onko 2900xt 512mb hyvä näyttis? millaista metelii se pitää? jne. kaikki info tervetullutta
2900XT
5
411
Vastaukset
Ihan jees korttihan toi, ja meteliä on ja virtaa syö niinkö pitääkin...
Tos jotain testiä:
http://www.computerbase.de/artikel/hardware/grafikkarten/2007/test_ati_radeon_hd_2900_xt/14/#abschnitt_anno_17012900pro ja fläshäät sen 29900Xt:ksi BIOSia vaihtamalla.Säästää jonkin verran.
http://nickfire.com/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=29&limit=1&limitstart=0
http://www.mvktech.net/component/option,com_remository/Itemid,26/func,selectfolder/cat,1/
Tietysti tässäkin pitää tietää mitä on tekemässä ettei homma karkaa ns. käsistämikä se oli mennävähän överiks.oiskohann pitänyt olla kuitenkin 2900xt.en tiiä mä ooon vaa tämmönen kotikutoinen kelloittelija.29900xt ei taida edes jouluksi keretä
- Daword
pjotr.suomi24 kirjoitti:
mikä se oli mennävähän överiks.oiskohann pitänyt olla kuitenkin 2900xt.en tiiä mä ooon vaa tämmönen kotikutoinen kelloittelija.29900xt ei taida edes jouluksi keretä
oot sä merkillisen kova kellottelia tempasit kerralla 5 numeroisen luvun :)
Heja Sverige! Ati rules
joo no tokkopa kovn järkevä hankinta ellei omista pientä ydin voimalaa Xt imee n.250w ja jos alkaa kellotteleen niin aina vaan paranee.
Nvidialta tuli tässä pari päivää sitten ulos G92-piiriin perustuva Geforce 8800 GT, mikä taitaa olla kaikissa suhteissa parempi:
-Paljon halvempi
-Paljon tehokkaampi
-Vie Paljon vähemmän virtaa (=tuottaa vähemmän lämpöä)
-Paljon hiljaisempi
-Ymmärtää paremmin HD-videon päälle.
Lisäksi AMD:ltä on tullut ulos HD2900 PRO-kortit, mitkä ovat XT-malleja halvempia, mutta käytännössä samoja kortteja.
Kaiken kukkuraksi lähiviikkoina AMD:ltä tulee HD3800-sarjan kortteja, jotka tulevat kilpailemaan Nvidian G92-piirillisiä kortteja vastaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438