa" musiikkia.
Upean hieno duetto
8
1494
Vastaukset
- *katri fani*
Oli kyllä todella kaunis kappale ja jotenkin Katri Helenan ja Jari Sillanpään yhteinen esiintyminen on niin herkkää.Luulen,että kyseinen kappale on Me Starat Joulukonsettiin tehty kappale ja todella onnistunut,niin sanomaltaan kuin sävelmältäänkin.Olen vaan niin harmissani,että konserttikokemus jää väliin,kun Katri ja Jari eivät tänne suunnalle tule,mutta tunnelmoidaan sitten Joulupäivänä tv:n ääressä.
- saamsam
Tosi upea! Toivottavasti saa CD:nä piakkoin. Toiseksi voisi laittaa sen "Me Starat" jota ei kai levytettynä saa edelleenkäään... ;)
- Eero JI
Me Starat on levytetty cd singlenä. Singleä myytiin edellisellä kierueella, kaupoissa en ole nähnyt. Toivottavasti nyt joulukiertueella sitä olisi saatavana, voisit ostaa vaikka itsellesi.
- saamsam
Eero JI kirjoitti:
Me Starat on levytetty cd singlenä. Singleä myytiin edellisellä kierueella, kaupoissa en ole nähnyt. Toivottavasti nyt joulukiertueella sitä olisi saatavana, voisit ostaa vaikka itsellesi.
Eihän se täällä oulussa onnistu. Mutta nyt kyllä haluaisin jostain sen singlen ostaa!! Onko myytävänä??? tai edes MP3:na??
- saamsam
saamsam kirjoitti:
Eihän se täällä oulussa onnistu. Mutta nyt kyllä haluaisin jostain sen singlen ostaa!! Onko myytävänä??? tai edes MP3:na??
Jos joku haluaa myydä, ostan Me Starat levyn. Voit ottaa yhteyttä sähköpostiin
[email protected]
- laulutuntinen
Minun mielestäni nämä äänet ovat - yhdessä ainakin, ihan epävireiset..aika sekasotkua - en näe tässä mitään herkkää...Katrin rinnalle toivoisin sellasen miehekkään äänen..ei tällaista minulle!
- lytätkö.....
...minua,kun olen samaa mieltä. Mielestäni Jarin ja K-H:n äänet eivät sovi yhteen.. Tai oikeastaan vielä niin, että en ole kuullut ainoatakaan Jarin duettoa, joka olisi ollut tasapainoinen laulajien kesken. Onko Jarin ääni sellainen että se on paras sellaisenaan, ja siinähän ei ole kyllä mitään vikaa. Taipuu kaikkiin tulkintoihin. Nämä duetot vaan eivät saa aikaan elämyksiä, siis minussa. Joka niistä nauttii, niin sitten nauttii.
- VAIKKA EI PAHAA SANOTTAVAA
lytätkö..... kirjoitti:
...minua,kun olen samaa mieltä. Mielestäni Jarin ja K-H:n äänet eivät sovi yhteen.. Tai oikeastaan vielä niin, että en ole kuullut ainoatakaan Jarin duettoa, joka olisi ollut tasapainoinen laulajien kesken. Onko Jarin ääni sellainen että se on paras sellaisenaan, ja siinähän ei ole kyllä mitään vikaa. Taipuu kaikkiin tulkintoihin. Nämä duetot vaan eivät saa aikaan elämyksiä, siis minussa. Joka niistä nauttii, niin sitten nauttii.
Mutta kyllä Katri Helenan kanssa sopisi yhdessä laulamaan joku miehekkäämpi mies.
Nyt ikäero näillä alkaa jo näkyä ulospäin, vaikka Katri Helena onkin vielä oikein hyvän näköinen ja pitää itsensä kunnossa.
Jari on jotenkin niin pikkupoikamainen Katrin vierellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607