Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

abi-info

hyödyllinen?

Viikin kampuksella järjestetään kait maatalous-metsätieteellisen abi-info 15.11.2007. Onko tällainen tilaisuus hyödyllinen? Asun Tampereen seudulla, ja mietin tässä että pitäisikö alkaa suunnittelemaan tuonne infoon menoa.

9

1645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kande dokata

      Jos ylimääräistä fyrkkaa ja vapaa-aikaa. Itse en lähtisi nuin kaukaa, koska sama info on saatavilla myös netistä. Tosin jos on jo päättänyt tänne tulevansa, niin silloin voi toki tulla jo katsomaan paikkoja valmiiksi.

    • Tibril

      Suosittelen, sieltä näet saa sellaista tietoa, jota ei välttämättä löydy mistään muualta. Ainakin viime vuonna siellä oli eri oppiaineiden opiskelijoita kertomassa minkälaista opiskelu käytännössä on. Itselleni ainakin se oli tosi hyödyllistä tietoa, jota oli vaikeeta löytää muualta.

      Itse asiassa en itse ollenkaan tiennyt mitä kaikkea siellä voi opiskella ja mulle abi-infosta tuli silläkin tavalla ihan uutta tietoa.

      Maatmetsiksellä näyttää olevan uudet nettisivutkin, joten aloita surffailu sieltä - ja tilaa vaikka esitteet.

      • alkuperäinen kirjoittaja

        Joo kiitti, taidan tosiaan mennä sinne. Meillä ei koulusssa paljoa yliopistoista puhuta, ja tietysti siitä tiedekunnasta mikä itseä kiinnostaa on hyvä saada mehdollisimman paljon tietoa.


    • helmiina

      Siis koska se on ja missä?

      • alkuperäinen kirjoittaja

        Viikin kampuksella 15.11.2007 klo 16-18
        Sain Studia- mussuilla tällaisen kutsun. Siis osoite on kai Viikinkaari 11, Sali 2, Infokeskus Korona.

        Helsingin yliopiston sivuilta löysin myös maininnan, siellä oli kaikkien tiedekuntien abi-infoista tietoa, enää en tosin muista mistä sinne eksyin.


      • metsäekologian opiskelija
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Viikin kampuksella 15.11.2007 klo 16-18
        Sain Studia- mussuilla tällaisen kutsun. Siis osoite on kai Viikinkaari 11, Sali 2, Infokeskus Korona.

        Helsingin yliopiston sivuilta löysin myös maininnan, siellä oli kaikkien tiedekuntien abi-infoista tietoa, enää en tosin muista mistä sinne eksyin.

        Tuossa yksi kirjoittaja totesi ettei välttämättä kauheasti uutta tietoa saa siihen mitä on netissä. Onhan se totta ettei parissa tunnissa kaikkea voida kertoa, mutta paikat on kiva käydä katsomassa. Jos rohkeutta riittää, voi tilaisuuden päätteeksi kysellä luennoitsijalta lisätietoja.

        Niin ja se rakennus on tämä ja sali on alakerrassa.

        http://www.helsinki.fi/teknos/opetustilat/viikki/vk11/default.htm

        Ja rautatietorilta lähtevällä bussilla nro 68 pääsee aivan viereen.


      • alkuperäinen kirjoittaja
        metsäekologian opiskelija kirjoitti:

        Tuossa yksi kirjoittaja totesi ettei välttämättä kauheasti uutta tietoa saa siihen mitä on netissä. Onhan se totta ettei parissa tunnissa kaikkea voida kertoa, mutta paikat on kiva käydä katsomassa. Jos rohkeutta riittää, voi tilaisuuden päätteeksi kysellä luennoitsijalta lisätietoja.

        Niin ja se rakennus on tämä ja sali on alakerrassa.

        http://www.helsinki.fi/teknos/opetustilat/viikki/vk11/default.htm

        Ja rautatietorilta lähtevällä bussilla nro 68 pääsee aivan viereen.

        Paikat on tosiaan kiva nähdä, ja voihan sieltä tosiaan jotain uutta irrota. Matkaa Helsinkiin en pidä pitkänä, pari tuntia menee junalla. Kiitos linkistä.


    • viime

      syksynä kyseisessä infossa, eikä mielestäni kyllä kannata Tampereen seudulta asti sinne lähteä. Paikka oli kyllä tietysti kiva nähdä, mutta itse infosta ei mielestäni niin hirveästi hyötyä ollut, samat tiedot löytyy netistä.

      • lininneli

        Mielipiteitä on monia, mutta eihän tuo netti mikään autuaaksitekevä oo. Esim. noita kysymyksiä oikeen voi tehdä millään muulla tavalla kuin menemällä paikan päälle kyselemään ja kuuntelemaan. Aikansa voi kuluttaa paljon huonomminkin.

        Mulle ainakin tuli kaikki hakemiseen liittyvät asiat paljon paremmin ymmärretyksi esim. se, että samalla kertaa voi hakea kahteen eri hakukohteeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe