pässin kivesten syönti galluppi

mykkysoppa

kuinka moni on syönyt pässin kiveksiä ja miltä maistui saisko teko ohjeen

4

1124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kreikassa

Otin vaan seisovasta pöydästä, kun en raukka tiennyt mitä hittoja ne olivat. Ei niitä mitenkään sen kummemmin ollut laitettu. Paistettu ja maustettu. Sain tietää mitä olivat, kun tarjoilijatyttö tuli tuomaan lisää ruokaa pöytään ja satuin siihen samaan aikaan. En ottanut lisää tiedon saatuani, maku oli niinkuin murean lihankappaleen, ei siis moittimista. Tämän palstan aiheeseen liittyvistä vaikutuksista en tiedä.

• kömy

Voissa paistettuina ohuita viipaleita, mausteena pelkkä suola, lisukkeena joku vihannes (porkkana)
      annos "kivasti muotoiltu" ;)
      ei maistunut mitenkään erikoiselta.

• Anonyymi

Keitä 15 minuuttia kevyesti sulatussa vedessä miedolla lämmöllä. Jäähdyttyä leikkaa n.1,5cm siivuiksi ja kierritä kananmunassa ja suolalla sekä pippurilla maustetussa korppujauhossa ja paista kullankeltaisiksi. Olen myös kevyesti suolannut ja kokonaisina avustanut.

• Anonyymi

HuuHaa juttuja! Seisova pöytä?!
      Siivuttaminen?
      Tuskin ovat edes nähneet pässin kiveksiä.
      Kävin muutamana syksynä kahdessa lampolassa teurastamassa elukoita ja joukossa oli myös muutama pässi.
      Otin talteen molemmista sukupuolista kielet ja pässien kivekset.
      Olin nähnyt jossakin kokkiohjelmassa kiesten kypsentämisen uunissa ja toimin siten.
      Söin itse muutaman ja totesin maun varsin neutraaliksi. Riippuu tietenkin maustamisesta. Rakenne homogeeninen.
      Kuutioin muutaman kiveksen pienen sokeripalan kokoisiksi, tökin niihin koktail tikut ja tarjosin työpaikkani kolmelle naiselle maistiaisiksi. Naiset maistelivat. Pitivät rakennetta hyvänä ja makua neutraalina. Kysyivät mitä se on.
      Saatuaan vastauksen lähti kaksi vessaan oksennustaan pidätellen ja kolmas jäi hölmönä töllistelenään.

Pässien kovapäisyys ei ole huuhaata.
      Toisessa lampolassa sai tainnuttaa elukat kirveen hamaralla. Naaraat tokenivat kohtuullisen helposti mutta pässejä piti vetää olan takaa täysillä että olkapäissä vihmaisi. Jotkut pariin kertaan.
      Toisessa lampolassa ei saanut käyttää kirvestä vaan piekkaria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      207
      4446
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2501
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1472
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1171
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1099
    6. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1036
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      99
      1033
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      131
      977
    9. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      107
      957
    10. Kuvaile kaivattuasi

kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁
      Ikävä
      54
      865
    Aihe