Millon näiden hurahtaneiden elättäminen veronmaksajien laskuun lopetetaan? Perkele , sun ei tarvii muuta kuin puhua vähän pimeitä, pukeutua oudosti ja katella pälyillen ympärilles niin kohta tuodaan käsi ojossa apurahaa ja asuntoa kaupungin piikkiin..! Todetaan että olet TAITEILIJA ! Ei perkele, halvemmaksi tulis kuskata sairaalahoitoon nämä kivenmaalaajat ja pajukorinpunojat, ja elättää sinne! Näille järjestetään vaan kaikenmailman näyttelyjä joissa sitten muut samanlaiset henkisesti raiteiltaan olevat kilvan kehuvat toistensa "töitä" ,voi jumankauta! Eipä tarvitse syytä porvoon henkiseen alamäkeen etsiä muualta niin kauan kun näitä siipeilijöitä elätetään.
Loiset töihin !
16
772
Vastaukset
- vesimies
Miksi pelkästään taiteilijoiksi itseään kutsuvat.Joutais joutuu töihin muutkin soskun asiakkaat jotka vaan lojuu kotona ja pyörii kaupungilla.Haetaan vaan soskusta uutta rahaa ja ostetaan viinaa.Ja ootteko huomanneet töissä käyvät ihmiset ei raatsi ostaa niin kalliita vaatteita ja muodinmukaisia kuin nämä yhteiskunnan varoilla elävät ostavat.Kun joka penni pitää itse tienata käymällä töissä niin vähemmän on varaa kuin yhteiskunnan loisilla.
- tuo on totta
meidän naapurissamme asuu eräs perhe, joka käyttää joka päivä huumeita, ei käy missään töissä , tekee kuusi kakaraa siihen huumepesään ja opettaa nekin huumeiden käyttäjiksi... Saa yhteiskunnalta 4000 euroa kuussa , elelee paljon leveämmin kuin normaalit työssä käyvät lapsiperheet
. Porvoossa on tällaisia erittäin paljon, tuo oli vaan yksi esimerkki. Niitä on omasta takaa tarpeeksi mutta myös helsingin poliisien kanssa nokkapokkaan joutuneita hörhöjä , kuin myös näitä ''taiteilijoita'', niitä on Porvoossa todella paljon. Todellisen taiteilijan tuntee aina nöyryydestä, mutta katsoppa näitä erinomaisia muka taiteilijoita, jotka eivät taiteesta mitään ymmärrä..Jumatsukka että on nenä pystyssä. Porvoon kauhea tunnelma on hyvin paljolti seurausta tästä. Mutta tietysti myös sosiaalipummien ja huumeperheiden epänmormaalin suui määrä on omiaan kierouttamaan ja tulehduttamaan normaaleja suhteiat. Näin on ainakin tässä lähi ympäristössä käynyt jossa elän. Kaiken lisäksi se on melkoinen vaara, kun jotkut kakarat saavat kotonaan alkaa 12 vuotiaana huumeiden käytön ja kun sen ihanuudesta on tehty oikein uskonto, sitä semmoista oppia levitellään myös muiden lapsille.. Sosiaaliviranomaiset, poliisi, kukaan ei tee mitään. He vaan jakavat veronmaksajien varoja tämmöisille, jotka sitten tekevät huumehörhöisissä ylemmyyden harhoissaan pilkkaa muista ihmisistä jotka heidän touhunsa maksavat. On muuten havaittu että huumeet vaikuttaa silleen kierouttavasti, että niiden käyttäjät luulevat itseään aivan perinjuurin muita fiksummiksi - sivusta seurannut
tuo on totta kirjoitti:
meidän naapurissamme asuu eräs perhe, joka käyttää joka päivä huumeita, ei käy missään töissä , tekee kuusi kakaraa siihen huumepesään ja opettaa nekin huumeiden käyttäjiksi... Saa yhteiskunnalta 4000 euroa kuussa , elelee paljon leveämmin kuin normaalit työssä käyvät lapsiperheet
. Porvoossa on tällaisia erittäin paljon, tuo oli vaan yksi esimerkki. Niitä on omasta takaa tarpeeksi mutta myös helsingin poliisien kanssa nokkapokkaan joutuneita hörhöjä , kuin myös näitä ''taiteilijoita'', niitä on Porvoossa todella paljon. Todellisen taiteilijan tuntee aina nöyryydestä, mutta katsoppa näitä erinomaisia muka taiteilijoita, jotka eivät taiteesta mitään ymmärrä..Jumatsukka että on nenä pystyssä. Porvoon kauhea tunnelma on hyvin paljolti seurausta tästä. Mutta tietysti myös sosiaalipummien ja huumeperheiden epänmormaalin suui määrä on omiaan kierouttamaan ja tulehduttamaan normaaleja suhteiat. Näin on ainakin tässä lähi ympäristössä käynyt jossa elän. Kaiken lisäksi se on melkoinen vaara, kun jotkut kakarat saavat kotonaan alkaa 12 vuotiaana huumeiden käytön ja kun sen ihanuudesta on tehty oikein uskonto, sitä semmoista oppia levitellään myös muiden lapsille.. Sosiaaliviranomaiset, poliisi, kukaan ei tee mitään. He vaan jakavat veronmaksajien varoja tämmöisille, jotka sitten tekevät huumehörhöisissä ylemmyyden harhoissaan pilkkaa muista ihmisistä jotka heidän touhunsa maksavat. On muuten havaittu että huumeet vaikuttaa silleen kierouttavasti, että niiden käyttäjät luulevat itseään aivan perinjuurin muita fiksummiksikun tästä Porvoon epänormaalin ankarasta huumeongelmasta aluksi jotkut kirjoittelivat, ihmiset yrittivät ''hyssytellä'', ei oo totta, ei täällä sen kummempaa kuin muuallakaan... Mutta mitä enemmän tätä aihetta on pyöritelty, alkaa tulla esiin totuudenmukaisia tarinoita. Se että helsingistä paenneita huumehörhöjä, jotka eivät halua mennä helsingistä liian kauas, että heitä on Porvoonseudulla epätavallisen paljon, se näyttää tosiasialta. Myös se mitä on sanottu poroolaisesta tyylistä hienostella ja olla enemmän mitä ollaan, se aisa on omiaan ohjaamaan nuoria huumeiden käyttöön. Että ongelma paranisi, on puhuttava rehellisesti ja tehtävä korjaavia toimenpiteitä
- mies savosta
sinne käpykylään! Ketä porvoo kiinnostaa, svenssonia?
