Olen suunnittelemassa matkaa Australiaan, mutta en mielelläni matkustelisi pitkikä aikoja lentokoneessa(lentopelko). Onko kellään tietoa miten voisi matkustaa esim junilla Suomen lähistöltä kauko-itään ja sieltä esim laivoilla Australiaan?
Onko olemassaa niitä pitkiä ja edullisisa junamatkoja läpi itä-euroopan (venäjä jne...) halki (tai joku muu vastaava)? Jos joku osaisi neuvoa, niin ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan.
Tiedän että junamatkat voivat viedä viikkoja, mutta kellä pirulla on kiire!
Vaihtoehtoisesti Ausseihin
2
657
Vastaukset
- MIR
Mitään erityistä matkustajalaivaliikennettä Australiaan ei ole, paitsi pakistanilaisten pakolaislaivat Bangladeshista, jne...
Rahtilaivoja kuitenkin tulee jatkuvalla syötöllä Singaporesta. Jos koittaisit palkkautua apumieheksi sellaiseen?
Toinen vaihtoehto voi olla risteilylaivat. Tosin ne seilaavat yleensä noihin Polynesian saarille, Uuteen Kaledoniaan, Vanuatulle, Tahitille, jne, jonne tietty pitäisi ensin päästä jotenkin. - parantunuy
Tiedän ettei noista kammoista helposti erota. Koeta kunnollista hypnsia, kokeile lyhyt matka kotimmaan reiteillä. Lentäminen on ylivoimaisesti turvallisin ja vielä ylivoimaisesti halvin keino liikkua.
Tervetulemas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2089057
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265628- 544700
- 924609
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703350Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432641