Hei!
Onko muilla ollut ripulia raskauden aikana, liittyykö se jotenkin raskauteen vai onkohan onnistunut saamaan jonkun vatsapöpön? Eli mulla nyt rv 10 6 ja nyt kahtena päivänä ollut vatsa ihan ripulilla. Tosin vessassa ei kuitenkaan tarvitse sen takia käydä kuin kerran päivässä.
Ripulia
2
606
Vastaukset
- eipähän ainakaan ummetusta :)
Täällä toinen... Ihan raskauden alusta asti on ollut maha vaihtelevasti löysällä, vaihdellen normaalista ripuliin. Ripuli saattaa kestää muutaman päivän, häviää, maha on taas ihan kunnossa aikansa ja menee taas löysälle... Niin ja vessassa ei tosiaan tarvitse käydä tämän takia kun kerran päivässä. Hormoneiden piikkiin olen pistänyt sen omalla kohallani, koska vauva kasvaa normaalisti ja itselläkin hyvä vointi. Nyt rv 30 2. Neuvolassakin käskivät vaan syödä maitohappobakteereja, eipä niistä ainakaan haittaa ole ollut.
Mut puhu asiasta neuvolassa jos vaiva jatkuu. Voihan se olla laktoosistakin johtuvaa...? - odottaja-80
Minulla on ollut ihan vaihtelevasti vatsa kovalla tai todella löysällä. Muutenkin useammin olen joutunut käymään isoilla asioilla. Minulla meni totaalisesti pakki sekaisin rautatableteista. Onneksi hemoglobiini on noussut, ettei tarvitse ainakaan tällä hetkellä niitä popsia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303918
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51001- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331884Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26871En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39861