- mitäh
mitä se savolaisille kuuluu. Jos ei kiinnosta suksi vittuun. Me ollaan kipeitä vuosisatoja jatkuneesta ristiinnainnista ja hienostelusta, meidän täytyy käydä terapeuttista keskustelua ettei kohta kaikki hae lohtua amfetamiinista jota kaupunki on täynnä
- mies savosta
mitäh kirjoitti:
mitä se savolaisille kuuluu. Jos ei kiinnosta suksi vittuun. Me ollaan kipeitä vuosisatoja jatkuneesta ristiinnainnista ja hienostelusta, meidän täytyy käydä terapeuttista keskustelua ettei kohta kaikki hae lohtua amfetamiinista jota kaupunki on täynnä
Siinähän juttelette, mutta ei se teidän aivoilla mitään auta.
- oho
mies savosta kirjoitti:
Siinähän juttelette, mutta ei se teidän aivoilla mitään auta.
Sinun aivoilasi puuttuminen sotkee vielä enemmän ,joten pysy HILJAA....
- mies savosta
oho kirjoitti:
Sinun aivoilasi puuttuminen sotkee vielä enemmän ,joten pysy HILJAA....
Opettele kirjoittamaan yksinkertaisia sanoja kuten "aivoillasi"?
Vai onko liikaa vaadittu, nurmijyrä? - seurattu,
mies savosta kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan yksinkertaisia sanoja kuten "aivoillasi"?
Vai onko liikaa vaadittu, nurmijyrä?Oleppa nimittelemäti ihmisiä ,jos et halua kieltoa koko sivuille..
- mies savosta
seurattu, kirjoitti:
Oleppa nimittelemäti ihmisiä ,jos et halua kieltoa koko sivuille..
Mulla on ihan sama oikeus kirjoittaa tänne kun sulla.
Ja jos tyhmäksi nimittely rassaa, niin sun on paras pysyä näiltä sivuilta poissa, menikö jakeluun??
Vai luuletko olevasi kovakin tyyppi ja estää mun sananvapauteni?
Heh hee, seuraile sinä mitä seurailet. Yksi vitun sama mulle! - mies savosta
seurattu, kirjoitti:
Oleppa nimittelemäti ihmisiä ,jos et halua kieltoa koko sivuille..
Taisit ottaa herneet nenään. Se on taas merkki siitä, että voitin yhden erän lisää. :-DD
- bravo
mies savosta kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan yksinkertaisia sanoja kuten "aivoillasi"?
Vai onko liikaa vaadittu, nurmijyrä?monenlaisia vittuilu ilmaisuja olen kuullut, mutta eka kerran tämän nurmijyrän.
Mitä se sulle meinaa, se nurmijyrä? Miten ja missä mielessä se on vähättelevä ?Cai onko se ehkä kohteliaisuus ? Olla nurmijyrä? - mies savosta
bravo kirjoitti:
monenlaisia vittuilu ilmaisuja olen kuullut, mutta eka kerran tämän nurmijyrän.
Mitä se sulle meinaa, se nurmijyrä? Miten ja missä mielessä se on vähättelevä ?Cai onko se ehkä kohteliaisuus ? Olla nurmijyrä?Miltä se tuntuu, kun sanon sinua nurmijyräksi?
Vituttaako vai naurattaako? Itse päätät, millä tavalla otat sanan vastaan. Tajuutko?
Mites olis toinen mitä käytän, turpeenpuskija? Miltäs se tuntuu? :-DD
Tai mites olis pikiniska?
- merru
Tuo einomiehen mainitsema ammatti kuulostaa kivan helpolta, miten siihen pääsee?
- että mitenkö
muuttaa porvooseen ja rupeaa kutsumaan itse itseään taiteilijaksi. niin ne muutkin ovat tehneet ...Jos ei pokka ja röyhkeys riitä, ota huumeita kuten ne muutkin niin saat sopivan räjähtäneen, erikoisen fiiliksen
- Kamputseasta...
Niin, jos on asunut koko ikänsä kamppulassa (minä olen) ei työttömäksi sosiaalipummiksi ole kovin vaikea ryhtyä! Jätät vain koulut kesken, alat viim. tässä vaiheessa käyttämään huumeita ym. mömmöjä ja pompuloita, marssit soskuun, saat kämpän, ja reseptit apteekkiin...juu, ja lisää saat a-klinikalta! Että näin... ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466